mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

06 aug 2012, 23:46

Dag Gerarda...

Hoe was je dag?

Is het wat beter met je oog vandaag?

En ben je gesteld geraakt bij de dokter of apotheker....

Hopelijk heb je iets gekregen dat je lippen vlug herstelt, want het moet wel heel pijnlijk zijn!

Ik wens je een goede nacht toe ...tot morgen,

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

falcon1

06 aug 2012, 23:58

Lieve Gerarda,

hoplijk al wat beter... ik denk er oàpeens aan, kan ook vitaminentekort zijn. Sorry, ik moet hier niet de dokter spelen hé :?
Bedankt met je tip. Ik wist niks van het bestaan van oudenburg, maar heb al wel de naam gehoord. We gaan daar zeker eens naar toe!

Reline bedankt voor je medeleven! We hebben de dag een beetje willen opvullen door Amber de ganse dag hier te vragen. Het was dierenhappening in De Panne en ze heeft er enorm genoten van kippen, eenden, konijnen, varkens.... Maar de topper was een rondrit op een ezel aan het strand... En zo werd het uiteindelijk toch nog een zinnige dag die we met de kinderen konden opdragen aan Ivan...

We wensen jullie allemaal nog een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

07 aug 2012, 11:22

hallo Rudy , toch nog altijd bezig met de jeugd . Ik kan me voorstellen dat Amber blij was.
Rudy ik ben inderdaad bezig met vitamines C te nemen en ook nog zalf met vitamines C en E hopelijk geraak ik daar van af. Ik heb dit vroeger nooit gehad en het zal waarschijnlijk met ouder worden dat ik wat vitaminekes te kort kom.

Mijn oog is volledig onderzocht met verscheidene toestellen en het is enkel wat ontstoken waarvoor ikook een zalf heb gekregen wat ik een week moet in mijn oog doen.
Met mijn gebit gaat het ook niet goed zodat ik begin te denken dat het mijn gebit niet is maar mijn bot. Ik ga nu naar de huisdokter om een briefje om daar eens foto's van laten nemen.

Zoals ik zei , mijn chassis rammeld een beetje. :roll:

veel plezier verder in De Panne met veertje (als ze niet moet werken ) en de kindjes

Liefs Gerarda

Oma-C

07 aug 2012, 11:58

Dag gerarda, ik wens jou een fijne dinsdag , :wink:

Ben even op wandel door troostland op sennet :)
en zie dat jij ook wat lichamelijke last hebt...
Vervelende dingen, gelukkig heb je zalfjes en hopelijk
helpen ze snel :roll:
Ik wens je spoedig beterschap...verzorg je goed ...

Ik had op de Tina-topic al even op jouw schrijven gereageerd :)

Nu ga ik verderdoen.. beetje vooruitwerken want
krijg donderdag bezoek :) :wink:

Iedereen de groetjes en tot...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

07 aug 2012, 12:48

Gerarda...
De chassis aan het rammelen!!
Het is misschien alleen maar de vitaminen en mineralen-huishouding dat in de war zit...wat ontregeld wie weet!
Toch goed dat je naar de dokter gaat.
Jij kan wel vlug bij een oogarts terecht!! Goed dat die jou ogen eens nakeek!

Oma-C...volop aan de poets!! Fijn dat je morgen bezoek krijgt!
Hier zou ook gepoetst mogen worden.....pensioen en geen vaste poetsdag.....we zien wel...seffens gaan er zeker ramen aan geloven!

Falcon....hier gingen gedachten gisteren ook hoor....
Maar fijn dat jullie Amberke bij jullie hadden....zo kwamen jullie automatisch buiten en dan Amber zo zien genieten tussen de dieren.....moet enorm geweest zijn...
En ze durft als klein kleutertje een ezel aan!
Ik moest aan Noortje denken.....ze is een jaar jonger...ook een fijntje, heel energiek, maar ze loopt nog altijd niet....

Een fijne dag!!

