Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%

Totaal aantal stemmen: 20

pitteke

01 aug 2012, 18:11

hopelijk is het geen overloper van het Vlaams Belang, want met die dragers van het sluipend gift weet je maar nooit.
is en blijft een vlaming.
Fazal

01 aug 2012, 18:33

pitteke schreef:hopelijk is het geen overloper van het Vlaams Belang, want met die dragers van het sluipend gift weet je maar nooit.
Ik hoop van wel! Sluipend gif is alleen aan de moslims voorbehouden!
Vlaams belang, sluipend gif??? U weet niet wat je zegt beste man!
Of ben je een vrouw? Uw avatar vermeldt dat niet!
Geheimhouding met een soort sjaaltje misschien?
En nogmaals, en voor de zoveelste keer! Ik hang geen enkele partij aan!
Maar, wie beweert, dat al die moslims er teveel aan worden, heeft groot gelijk!!!
Of dat nu het VB is, of niet!

katana

02 aug 2012, 11:16

Sluipend gif , ken ik nog van vroeger bij 't leger , heb meermaals die film gezien ,verplicht als afschrikkingsmiddel , heb verschillende recruten gezien , die flauw vielen , tijdens de filmvoorstelling , spreek dan van de jaren vijftig(50) , van de vorige eeuw :)
Was geen leuke film , maar als onderrichter indien tijd , al wat gehard 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

pitteke

02 aug 2012, 14:27

Beste vrienden, als jullie mijn onderschrift goed gelezen hebben, moeten jullie toch weten dat ik een echte onvervalste Vlaming ben en geen meeloper van al die andere v?laamse partijen.
Hopelijk is dit misverstand uit de wereld.
is en blijft een vlaming.

katana

04 aug 2012, 10:55

pitteke schreef:Beste vrienden, als jullie mijn onderschrift goed gelezen hebben, moeten jullie toch weten dat ik een echte onvervalste Vlaming ben en geen meeloper van al die andere v?laamse partijen.
Hopelijk is dit misverstand uit de wereld.
Een betere vriend is moeilijk te vinden beste Pitteke :!: 8)

Groeten katana één van uw vrienden

katana

05 aug 2012, 10:31

Mijn kleindochter (22) en haar vriend , zijn terug van hun Amerika reis (1 maand, met huurauto , van Washington tot Key-West Florida .
Ze waren zeer lovend voor de vriendelijkheid van de Amerikanen ! :)
De terugreis van Miami naar Madrid , was minder vlot , 8 uren wachten, in Madrid , op verbinding naar Brussel.
Op de luchthaven van Madrid , was het een zeer kille bedoening , alleen gesnauw in kort onverstaanbaar Spaans ,voor de Amerikanen was er geen Engelse uitleg op de borden ,alleen maar Spaans ..... 8)
Een groot verschil :!: :!: :!: :twisted:

katana

07 aug 2012, 10:43

Ga onze auto grondig kuisen , om Lady te behagen , als dat nog kan :lol:

Mathieu

09 aug 2012, 15:03

katana schreef:Volgens Het Nieuwsblad (she) , heeft Phaedra Hoste een nieuw lief , een top-advokaat uit Antwerpen :lol:
Katana, verwondert mij helemaal niet. Dat is nu eenmaal eentje die alleen kijkt naar hoevel geld haar aanhouder heeft. Ben weeral eens benieuwd voor hoe lang want hoe dikwijls is het al de man van haar dromen waar ze oud mee wil worden, enz........ ( nog een hoop van die onnozele zever)
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

09 aug 2012, 15:05

katana schreef:Mijn kleindochter (22) en haar vriend , zijn terug van hun Amerika reis (1 maand, met huurauto , van Washington tot Key-West Florida .
Ze waren zeer lovend voor de vriendelijkheid van de Amerikanen ! :)
De terugreis van Miami naar Madrid , was minder vlot , 8 uren wachten, in Madrid , op verbinding naar Brussel.
Op de luchthaven van Madrid , was het een zeer kille bedoening , alleen gesnauw in kort onverstaanbaar Spaans ,voor de Amerikanen was er geen Engelse uitleg op de borden ,alleen maar Spaans ..... 8)
Een groot verschil :!: :!: :!: :twisted:
Ben verschillende keren in Madrid geweest als toerist en zelfs op de luchthaven en ik heb me nooit van de indruk kunnen ontdoen dat ze daar allen tegen hun zin leven. Een fatsoenlijk woord hoor je daar niet, zelfs niet als je daar Spaans spreekt.

