mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik kan begrijpen dat het moeilijke dagen waren...
Fijn verhaal over hoe je Marc hebt leren kennen! Maar het is goed dat je die muziek beluiterd hebt! Het geeft herinneringen en die moet je blijven koesteren!
En maar goed dat je nog een hondje hebt waar je regelmatig een wandelingetje kan mee doen.
Hopelijk ben je de volgende dagen ook nog goed bezig
Bedankt dat je aan mij gedacht hebt... tja... is toch altijd even moeilijk... (het was de verjaardag van mijn vrouw, ze zou 55 worden
).
Maar ook voor Veertje zal het weer even moeilijk zijn... Op 6 augustus zal het 6 jaar zijn dat haar man overleed...
Zo'n dagen vergeet je niet hé...
We wensen jullie allemaal nog een rustige avond en nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Fijn verhaal over hoe je Marc hebt leren kennen! Maar het is goed dat je die muziek beluiterd hebt! Het geeft herinneringen en die moet je blijven koesteren!
En maar goed dat je nog een hondje hebt waar je regelmatig een wandelingetje kan mee doen.
Hopelijk ben je de volgende dagen ook nog goed bezig
Bedankt dat je aan mij gedacht hebt... tja... is toch altijd even moeilijk... (het was de verjaardag van mijn vrouw, ze zou 55 worden
Maar ook voor Veertje zal het weer even moeilijk zijn... Op 6 augustus zal het 6 jaar zijn dat haar man overleed...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallokes allemaal;
Jilie spreken van koeler weer,hier niet hoor,is nog broeierig warm,nog 25*
Vandaag naar de markt geweest in Heist op de berg,om 9,30 waren we daar en de hele voormiddag in de zon,tegen 12u kon ik niet meer!
Thuis eten en dan wou opperhoofd nog naar de winkel om kousen,weer in die auto,zo warm,dacht aan dat kindje dat dood was in de auto van zijn vader!Bij mij was het ook zo erg! Zonder plaspillen en dan zo warm,is genoeg om de hoek om te gaan!
Maar ja we mogen niet klagen he
we moeten lief zijn voor mekaar
Heeft juist een poging gedaan om te regenen;weer niets.Zou eigenlijk wel eens mogen,brengt afkoelingè
Morgen avond komt Yunna weer tot woensdag avond en dan oma weer inhangen!
Wens julie nog een fijne nachtrust!
Jilie spreken van koeler weer,hier niet hoor,is nog broeierig warm,nog 25*
Vandaag naar de markt geweest in Heist op de berg,om 9,30 waren we daar en de hele voormiddag in de zon,tegen 12u kon ik niet meer!
Thuis eten en dan wou opperhoofd nog naar de winkel om kousen,weer in die auto,zo warm,dacht aan dat kindje dat dood was in de auto van zijn vader!Bij mij was het ook zo erg! Zonder plaspillen en dan zo warm,is genoeg om de hoek om te gaan!
Maar ja we mogen niet klagen he
Heeft juist een poging gedaan om te regenen;weer niets.Zou eigenlijk wel eens mogen,brengt afkoelingè
Morgen avond komt Yunna weer tot woensdag avond en dan oma weer inhangen!
Wens julie nog een fijne nachtrust!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag gerarda,
ik hoop dat je een aangenaam weekend had..
en sterktenuffelke.
Hugie, ik kan je goed begrijpen dat je 't moeilijk had, ik heb
hier een buurman die ook andemnood heeft bij warm en
vochtig weer maar nog lang niet zo erg als jij...
en die klaagt al steen en been.. mensen die heel erg vaal last hebben klagen meestal bijna niet en laten niet merken hoe veel last
ze hebben en bij sommigen is het la guérre bij het minste.
Oké ieder voelt zichzelf da's waar
maar soms denk ik...
wacht tot je "heel erg veel last krijgt" wat doe je dan...
