Op midzomernacht/ begon voor het lentekind de laatste winter
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Sterkteknuffel Helena,
je was de hele dag in m'n gedachten....
Mooi gedicht ...
probeer toch maar de slaap te vatten..
en tot morgen..slaapwel...
even herinneren: Hou er rekening mee
dat woensdag een feestdag is en de winkels zullen gesloten zijn.
je was de hele dag in m'n gedachten....
Mooi gedicht ...
probeer toch maar de slaap te vatten..
en tot morgen..slaapwel...
even herinneren: Hou er rekening mee
dat woensdag een feestdag is en de winkels zullen gesloten zijn.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Helena,
sorry dat ik er gisteren niet niet kon zijn!
Het was een heel speciale dag voor jou, je lieve Hugo die je één jaar geleden is heengegaan. Dit is weer zo'n mijlpaal in je rouwverwerking. Eén jaar lang heb je moeten vechten tegen dit verlies en je verdriet... Logisch dat het een moeilijke dag was. Het was inderdaad de 8e dat je bewust afscheid nam maar wel de 13e dat je je lieve Hugo hebt moeten afgeven.
Trouwens een heel mooi en toepasselijk gedichtje dat gisteren plaatste. Je zal je nu ook stilaan wat sterker gaan voelen. Dat wensen we jou althans toe!
Je troostmaatje heeft gisteren ook zijn eerste bestraling gehad. Gelukkig wordt hij toch goed opgevangen door zijn kinderen. Maar het feit dat hij jou een sms-je stuurde en jullie een terrasje gedaan hebben zal hem zeker ook wel deugd gedaan hebben!
We hopen dat je de volgende dagen een beetje kan recupereren en wensen je veel moed toe om verder te gaan.
Liefs,
Veertje & Rudy
sorry dat ik er gisteren niet niet kon zijn!
Het was een heel speciale dag voor jou, je lieve Hugo die je één jaar geleden is heengegaan. Dit is weer zo'n mijlpaal in je rouwverwerking. Eén jaar lang heb je moeten vechten tegen dit verlies en je verdriet... Logisch dat het een moeilijke dag was. Het was inderdaad de 8e dat je bewust afscheid nam maar wel de 13e dat je je lieve Hugo hebt moeten afgeven.
Trouwens een heel mooi en toepasselijk gedichtje dat gisteren plaatste. Je zal je nu ook stilaan wat sterker gaan voelen. Dat wensen we jou althans toe!
Je troostmaatje heeft gisteren ook zijn eerste bestraling gehad. Gelukkig wordt hij toch goed opgevangen door zijn kinderen. Maar het feit dat hij jou een sms-je stuurde en jullie een terrasje gedaan hebben zal hem zeker ook wel deugd gedaan hebben!
We hopen dat je de volgende dagen een beetje kan recupereren en wensen je veel moed toe om verder te gaan.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
hey reline lees dat je jarig bent vandaag: een fijne dag en nog vele gelukkige en gezonde jaartjes gewenst!
tot voor twee jaar was 15 augustus ook altijd groot feest voor de familie langs Hugo's kant: schoonvader verjaarde de 13de, ja Hugo is op de verjaardag van zijn vokke gestorven, moeke verjaarde de 15de en het was uiteraard moederkesdag, dus tuinparty voor een bende van ongeveer zestig man, iedereen had zijn taak, maar ja, vokke en moeke zijn niet meer, den oudste ook niet meer, een van de zussen is ook gestorven, dus is het gedaan met feest vieren, zonde maar ja, erfenissen en centen

tot voor twee jaar was 15 augustus ook altijd groot feest voor de familie langs Hugo's kant: schoonvader verjaarde de 13de, ja Hugo is op de verjaardag van zijn vokke gestorven, moeke verjaarde de 15de en het was uiteraard moederkesdag, dus tuinparty voor een bende van ongeveer zestig man, iedereen had zijn taak, maar ja, vokke en moeke zijn niet meer, den oudste ook niet meer, een van de zussen is ook gestorven, dus is het gedaan met feest vieren, zonde maar ja, erfenissen en centen
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hey Helena.....