Mathieu

09 aug 2012, 15:08

katana schreef:Sluipend gif , ken ik nog van vroeger bij 't leger , heb meermaals die film gezien ,verplicht als afschrikkingsmiddel , heb verschillende recruten gezien , die flauw vielen , tijdens de filmvoorstelling , spreek dan van de jaren vijftig(50) , van de vorige eeuw :)
Was geen leuke film , maar als onderrichter indien tijd , al wat gehard 8)

Ik heb die film ook nog moet bekijken, als chinees vrijwilliger dus en ik vond er maar niets aan. Maar je werd gewoon met je neus op de feiten gedrukt en die beelden zijn steeds blijven hangen in mijn geheugen en hebben er dan ook voor gezorgd dat op bepaalde momenen veel voorzichtigheid aan de dag werd gelegd. Of ze daar nu nog zo iets van zouden maken weet ik nog niet .

Mathieu

09 aug 2012, 15:09

Fazal schreef:
pitteke schreef:hopelijk is het geen overloper van het Vlaams Belang, want met die dragers van het sluipend gift weet je maar nooit.
Ik hoop van wel! Sluipend gif is alleen aan de moslims voorbehouden!
Vlaams belang, sluipend gif??? U weet niet wat je zegt beste man!
Of ben je een vrouw? Uw avatar vermeldt dat niet!
Geheimhouding met een soort sjaaltje misschien?
En nogmaals, en voor de zoveelste keer! Ik hang geen enkele partij aan!
Maar, wie beweert, dat al die moslims er teveel aan worden, heeft groot gelijk!!!
Of dat nu het VB is, of niet!
Kan je daar geen ongelijk in geven. het probleem is echter wel dat onze regeerders desbetreffende geen maatregelen durven nemen, de kiekens.( of moet ik een ander woord gebruiken)

Mathieu

09 aug 2012, 15:11

katana schreef:Ga onze auto grondig kuisen , om Lady te behagen , als dat nog kan :lol:

Katana dat heb ik voor de lieve vrede verleden week al een grondige beurt gegeven binnen en buiten. En, zonder stoefen, ik was zeer tevreden over het resultaat. De wagen blonk zelfs veel meer als wanneer de car-wash het gedaan had.

katana

09 aug 2012, 15:48

Jeroen Meus , trekt weg uit DIEST , ben nu wel in de war , dacht dat de tv opnames gebeurde ergens in Leuven :!: :)

Nu blijkt dit niet te kloppen , graag hulp uit Diest , iemand , die er meer van weet , als 't kan natuurlijk :)

Choerrel

09 aug 2012, 16:00

katana schreef:Jeroen Meus , trekt weg uit DIEST , ben nu wel in de war , dacht dat de tv opnames gebeurde ergens in Leuven :!: :)

Nu blijkt dit niet te kloppen , graag hulp uit Diest , iemand , die er meer van weet , als 't kan natuurlijk :)
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_00252004
Het huis van Felice maakt deel uit van een prachrig domein in het hartje van Diest.

Mathieu

11 aug 2012, 22:58

Katana als het je een troost mag weze, dat hebben wij hier ook altijd gedacht en zelfs de inwoners van Meeswijk en Leut , de plaats waar felice altijd gewoond heeft, waren in de vast overtuiging dat het huis ergens in het Leuvense stond. Het was dan wel die richtig in, doch niet op de juiste plaats.