Ik voel écht met iedereen mee
maar met de één wat méér dan de ander begrijp je..???
een knuffelke en tot later enveel sterkte...
ik hoop dat je een aangenaam weekend had..
en sterktenuffelke.
Hugie, ik kan je goed begrijpen dat je 't moeilijk had, ik heb
hier een buurman die ook andemnood heeft bij warm en
vochtig weer maar nog lang niet zo erg als jij...
en die klaagt al steen en been.. mensen die heel erg vaal last hebben klagen meestal bijna niet en laten niet merken hoe veel last
ze hebben en bij sommigen is het la guérre bij het minste.
Oké ieder voelt zichzelf da's waar
wacht tot je "heel erg veel last krijgt" wat doe je dan...
Ik voel écht met iedereen mee
maar met de één wat méér dan de ander begrijp je..???
een knuffelke en tot later enveel sterkte...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 30 jul 2012, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy was het de verjaardag van uw vrouw en uw huwelijks verjaardag samen , of had ik het verkeerd begrepen; maar de felicitaties zijn. hetzelfde hoor.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
Hopelijk ben je de volgende dagen ook nog goed bezig![]()
Bedankt dat je aan mij gedacht hebt... tja... is toch altijd even moeilijk... (het was de verjaardag van mijn vrouw, ze zou 55 worden).
Liefs,
Veertje & Rudy
Dan voor Veertje volgende week ook een triestige periode.
Ja we moeten er leren mee leven hé.
groetjes gerarda
-
Oma-c ben redelijk blij dat het was frisser is buiten. En ik zit al met twee afspraken in mijn agenda van familie die op bezoek gaat komen binnenkort.
dat zal mij wel goed doen.
Ik wens u nog een gezellige t.v avond en daarna lekker naar bed.
Een dikke knuffel van mij ge bent altijd zo bezorgd om ons en dat doet ons wel goed.
groetjes gerarda
dat zal mij wel goed doen.
Ik wens u nog een gezellige t.v avond en daarna lekker naar bed.
Een dikke knuffel van mij ge bent altijd zo bezorgd om ons en dat doet ons wel goed.
groetjes gerarda
-
Dag gerarda,
Natuurlijk ben ik bezorgd...
En ik kan alleen maar een virtuele knuff geven,
maar die is wel gemeend hoor....
veel sterkte en geniet van het bezoek
Groetjes,
Natuurlijk ben ik bezorgd...
En ik kan alleen maar een virtuele knuff geven,
maar die is wel gemeend hoor....
veel sterkte en geniet van het bezoek
Groetjes,
-
Lieve Gerarda,
lukken je afspraakjes een beetje? Hopelijk kan je er eens goed bijbabbelen!
Tja, en als het je kan plezieren... de warme dagen zijn precies een tijdje voorbij.
Hier was het voormiddag warm, maar momenteel veel bewolking... net goed dus.
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
lukken je afspraakjes een beetje? Hopelijk kan je er eens goed bijbabbelen!
Tja, en als het je kan plezieren... de warme dagen zijn precies een tijdje voorbij.
Hier was het voormiddag warm, maar momenteel veel bewolking... net goed dus.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo Rudy,
De afspraakjes zijn gepland voor vrijdag één en volgende week ook mijn neef en dan rond 20aug trek ik er zelf op uit ,maar tussendoor ook wel nog eens.
Ik ben weer eens naar de bib gestapt om een boek en ga toch weer proberen te lezen.
Ik heb niet veel goesting om buiten te gaan , mijn spijsvertering is niet zo goed en daar ben ik dan slaperig van. vooral als het zo warm is. Mijn eigen schuld hoor; Ik koop een doos ijsjes en kan er niet af blijven.
Ik hoop dat het u al wat beter gaat. Ge mist de jongens zeker?
groetjes voor u en veertje
Gerarda
De afspraakjes zijn gepland voor vrijdag één en volgende week ook mijn neef en dan rond 20aug trek ik er zelf op uit ,maar tussendoor ook wel nog eens.