Bij jullie was het rond de vijftiende ook feesten geblazen.....ook zovele verjaardagen te vieren en dat midden in de zomer....je begrijpt dan hoe het is hé!
Maar bij jullie 60 man....dan komen we nog veel te kort met ons 16 - 17 man.
Maar ook zoals bij jullie helpt iedereen mee.....
Spijtig dat het allemaal weggevallen is....
En heel speciaal dat Hugo net dan is overleden...
Ik hoop dat de kinderen en kleinkinderen hier blijven samenkomen als wij er ooit niet meer zijn....dat er nu ergens een belangrijke kiem gelegd is....het is aan hen hé..zelf kun je er niks aan doen!
Helena...je hebt er wel hele fijne herinneringen aan die bijeenkomsten al die jaren...dat vergeet je nooit meer!
Knuffel, Reline!!
En ik vergeet het nog...Heel hartelijk bedankt voor de wensen!! We proberen het gezond te houden en zo nog vele jaartje mee te kunnen!
Bij jullie was het rond de vijftiende ook feesten geblazen.....ook zovele verjaardagen te vieren en dat midden in de zomer....je begrijpt dan hoe het is hé!
Maar bij jullie 60 man....dan komen we nog veel te kort met ons 16 - 17 man.
Maar ook zoals bij jullie helpt iedereen mee.....
Spijtig dat het allemaal weggevallen is....
En heel speciaal dat Hugo net dan is overleden...
Ik hoop dat de kinderen en kleinkinderen hier blijven samenkomen als wij er ooit niet meer zijn....dat er nu ergens een belangrijke kiem gelegd is....het is aan hen hé..zelf kun je er niks aan doen!
Helena...je hebt er wel hele fijne herinneringen aan die bijeenkomsten al die jaren...dat vergeet je nooit meer!
Knuffel, Reline!!
En ik vergeet het nog...Heel hartelijk bedankt voor de wensen!! We proberen het gezond te houden en zo nog vele jaartje mee te kunnen!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Nog even een knuff en slaapwel voor straks...
Alweer een zware dag voorbij... één voor één gaan ze door
Nog een paar te gaan.. en de herinneringen blijven komen...
Sterkte en tot morgen...
Alweer een zware dag voorbij... één voor één gaan ze door
Nog een paar te gaan.. en de herinneringen blijven komen...
Sterkte en tot morgen...
-
Goeie morgen Helena,
Ik hoop dat je een fijne moederdag krijgt vandaag
ondanks alle andere beslommeringen..
Knuffke en sterkte...
Dank je dewill
voor het mooie moederdagboeket, fijn je nog eens te zien
Sterkte ook en hou je "goed"
Alle vrienden hier in dit hoekje:
een mooie 15augustus gewenst...
tot....
Ik hoop dat je een fijne moederdag krijgt vandaag
ondanks alle andere beslommeringen..
Knuffke en sterkte...
Dank je dewill
voor het mooie moederdagboeket, fijn je nog eens te zien
Sterkte ook en hou je "goed"
Alle vrienden hier in dit hoekje:
een mooie 15augustus gewenst...
-
Hallo dewill, altijd fijn om je te ontmoeten op het www.
Je weet ik ben heel ruimdenkend wat het gebruik van mijn hoekje betreft.
Dankjewel voor het boeket, het is groot genoeg om het te mogen delen met de andere "rechthebbenden"
klein verslagje van gisteren:
leuke verrassing: uitnodiging om naar eenconcert met middeleeuwse muziek te gaan in de basiliek met troostmaatje en de slecht ziende kameraad van.
het was heel mooi, ongelooflijk hoe vlotjes troostmaatje omgaat met de kameraad
nu ja, ik leer ook bij hoor, maar de hond mee naar de kerk nemen durfde hij toch niet goed,gezien de toffe buslijnen in de stad moest de man na de voorstelling een taxi bellen om thuis te geraken, ja, achter op de fiets bij een van ons twee, ik zie het al gebeuren: sociaal beleid heten ze dat dan.
wij zijn dan samen nog een potje gaan pakkenen, in het naar huis rijden stond onze jongste zijn bezoek uit te laten." ha, ha, ons moeder se, nog een potje gaan pakken op vismarkt?" hoe kon hij het weten....
ondertussen heb ik al door dat zo een dag vol verdriet zoals gisteren heel vermoeiend is en dat ik me best rustig hou na zo een moeilijke dag
vandaag zien we wel wat de dag brengt
Je weet ik ben heel ruimdenkend wat het gebruik van mijn hoekje betreft.
