mijn man is overleden
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeiemorgen lieve Tina,
Hier schijnt volop de zon...bij jou ook? Nog wel witte wolken in de buurt.
Sorry dat ik het je ongewild misschien extra moeilijk maakte, maar ik ben blij dat je het hier kwijt kon en vertelde.
Die berg.....momenteel moeilijk hé....je maakte vast kennis met de putten en eventjes ben je naar beneden geschoven, maar we houden je vast hoor...daarom dat touw!
We houden je stevig tegen!!
Tina, weet je wat je goed voor jou zou kunnen zijn.....eventjes buiten komen....moet niet ver zijn...en dat elke dag zo....misschien telkens een beetje verder als het kan....je gaat heel fier zijn met wat je presteert!
En wie weet kom je af en toe iemand tegen.....een goeiedag...een glimlach..wie weet..een babbeltje..
Ik stuur je moed, kracht en sterkte toe!!
Een warme knuffel, Reline
Ik wens je
Hier schijnt volop de zon...bij jou ook? Nog wel witte wolken in de buurt.
Sorry dat ik het je ongewild misschien extra moeilijk maakte, maar ik ben blij dat je het hier kwijt kon en vertelde.
Die berg.....momenteel moeilijk hé....je maakte vast kennis met de putten en eventjes ben je naar beneden geschoven, maar we houden je vast hoor...daarom dat touw!
We houden je stevig tegen!!
Tina, weet je wat je goed voor jou zou kunnen zijn.....eventjes buiten komen....moet niet ver zijn...en dat elke dag zo....misschien telkens een beetje verder als het kan....je gaat heel fier zijn met wat je presteert!
En wie weet kom je af en toe iemand tegen.....een goeiedag...een glimlach..wie weet..een babbeltje..
Ik stuur je moed, kracht en sterkte toe!!
Een warme knuffel, Reline
Ik wens je
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
bedankt reline en oma-c maar ik vind het zo moeilijk om alleen buiten te gaan we gingen altijd samen weg
ik kom alleen buiten voor mijn boodschappen en met mijn zus ben ik naar de avondmarkt geweest
de rest zie ik nog helemaal niet zitten ,ik ging vroeger ook niet veel buiten sinds 10 jaar zat ik veel binnen
en nu morgen is het hier de mariakerkerie en het liefst sla ik die 3 dagen over We hadden altijd veel plezier, die dagen zat ik in de namiddag ook wat bij arnold en altijd kwam er wel iemand een praatje maken Nu heb ik alleen mijn pc en mijn katten en die pc doet al een hele week raar en ik ken er niets van mijn zoon kwam altijd als ik er problemen mee had maar nu zal ik zeker niet bellen naar hem
riekske heeft weer iets heel moois gemaakt met arnold zijn foto ik wou dat ik dat ook kon
dewill leuk je weer eens te horen bedankt
groetjes tina
ik kom alleen buiten voor mijn boodschappen en met mijn zus ben ik naar de avondmarkt geweest
de rest zie ik nog helemaal niet zitten ,ik ging vroeger ook niet veel buiten sinds 10 jaar zat ik veel binnen
en nu morgen is het hier de mariakerkerie en het liefst sla ik die 3 dagen over We hadden altijd veel plezier, die dagen zat ik in de namiddag ook wat bij arnold en altijd kwam er wel iemand een praatje maken Nu heb ik alleen mijn pc en mijn katten en die pc doet al een hele week raar en ik ken er niets van mijn zoon kwam altijd als ik er problemen mee had maar nu zal ik zeker niet bellen naar hem
riekske heeft weer iets heel moois gemaakt met arnold zijn foto ik wou dat ik dat ook kon
dewill leuk je weer eens te horen bedankt
groetjes tina
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

lieve tina
lieverd ik moet zo aan jou denken
je gaat niet uit mijn hart lieverd
ik kan het mij heel erg goed voorstellen hoe jij je voeld
ik kom jou toch fijne avond wensen
en hopelijk lukt dat lieve tina
jou lieverd kijkt van boven uit mee naar jou
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
wat momenteel nog niet lukt, lukt niet! Je moet je eigen tempo bepalen en zien wat je aan kan. Wat niet wil zeggen dat je vanaf nu als een kluizenaar moet gaan leven want dan zou je het echt wel moeilijk krijgen. Wacht gewoon af en het zal vanzelf wel komen.
En waarschijnlijk dat al wet je nu doet veel herinneringen oproept... Ik las al dat de volgende dagen je nu moeilijk vallen. Maar zoals ik reeds zei... je moet nu alles voor de eerste maal alleen doormaken... zonder je live Arnold. Maar... maak je toch niet te ongerust. Ik ben er zeker van dat hij die dagen op een of andere manier toch een beetje aangenaam voor jou gaat maken! Zie nu mariakerkerie eerder als een eerbetoon aan Arnold en hoe jullie er van genoten hebben in het verleden... Maar misschien dat je soms ook eerlijk moet zijn en je zus vertellen hoe moeiliojk het is voor jou!
