Kettinggesprek
-
Gast
Hoshi is ondertussen al bezig aan zijn vierde jupilertje denk ik
of misschien wel zijn vijfde

-
Gast
suiker probeer ik ook te vermijden
Heb nog meer foto's reeseke (was van vorig jaar é ) zal er nog eentje bewerken é
Ik vlieg graag
Heb nog meer foto's reeseke (was van vorig jaar é ) zal er nog eentje bewerken é
Ik vlieg graag
-
Reese - Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
vermijden kan je dat niet helemaal, zeker niet als je bij andere mensen bent, maar ik beperk me dan tot een héél klein beetje, en thuis kom ik er alleen maar aan als ik een hypo heb
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar dat lijkt me wel eens leuk om dat te doen, ik denk dat dat een hele speciale ervaring is
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar dat lijkt me wel eens leuk om dat te doen, ik denk dat dat een hele speciale ervaring is
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-
Gast
heb je nog nooit gevlogen ?
ik wel en dan nog op verschillende manieren
Is héél leuk ,inderdaad ,zeker met de Seaking
Is héél leuk ,inderdaad ,zeker met de Seaking
-
Gast
manieren genoeg om te vliegen ja
mijn zoon vloog enkele jaren geleden ook is mee met een seaking, hij vond dat ook speciale ervaring
mijn zoon vloog enkele jaren geleden ook is mee met een seaking, hij vond dat ook speciale ervaring
-
Gast
vrij als een vogel in de lucht é
Kan ik geloven ,maar nu is het moeilijker om mee te vliegen ,vroeger géén probleem ,ex zat in de overleving
Kan ik geloven ,maar nu is het moeilijker om mee te vliegen ,vroeger géén probleem ,ex zat in de overleving
-
Reese - Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
é Nietje, maar ik heb nog maar 1 keer gevlogen met het vliegtuig, maar ik denk dat met een Seaking vliegen niet te vergelijken is met een vliegtuig, ik zou het ook wel eens durven proberen 
Laatst gewijzigd door Reese op 13 aug 2012, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.