Dankjewel voor het boeket, het is groot genoeg om het te mogen delen met de andere "rechthebbenden"
klein verslagje van gisteren:
leuke verrassing: uitnodiging om naar eenconcert met middeleeuwse muziek te gaan in de basiliek met troostmaatje en de slecht ziende kameraad van.
het was heel mooi, ongelooflijk hoe vlotjes troostmaatje omgaat met de kameraad
nu ja, ik leer ook bij hoor, maar de hond mee naar de kerk nemen durfde hij toch niet goed,gezien de toffe buslijnen in de stad moest de man na de voorstelling een taxi bellen om thuis te geraken, ja, achter op de fiets bij een van ons twee, ik zie het al gebeuren: sociaal beleid heten ze dat dan.
wij zijn dan samen nog een potje gaan pakkenen, in het naar huis rijden stond onze jongste zijn bezoek uit te laten." ha, ha, ons moeder se, nog een potje gaan pakken op vismarkt?" hoe kon hij het weten....
ondertussen heb ik al door dat zo een dag vol verdriet zoals gisteren heel vermoeiend is en dat ik me best rustig hou na zo een moeilijke dag
vandaag zien we wel wat de dag brengt
-
Lieve Helena,
mooie dag gisteren hé!
Gelukkig dat jij en je troostmaatje er af en toe eens kunnen op uit trekken. Zo'n dingen zou je nooit alleen doen, of er toch niet zo veel van genieten als met twee!
En dat het zo'n dag best veel energie vraagt kan ik ook wel begrijpen.
Volg dus je eigen tempo... je zal het wel voelen zeker...
Je zoon zal trouwens ook wat geruster zijn als hij zijn moeder zo bezig ziet
Over moeder gesproken, bij deze ook een fijne moederdag gewenst voor jou:

Dewill, fijn om je hier ook nog even te zien. Alles goed met jou? En wat je nu zeker moet doen... af en toe eens vooruit kijken....
OmaC, ook voor jou een fijne moederdag!!! Jij verdient het zeker om eens in de bloemetjes gezet te worden...
Nog een fijne dag iedereen...
Liefs,
Veertje & Rudy
mooie dag gisteren hé!
Gelukkig dat jij en je troostmaatje er af en toe eens kunnen op uit trekken. Zo'n dingen zou je nooit alleen doen, of er toch niet zo veel van genieten als met twee!
En dat het zo'n dag best veel energie vraagt kan ik ook wel begrijpen.
Volg dus je eigen tempo... je zal het wel voelen zeker...
Je zoon zal trouwens ook wat geruster zijn als hij zijn moeder zo bezig ziet
Over moeder gesproken, bij deze ook een fijne moederdag gewenst voor jou:

Dewill, fijn om je hier ook nog even te zien. Alles goed met jou? En wat je nu zeker moet doen... af en toe eens vooruit kijken....
OmaC, ook voor jou een fijne moederdag!!! Jij verdient het zeker om eens in de bloemetjes gezet te worden...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goede avond Helena en iedereen...
Een sterkte-knuffelke... deze dag zal weer een
beetje herinneringen meegebracht hebben
Moi dat je een fijne uitstap had, je zal er alletwee
deugd aan gehad hebben, en babbelke kan goed doen..
en je zoon zal ook tevreden zijn dat mama
niet thuis zit te kniezen
falcon dank voor de moederdag-wens met de bloemen
fijn is dat ..ik hoop dat veertje ook genoten heeft
maar eigenlijk dacht ik dat provincie Antwerpen
een uitzondering is op de regel en elders overal
moederdag in mei gevierd wordt..
zelfs in het buitenland
Ik kom slaapwel zeggen aan allen..
de kinderen zijn nog hier..