Ik ben weer eens naar de bib gestapt om een boek en ga toch weer proberen te lezen.
Ik heb niet veel goesting om buiten te gaan , mijn spijsvertering is niet zo goed en daar ben ik dan slaperig van. vooral als het zo warm is. Mijn eigen schuld hoor; Ik koop een doos ijsjes en kan er niet af blijven.
Ik hoop dat het u al wat beter gaat. Ge mist de jongens zeker?
groetjes voor u en veertje
Gerarda
-
Gerarda, het gaat terug beter hoor. En de oorzaak? Dara heb je natuurlijk altijd het raden naar... het overkomt je gewoon hé...
Maar sorry dat ik net even moest lachen met je tekst... Als die ijsjes nu eens niet zo lekker waren hé...
En fijn dat je terug gaat lezen... het zal zeker je zinnen wat verzetten!
Ik ,zie dat je toch ook nog wat afspraakjes geboekt hebt... zo dat je niet altijd tussen 4 muren blijft zitten hé.
Liefs,
Veertje & Rudy
Maar sorry dat ik net even moest lachen met je tekst... Als die ijsjes nu eens niet zo lekker waren hé...
En fijn dat je terug gaat lezen... het zal zeker je zinnen wat verzetten!
Ik ,zie dat je toch ook nog wat afspraakjes geboekt hebt... zo dat je niet altijd tussen 4 muren blijft zitten hé.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Dag gerarda...
Je maag niet gelukkig met al die ijsjes..
dat is wel een beetje te begrijpen hé
Alles met TE is niet echt goed... behalve TEvreden
en dat zijn veel mensen ook niet.. dus ja..
Beetje oppassen denk ik is de enige remedie..
maar 't moest maar zo lekker niet zijn hé..
Ik haal niet meer in huis waar ik niet kan afblijven
voor alle zekerheid..
(en ik heb het wel over snoep hé, voor wie aan andere
dingen moest denken
) sorry
Nog een sterkteknuffel en beterschap gerarda, en veel leesgenot..
Je maag niet gelukkig met al die ijsjes..
dat is wel een beetje te begrijpen hé
Alles met TE is niet echt goed... behalve TEvreden
en dat zijn veel mensen ook niet.. dus ja..
Beetje oppassen denk ik is de enige remedie..
maar 't moest maar zo lekker niet zijn hé..
Ik haal niet meer in huis waar ik niet kan afblijven
voor alle zekerheid..
(en ik heb het wel over snoep hé, voor wie aan andere
dingen moest denken
Nog een sterkteknuffel en beterschap gerarda, en veel leesgenot..
-
Oma-c Inderdaad dat zal ik ook moeten doen niet meer in huis halen die ijsjes. maar ik zal het wel kunnen, ik heb nu eens mijn goesting gegeten. Ik zal nu mijn verstand gebruiken zoals gij.
Rudy ik ben blij te horen dat het u weer beter gaat. Ja ge zult ook wel nog eens een dipje hebben, een loopbaan die voor u zo belangrijk was sluit ge niet zo maar af hé. Vooral omdat er mensen bij betrokken zijn.
maar we zullen er dan ook zijn om u te steunen.
Groetjes Gerarda
Rudy ik ben blij te horen dat het u weer beter gaat. Ja ge zult ook wel nog eens een dipje hebben, een loopbaan die voor u zo belangrijk was sluit ge niet zo maar af hé. Vooral omdat er mensen bij betrokken zijn.
maar we zullen er dan ook zijn om u te steunen.
Groetjes Gerarda
-
Bedankt Gerarda
En inderdaad, ik zal nog een serieuze aanpassing moeten ondergaan. Het was een verschrikkelijk boeiend beroep en er viel altijd wel iets te beleven met die jonge gastjes.
Ik had hier een hele waslijst van dingen die ik nu wou doen... maar uiteindelijk zag ik door het bos de bomen niet meer.
Tja, een levenswerk van 40 jaar uitschrijven is niet niks hé. En dan is er nog zo veel op internet te vinden....