We wensen je in elk geval nog veel sterkte de komende dag... het zal je wel lukken om er door te geraken... geloof in jezelf!!!!
Davang, elke troostend woord is dankbaar aangenomen denk ik!
Reline, heel mooi geschreven! Hopelijk komt bij jou ook alles in orde... Gelukkig heb jij uiteindelijk de top bereikt en zie je weer al het mooie wat het leven kan bieden....
OmaC... zo druk met je bezoek... veel succes...
Dewill, fijn dat we jou hier ook nog even zien... hopelijk heb je vandaag een hele leuke dag
Je bent hier wel al heel vroeg van de partij hé!
Ik heb vandaag ook een hele dag achter de rug. Maar als de nood het hoogst is, is de redding nabij. Toen ik het niet meer zag zitten ben ik met de fiets even naar het strand geweest en een tochtje gedaan tot in St.-Idisbald... Ik ben nu moe, maar toch heeft het deugd gedaan.
W e wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
wat momenteel nog niet lukt, lukt niet! Je moet je eigen tempo bepalen en zien wat je aan kan. Wat niet wil zeggen dat je vanaf nu als een kluizenaar moet gaan leven want dan zou je het echt wel moeilijk krijgen. Wacht gewoon af en het zal vanzelf wel komen.
En waarschijnlijk dat al wet je nu doet veel herinneringen oproept... Ik las al dat de volgende dagen je nu moeilijk vallen. Maar zoals ik reeds zei... je moet nu alles voor de eerste maal alleen doormaken... zonder je live Arnold. Maar... maak je toch niet te ongerust. Ik ben er zeker van dat hij die dagen op een of andere manier toch een beetje aangenaam voor jou gaat maken! Zie nu mariakerkerie eerder als een eerbetoon aan Arnold en hoe jullie er van genoten hebben in het verleden... Maar misschien dat je soms ook eerlijk moet zijn en je zus vertellen hoe moeiliojk het is voor jou!
We wensen je in elk geval nog veel sterkte de komende dag... het zal je wel lukken om er door te geraken... geloof in jezelf!!!!
Davang, elke troostend woord is dankbaar aangenomen denk ik!
Reline, heel mooi geschreven! Hopelijk komt bij jou ook alles in orde... Gelukkig heb jij uiteindelijk de top bereikt en zie je weer al het mooie wat het leven kan bieden....
OmaC... zo druk met je bezoek... veel succes...
Dewill, fijn dat we jou hier ook nog even zien... hopelijk heb je vandaag een hele leuke dag
Ik heb vandaag ook een hele dag achter de rug. Maar als de nood het hoogst is, is de redding nabij. Toen ik het niet meer zag zitten ben ik met de fiets even naar het strand geweest en een tochtje gedaan tot in St.-Idisbald... Ik ben nu moe, maar toch heeft het deugd gedaan.
W e wensen jullie allemaal nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
dat van de mariakerkerie zou ik nooit zo bekeken hebben als jij het niet had gezegd rudy Het zal wel moeilijk worden maar ik zal denken aan je woorden en misschien lukt het me dan wel ,al zal ik blij zijn dat het voor bij is
bedankt groetjes tina
bedankt groetjes tina
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
mooie foto's van je lieve Arnold! Hij lijkt me ook altijd een fiere man... en heeft iets speciaal...
Draag hem in je hart... Ik weet zeker dat hij jou ook nooit los zal laten! Al "zie" je dat misschien niet...hij zal het je wel laten "voelen"!

We wensen je nog een rustige nacht....
Liefs,
veertje & Rudy
mooie foto's van je lieve Arnold! Hij lijkt me ook altijd een fiere man... en heeft iets speciaal...
Draag hem in je hart... Ik weet zeker dat hij jou ook nooit los zal laten! Al "zie" je dat misschien niet...hij zal het je wel laten "voelen"!

We wensen je nog een rustige nacht....
Liefs,
veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Lieve Tina,
Ik zie weer enkele foto's van Arnold die Riekske voor jou bewerkte....ik moet telkens kijken....denken aan wat ze zeggen....
En wat betreft het buiten komen....het hoeft niet echt hoor....je mag het zeker niet forceren, maar ik hoop ergens dat het je ooit gaat lukken....misschien gewoon door een dagje meer om boodschappen te gaan....
Ik las ook de mariekerkerie waar je zo tegenop ziet....ik las ook wat Falcon schreef.....heel mooi om het op die manier te zien....
Nu maar hopen dat jou PC niet al te raar blijft doen!