Liefs, reline

gerarda

07 aug 2012, 13:31

Reline ik verwacht nu toch wel resultaat met die gesprongen lippen hoor dat begint op mijn zenuwen te werken. Mijn oog dat is zeker dat he tin orde is.maar met mijn gebit of met hrt bot waar het gebit in rust weet ik niet wat er gaande is. de tandarts is in verlof en heeft wel een vervangster voor d enoodgevallen gelukkig. maar het is heel raar. Als ik dit gebit insteek begint het precies te drukken en moet ik het uit doen. Er is al vee aan gevijld maar het drukt nergens. Ik ga nu naar de huisdokter die mij maar naar het ziekenhuis moet sturen voor foto's te nemen.
Ik voel me voor het ogenblik niet erg gelukkig;

Reline profiteer maar van het weertje,
groetjes gerarda

reline

07 aug 2012, 13:59

Hallo Gerarda,

Heb je veel pijn aan je lip? Ik veronderstel van wel....kan me dat wel voorstellen van kloven....
En dan je gebit....lijkt een soort drukpijn te zijn...heel vervelend...en als je het niet inhebt heb je dan pijn bij het eten?
Maar uitlaten mag eigelijk niet hé....dan zou je mond kunnen vervormen.

Het enige voorlopig is misschien af zn toe een pilleke tegen de pijn nemen....iets dat de maag niet belast.

Profiteer jij ook van het weertje hoor!!!!
Je moet zeker naar buiten...zal je misschien afleiden....
Ik zit momenteel aan de PC...spelleke spelen en terwijl luisteren naar de TV...de Olympische Spelen.

Verder hier een rustige namiddag...wat hobbyen, en lezen.....mijn huidig boek leest in één adem....
Straks wordt het waarschijnlijk nog zwemmen....zou twee keer per week moeten, maar dat gaat niet lukken deze week!

Deze voormiddag Kyra uitgelaten...die is elke keer zo uitbundig blij als ze op stap mag voor een snuffelsessie!

Hier is ze!

Afbeelding

Dat gele gras ...daar heeft onze tent gestaan...wordt wel weer groen...
Laatst gewijzigd door reline op 07 aug 2012, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

reline

07 aug 2012, 14:00

Gerarda...
Als het niet goed lukt....kom schrijven...een babbeltje...ik hou de PC in het oog!!!

Een troostknuffeltje, Reline

gerarda

07 aug 2012, 15:19

reline het is heel raar. Mijn gebit zit goed en ik kan er goed mee eten, alleen die druk begrijp ik niet wat ik er moet van denken?. Ik zal u laten weten wat de huisarts zegt. Misschien zal hi eerst medicatie geven om te zien of het helpt ofwel mij doorsturen voor foto's te nemen.

Mijn lip doet geen pijn die zalf daaraan is wel goed . ik denk dat ik nu wat geduld moet hebben om te laten genezen.

de hond geniet nog al van zijn verlof die van mijn zoon stond ook te springen toen ik daar deze morgen kwam . ze denkt zij altijd als ik daar kom ja ze gaat nu wandelen met mij :wink:

Ik dacht deze namiddag te wandelen met haar , maar ik ga vroeg naar de dokter zodat ik niet in het drukke verkeer zit.

Amuzeer u maar verder en een partijtje zwemmen zal ook wel deugd doen.

groetjes gerarda

reline

07 aug 2012, 15:36

We gaan zo vertrekken voor het zwemmen...rond deze tijd is het altijd minder druk!

Ik hoop dat je vlug terug in orde bent en goed dat je wat aan je lip kan doen...zo droog was helemaal niet goed en wie weet ook vit. C

Hier is de hond zijn schoon leven bijna gedaan...maar hij haar thuis is het ook fijn hoor...daar heeft ze o.a. ook 2 buurhondjes om mee te spelen en hier heeft ze dat helemaal niet!

We gaan vertrekken....het beste bij de dokter...

Daag!

gerarda

07 aug 2012, 19:33

Hallo hier ben ik met de uitslag die hopelijk de goede is.
Ik ben dus bij de dokter geweest en hij denkt ook dat het een ontsteking is. ikzelf had hem mijn mening niet gezegd en ook niet gezegd dat het een gevoel gaf dat de ene kant dikker aanvoelde dan de andere kant ,maar hij heeft gekeken met een lichtje en zei zelf dat het dikker toonde. Nu neem ik dus medicatie voor ontsteking en moet een achttal dagen geduld hebben . En als dat niet helpt , dan zal het een fotootje worden in het ziekenhuis.
Het zal mij zeker niet verwonderen dat het een ontsteking is.Toen ik terug ging naar die tandtechnieker om eventueel wat bij te vijlen lagen daar een hele hoop tandprothéses op een hoop van mensen die ze gebracht hadden voor herstelling. Kunt ge u dan voorstellen hoe weinig hygiënisch daarmee omgesprongen word.Al die tanden van alle mensen op een hoop.
Als ik mijn gebit binnen bracht lagen die van de vorige klanten allemaal mooi apart , maar ik kwam daar nu juist wat vroeger en hij zou ze waarschijnlijk nog eerst apart gelegd hebben.