Wat dat snoep betreft, net als OmaC, is hier geen snoep in huis. Tja, je moet de kat ook niet bij de melk zetten hé...
Zelfs niet voor de kinderen. Er zijn wel wat babykoekjes en daar zijn ze al tevreden mee.
Hopelijk kan je vandaag een beetje van je dag genieten... en anders... hier komen schrijven hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
Ik had hier een hele waslijst van dingen die ik nu wou doen... maar uiteindelijk zag ik door het bos de bomen niet meer.
Tja, een levenswerk van 40 jaar uitschrijven is niet niks hé. En dan is er nog zo veel op internet te vinden....
Wat dat snoep betreft, net als OmaC, is hier geen snoep in huis. Tja, je moet de kat ook niet bij de melk zetten hé...
Zelfs niet voor de kinderen. Er zijn wel wat babykoekjes en daar zijn ze al tevreden mee.
Hopelijk kan je vandaag een beetje van je dag genieten... en anders... hier komen schrijven hé!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeiemorgen allemaal,
Gerarda.....jij bent nu wel heel blij dat het gewoon zomerweer is hé...dat je weer normaal buiten kan...
Ik lust ook zo graag ijsjes, maar ik kan er goed afblijven en als ik er zin in hzb bzperk ik lme meestal met één..Ik ben gewoonlijk ook met vanalles bezig zodat ik minder tijd heb om aan snoepen te denken....ook de kleinkinderen snoepen niet...
Iets dat voor mij heel gevaarlijk is, is chocolade en vooral de melkchocolade van Côte d'or...als die er is moet die op eerder ben ik niet gerust...gelukkig kan maag ertegen!
Dus...mag ik niet kopen....
Je zocht goeie boeken hé.....ik gaf je al een schrijfster door...maar we zijn gisteren naar de bib geweest en heb er vijf meegebracht...van de goeie ga ik de auteur doorgeven....maar idd...vlot lezende boeken zijn zeldzaam geworden...op den duur worden de meest ontspannende boekjes die badboekjes!
Hugie...voor jou is het nu ook heel wat beter te doen hé qua weer..terug normale zuurstog in de lucht!
En genoten van Yunna? Ze is weer naar huis nu!
Falcon.....eigenlijk goed dat je geconfronteerd werd met "te"...zo kan je nu meer rekening houden met dingen en wie weet plannen!
Fijn dat je weer helemaal terug de "ouwe " bent!
Dag oma-c en Helena...
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!
Liefs, Reline
Gerarda.....jij bent nu wel heel blij dat het gewoon zomerweer is hé...dat je weer normaal buiten kan...
Ik lust ook zo graag ijsjes, maar ik kan er goed afblijven en als ik er zin in hzb bzperk ik lme meestal met één..Ik ben gewoonlijk ook met vanalles bezig zodat ik minder tijd heb om aan snoepen te denken....ook de kleinkinderen snoepen niet...
Iets dat voor mij heel gevaarlijk is, is chocolade en vooral de melkchocolade van Côte d'or...als die er is moet die op eerder ben ik niet gerust...gelukkig kan maag ertegen!
Dus...mag ik niet kopen....
Je zocht goeie boeken hé.....ik gaf je al een schrijfster door...maar we zijn gisteren naar de bib geweest en heb er vijf meegebracht...van de goeie ga ik de auteur doorgeven....maar idd...vlot lezende boeken zijn zeldzaam geworden...op den duur worden de meest ontspannende boekjes die badboekjes!
Hugie...voor jou is het nu ook heel wat beter te doen hé qua weer..terug normale zuurstog in de lucht!
En genoten van Yunna? Ze is weer naar huis nu!
Falcon.....eigenlijk goed dat je geconfronteerd werd met "te"...zo kan je nu meer rekening houden met dingen en wie weet plannen!
Fijn dat je weer helemaal terug de "ouwe " bent!
Dag oma-c en Helena...
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!