Falcon....ik ben weer gelukkig....ik zie al het mooie dat het leven te bieden heeft...
En het andere.....de laatste twee weken is er echte vooruitgang qua pijn bij stappen....ik hoop dat het ook in orde komt! En indien niet...het zij zo!
Lieve Tina.....ik wens je een rustige nacht toe en hopelijk een goed slapen...
Ook aan de andere forumvrienden wens ik een rustige nacht toe!
Liefs, Reline
Ik zie weer enkele foto's van Arnold die Riekske voor jou bewerkte....ik moet telkens kijken....denken aan wat ze zeggen....
En wat betreft het buiten komen....het hoeft niet echt hoor....je mag het zeker niet forceren, maar ik hoop ergens dat het je ooit gaat lukken....misschien gewoon door een dagje meer om boodschappen te gaan....
Ik las ook de mariekerkerie waar je zo tegenop ziet....ik las ook wat Falcon schreef.....heel mooi om het op die manier te zien....
Nu maar hopen dat jou PC niet al te raar blijft doen!
Falcon....ik ben weer gelukkig....ik zie al het mooie dat het leven te bieden heeft...
En het andere.....de laatste twee weken is er echte vooruitgang qua pijn bij stappen....ik hoop dat het ook in orde komt! En indien niet...het zij zo!
Lieve Tina.....ik wens je een rustige nacht toe en hopelijk een goed slapen...
Ook aan de andere forumvrienden wens ik een rustige nacht toe!
Liefs, Reline
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeiemorgen Tina,
De zon is er en dat geeft een beetje nieuwe moed,
en die wil ik jou toezenden, samen met de kracht om ertegen
aan te gaan, en je leven weer in de hand te nemen..
en heel langzaam terug uit de put en in gang te geraken...
Sterkte en en knuffelke .. tot later..
De zon is er en dat geeft een beetje nieuwe moed,
en die wil ik jou toezenden, samen met de kracht om ertegen
aan te gaan, en je leven weer in de hand te nemen..
en heel langzaam terug uit de put en in gang te geraken...
Sterkte en en knuffelke .. tot later..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Tina,
Vandaag de eerste dag van de Mariekerkerie...
Ook je zus bij jou in de buurt en gelukkig geen regen maar een stralende zon!
Ik hoop dat het je lukt vandaag.....
Er zullen moeilijke momenten zijn, maar ik hoop zo voor jou ook fijne momenten.....
Ik wens je de nodige kracht en moed toe!
Liefs, Reline
Vandaag de eerste dag van de Mariekerkerie...
Ook je zus bij jou in de buurt en gelukkig geen regen maar een stralende zon!
Ik hoop dat het je lukt vandaag.....
Er zullen moeilijke momenten zijn, maar ik hoop zo voor jou ook fijne momenten.....
Ik wens je de nodige kracht en moed toe!
Liefs, Reline
-
het gaat niet ,ik kan het niet met die mariakerkerie Ik dacht dat het zou gaan maar ik kwam nog maar buiten en er waren er al die kwamen vragen om arnold ,die niet wisten dat hij gestorven is ,dan hoor je heel de tijd waar is je ventje of roep arnold eens even ,mensen die ieder jaar terug komen om wat met arnold te babbelen en het werd me teveel
Op een moment ben ik zelf onvriendelijk geweest en gezegd ewel roep hem hij zal je misschien horen daar boven en dan zei die nog ik zal wel wachten tot hij beneden komt Dan ben ik zo beginnen huilen en de deur toegekwakt dat ze het waarschijnlijk 2 straten verder konden horen
mijn zus heeft het dan uitgelegd en natuurlijk schrokken ze want niemand verwachte dat
Ik weet dat ze er niets kunnen aan doen er zijn er veel die het nog niet weten arnold was een buiten mens en zat overal en ik kon iedereen niet verwittigen
dus rudy ,reline en oma-c het gaat niet en ik wou dat ik die 3 dagen kon weg kruipen en tevoorschijn komen als alles voorbij is
groetjes tina
Op een moment ben ik zelf onvriendelijk geweest en gezegd ewel roep hem hij zal je misschien horen daar boven en dan zei die nog ik zal wel wachten tot hij beneden komt Dan ben ik zo beginnen huilen en de deur toegekwakt dat ze het waarschijnlijk 2 straten verder konden horen
mijn zus heeft het dan uitgelegd en natuurlijk schrokken ze want niemand verwachte dat
Ik weet dat ze er niets kunnen aan doen er zijn er veel die het nog niet weten arnold was een buiten mens en zat overal en ik kon iedereen niet verwittigen
dus rudy ,reline en oma-c het gaat niet en ik wou dat ik die 3 dagen kon weg kruipen en tevoorschijn komen als alles voorbij is
groetjes tina
-
Lieve Tina,
Ik kwam toevallig even kijken....