Tot morgen en slaapwel aan iedereen....
Een sterkte-knuffelke... deze dag zal weer een
beetje herinneringen meegebracht hebben
Moi dat je een fijne uitstap had, je zal er alletwee
deugd aan gehad hebben, en babbelke kan goed doen..
en je zoon zal ook tevreden zijn dat mama
niet thuis zit te kniezen
falcon dank voor de moederdag-wens met de bloemen
fijn is dat ..ik hoop dat veertje ook genoten heeft
maar eigenlijk dacht ik dat provincie Antwerpen
een uitzondering is op de regel en elders overal
moederdag in mei gevierd wordt..
zelfs in het buitenland
Ik kom slaapwel zeggen aan allen..
de kinderen zijn nog hier..
Tot morgen en slaapwel aan iedereen....
-
Lieve Helena,
een beetje kunnen bekomen gisteren.
Maar om eerlijk te zijn verwacht ik toch een verhaal van jou... we kennen je zo al een beetje...
Trouwens hoe is het met je voet? Geen pijn meer?
Hopelijk heb je vandaag ook nog wat om handen en kom je de dag goed door.
OmaC, kinderen op bezoek gehad. Zal wel fijn zijn als je ze zo lang niet meer gezien hebt!
Ik ga seffens ook nog een toerke doen op mijne fiets. Eens zien wat de toeristen aan het doen zijn. Alhoewel hier wel dikke wolken boven drijven...
Liefs,
Veertje & Rudy
een beetje kunnen bekomen gisteren.
Maar om eerlijk te zijn verwacht ik toch een verhaal van jou... we kennen je zo al een beetje...
Trouwens hoe is het met je voet? Geen pijn meer?
Hopelijk heb je vandaag ook nog wat om handen en kom je de dag goed door.
OmaC, kinderen op bezoek gehad. Zal wel fijn zijn als je ze zo lang niet meer gezien hebt!
Ik ga seffens ook nog een toerke doen op mijne fiets. Eens zien wat de toeristen aan het doen zijn. Alhoewel hier wel dikke wolken boven drijven...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Een heel epistel en oeps alles weg...
zo gaat dat als je niet copieert..
Helena vandaag een beetje aangenaam doorgebracht.?
Je weet hé.. "niks moet -- alles mag" niemand neemt het je kwalijk
Ik heb het vandaag ook toegepast... en de luierik uitgehangen
be wel gaan fietsen (32km) en het was warm maar het
koele windje was zalig...
Ik wens je nog een fijne avond Helena,
ook aan alle andere forumvrienden..Slaapwel voor staks
Knuffel en tot morgen
zo gaat dat als je niet copieert..
Helena vandaag een beetje aangenaam doorgebracht.?
Je weet hé.. "niks moet -- alles mag" niemand neemt het je kwalijk
Ik heb het vandaag ook toegepast... en de luierik uitgehangen
be wel gaan fietsen (32km) en het was warm maar het
koele windje was zalig...
Ik wens je nog een fijne avond Helena,
ook aan alle andere forumvrienden..Slaapwel voor staks
Knuffel en tot morgen
-
halloooo ben full time granny op verplaatsing vandaag en morgen
heb dus wel niets te doen dan alleen maar te koken omdat ik het wil
ze komen me wel halen, want er zijn een boel omleggingen en langs binnendoor is het nogal gecompliceerd.
heb Frans herhaald met oudste kleindochter is nogal abominabel me dunkt of ze had geen goesting dat kan ook...
Koba is op radé ben eens benieuwd of en wanneer ze gaat thuiskomen....
heb dus wel niets te doen dan alleen maar te koken omdat ik het wil
ze komen me wel halen, want er zijn een boel omleggingen en langs binnendoor is het nogal gecompliceerd.
heb Frans herhaald met oudste kleindochter is nogal abominabel me dunkt of ze had geen goesting dat kan ook...
Koba is op radé ben eens benieuwd of en wanneer ze gaat thuiskomen....