Ik hoop nu maar dat mijn problemen snel van de baan zijn.

groetjes voor iedereen en een dikke knuffel

gerarda

falcon1

07 aug 2012, 19:57

Lieve Gerarda,

ik had daarstraks wat gelezen maar had even de tijd niet om te reageren.
Hier was dus wel poetsdag vandaag en ik had ook nog bezoek. Veertje is werken en die ga ik seffens halen.
Ik weet (uit ondervindig) dat zo'n gebit wel eens vervelend kan zijn. En zo'n ontsteking maakt het zeker nog ambetanter! Iets wat ik dan vooral gebruik is Hextril, een spoelmiddel. Het is tegen ontstekingen en het is pijn stillend.
Hopelijk ben je snel van je pijn verlost, want het is heel vervelend!
En een vitaminen supplement kan nooit kwaad.
Gelukkig ben jij toch iemand die niet bij de pakken blijft zitten en naar de dokter gaat als je je niet goed voelt. Niet zo evident altijd. Maar zeker niet aan jezelf beginnen twijfelen. We zijn heel fier op jou hoe jij jezelf behelpt!!!

Reline, blijkbaar ook met vanalles en nog wat bezig. Als ik dat zo lees zou ik het ook wat minder druk willen hebben en wat meer vrije tijd hebben... maar ergens lukt dat niet...
En Kyra, toch een pracht van een hond... zo rustgevend...

We wensen jullie allemaal nog een fijne avond.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C

07 aug 2012, 20:03

Een beterschaps-knuffelke gerarda, en ja, soms is het
maar goed dat we niet alles weten en zien... :roll: :oops: 8O
je vraagt je soms af hoe krijg ik zoiets :roll: zo dus..
Neem de medicatie maar goed ...en dan zal het hopelijk snel beter zijn...
en gezond eten is ook belangrijk om de nodige vitamientjes
binnen te krijgen hé :oops: we vergeten het wel eens :oops:

Sterkte nog en tot morgen :)..
Fijne avond an iedereen ...en slapwel voor straks...
Ik sluit af... nog een beetje bezig zijn en straks goed slapen.. :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

07 aug 2012, 23:24

Dag Gerarda...

Dat krakend vehikelke valt best mee hé!

De problemen bij de horens genomen....meteen laten nakijken en meteen zijn er oplossingen....nu alleen nog wat geduld.
Ik hoop dat alles vlug terug in orde is.....
Moet want je zou er even gaan uitvliegen hé....Weet je al wanneer je op stap gaat?

Falcon...hier is ook Hextril in huis, maar ook iso-bèthadine (voor de mond)
Bij het minste in de mond vb. keelpijn wordt het gebruikt...meteen maatregelen...

Oma-C...gezond eten...eigenlijk gevarieerd eten is belangrijk...zeker nu we ouder worden en nog iets ...water drinken.....heel belangrijk!!!

Hugie...alles oké?

Hallo Helena...

Een fijne nacht allemaal en tot morgen..

Liefs, Reline

gerarda

07 aug 2012, 23:42

Ik weet niet goed wanneer ik ga uitvliegen . het is allemaal een beetje verandert doordat de onthaalmoeder volgende week nog niet werkt en ik wat moet bijspringen. En mijn bezoek bij vriendin wer uitgesteld door herstelling aan de schouw. ik bleef daar liever weg om geen moortel in mijn nek te krijgen :wink:
Rond 20 aug ga ik wel naar een andere vriendin maar de rest hangt er een beetje vanaf; misschien dat ik volgende week met mijn kleinzoon naar Oostende eens ga. Ik denk niet dat hij al eens op het staketsel gelopen heeft en dat zou voor hem eens iets nieuw zijn. En voor mij de Oostendse zeelucht zou wel leuk zijn.

Voor iedereen een goede nachtrust en lief voor jullie bezordheid

Groetjes gerarda