Je hebt zo je best gedaan, maar zoiets had je niet verwacht hé....ik ook niet.
Ik vind het zo erg voor jou....
Die mensen zijn erg geschrokken, dat kan niet anders.
Gelukkig is je zus er en die kon het aan die mensen uitleggen.
Maar nu weet ik wel één ding heel goed...er gaan vandaag en volgende dagen heel veel mensen aan jou en Arnold denken...ik denk dat er op veel plaatsen gaat gebeden worden en een kaarsje branden....
Ik hoop dat dat je een beetje kan troosten....
Zoals het nu is kan je best binnen blijven of misschien in je tuin als je die hebt, ik denk het wel hé...je had erin gewerkt!
Kon je maar enkele dagen ergens anders naar toe.
Misschien is er iets dat je nu kan helpen.....zorgen voor je zus...vraag haar of ze jou wil verwittigen als ze iets wil drinken of iets wil eten ...dat gaat ze vast met veel plezier doen.
Je kan je afvragen ....waarom moest het zo....ik vraag het me ook af....heb geen antwoord....het is nu eenmaal zo gelopen....
Lieve Tina.....dit doet verschrikkelijk pijn hé, maar probeer het van je af te zetten...is haast niet mogelijk...ik weet het.....misschien proberen diep in en uit te ademen.....en proberen je speciaal op die ademhaling te concentreren....een hele tijd...ik hoop dat het je wat rust brengt...
Ik wou dat ik je kon helpen!!!!
Lieve Tina.....ik heb hier een kaarsje branden voor jou....mijn gedachten zijn bij jou!!
Een dikke knuffel, Reline
Ik kwam toevallig even kijken....
Je hebt zo je best gedaan, maar zoiets had je niet verwacht hé....ik ook niet.
Ik vind het zo erg voor jou....
Die mensen zijn erg geschrokken, dat kan niet anders.
Gelukkig is je zus er en die kon het aan die mensen uitleggen.
Maar nu weet ik wel één ding heel goed...er gaan vandaag en volgende dagen heel veel mensen aan jou en Arnold denken...ik denk dat er op veel plaatsen gaat gebeden worden en een kaarsje branden....
Ik hoop dat dat je een beetje kan troosten....
Zoals het nu is kan je best binnen blijven of misschien in je tuin als je die hebt, ik denk het wel hé...je had erin gewerkt!
Kon je maar enkele dagen ergens anders naar toe.
Misschien is er iets dat je nu kan helpen.....zorgen voor je zus...vraag haar of ze jou wil verwittigen als ze iets wil drinken of iets wil eten ...dat gaat ze vast met veel plezier doen.
Je kan je afvragen ....waarom moest het zo....ik vraag het me ook af....heb geen antwoord....het is nu eenmaal zo gelopen....
Lieve Tina.....dit doet verschrikkelijk pijn hé, maar probeer het van je af te zetten...is haast niet mogelijk...ik weet het.....misschien proberen diep in en uit te ademen.....en proberen je speciaal op die ademhaling te concentreren....een hele tijd...ik hoop dat het je wat rust brengt...
Ik wou dat ik je kon helpen!!!!
Lieve Tina.....ik heb hier een kaarsje branden voor jou....mijn gedachten zijn bij jou!!
Een dikke knuffel, Reline
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Tina, ik kan dit heel goed begrijpen ..dat het zo moeilijk is
op deze manier... maar die mensen weten het niet ...
Van jouw grote verdriet...dus beseffen ze niet
dat het bij jou zo'n pijn doet ...
Als jouw zus het een beetje kan duidelijk maken aan hen..
dan zullen ze wel anders en meevoelend reageren, ...
Je kan onwetende mensen niet kwalijk nemen dat ze
gewoon praten en vragen... alsof er niks gebeurd is..
Maar het is moeilijk dat is een feit...alhoewel jezelf opsluiten
lost ook niks op; mssn toch proberen een praatje met hen te doen..
net als je 't met ons deed...
Nog een knuffeltje en veel...sterkte
op deze manier... maar die mensen weten het niet ...
Van jouw grote verdriet...dus beseffen ze niet
dat het bij jou zo'n pijn doet ...
Als jouw zus het een beetje kan duidelijk maken aan hen..
dan zullen ze wel anders en meevoelend reageren, ...
Je kan onwetende mensen niet kwalijk nemen dat ze
gewoon praten en vragen... alsof er niks gebeurd is..
Maar het is moeilijk dat is een feit...alhoewel jezelf opsluiten
lost ook niks op; mssn toch proberen een praatje met hen te doen..
net als je 't met ons deed...
Nog een knuffeltje en veel...sterkte
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"