mijn man is overleden
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina,
Ik was er even niet...drukke dagen achter de rug....en dat net met die hitte.
Spijtig dat dir hitte net nu moet zijn ...je kan niet tegen de warmte....
Best geen boodschappen doen...kan je je vriendin niet contacteren aan de overkant om iets van de winkel mee te brengen als het nodig moest zijn?
En hoe stellen Tygro en Mysti het met deze warmte?
Bij vele mensen wordt de durende warmte wat te veel.....velen zijn nu moe....het enige dat je kan als alles overdag goed gesloten houden en jezelf met water afkoelen als het nodig moest zijn...een natte handdoek in de nek...voeten in water...
Riekske...ik denk ook vaak aak jullie...Gerhard moet het nu helemaal niet makkelijk hebben door te weinig zuurstof in de lucht.....nog efkes en het zou weer normaal van temperatuur worden.
Ik wens jullie veel sterkte toe!
Liefs, Reline
Ik was er even niet...drukke dagen achter de rug....en dat net met die hitte.
Spijtig dat dir hitte net nu moet zijn ...je kan niet tegen de warmte....
Best geen boodschappen doen...kan je je vriendin niet contacteren aan de overkant om iets van de winkel mee te brengen als het nodig moest zijn?
En hoe stellen Tygro en Mysti het met deze warmte?
Bij vele mensen wordt de durende warmte wat te veel.....velen zijn nu moe....het enige dat je kan als alles overdag goed gesloten houden en jezelf met water afkoelen als het nodig moest zijn...een natte handdoek in de nek...voeten in water...
Riekske...ik denk ook vaak aak jullie...Gerhard moet het nu helemaal niet makkelijk hebben door te weinig zuurstof in de lucht.....nog efkes en het zou weer normaal van temperatuur worden.
Ik wens jullie veel sterkte toe!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede voormiddag Tina, en de vrienden
Ja ik ben laat vandaag; ik had veel te regelen
voor een 2daagse uitstap van morgen en donderdag
't was kort om alles in orde te krijgen maar 't is gelukt.
Je zal me woensdag en donderdag niet zien,
maar ik zit op een goeie wei, dus niet ongerust zijn.
Dikke 'koele' knuff en veel sterkte...vrijdag ben ik terug
Ik ga verder doen.. nog een aangename dinsdag .. tot later
Ja ik ben laat vandaag; ik had veel te regelen
voor een 2daagse uitstap van morgen en donderdag
't was kort om alles in orde te krijgen maar 't is gelukt.
Je zal me woensdag en donderdag niet zien,
maar ik zit op een goeie wei, dus niet ongerust zijn.
Dikke 'koele' knuff en veel sterkte...vrijdag ben ik terug
Ik ga verder doen.. nog een aangename dinsdag .. tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
tygro heeft veel last van de warmte ik moet hem zelfs dwingen om te drinken de kleine misty trekt het haar niet aan al ligt ze wel in de schaduw
ik ben blij dat het wat frisser is want ik kan daar ook niet tegen en met mijn hartritmestoornissen is het nog slechter in die hitte
en zelf vragen voor mijn boodschappen zou ik nooit doen ,dus trek ik mijn plan wel reline
maar ben blij dat ik je terug zie
oma-c geniet van je uitstapje gelukkig is het niet meer zo warm nu
groetjes tina
ik ben blij dat het wat frisser is want ik kan daar ook niet tegen en met mijn hartritmestoornissen is het nog slechter in die hitte
en zelf vragen voor mijn boodschappen zou ik nooit doen ,dus trek ik mijn plan wel reline
maar ben blij dat ik je terug zie
oma-c geniet van je uitstapje gelukkig is het niet meer zo warm nu
groetjes tina
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
ik kom nog even binnenspringen om je een rustige nacht te wensen...
We zijn nu in Limburg maar hebben 3 dagen bezoek.
Hopelijk lukt het een beetje met die warmte. Nog even volhouden en het zal wel beteren...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik kom nog even binnenspringen om je een rustige nacht te wensen...
We zijn nu in Limburg maar hebben 3 dagen bezoek.
Hopelijk lukt het een beetje met die warmte. Nog even volhouden en het zal wel beteren...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Lieve Tina,
Ben blij voor je dat bij jou nu waarschijnlijk de temperaturen weer normaal zijn....
Bij ons is het nog altijd veel te warm, maar gelukkig niet meer zoals vorige week.
Sinds vanmorgen hier ook zo'n beetje n'n klop van de hamer....gewoon heel moe....dus lichaam vraagt om rustig aan te doen hé en dat doen we dan ook maar....
Tygro zal nu ook wel stillekesaan op haar plooi geraken!
En ik hoop dat de hartstoornissen ook voorbij zijn!
Een knuffel en veel liefs, Reline
Ben blij voor je dat bij jou nu waarschijnlijk de temperaturen weer normaal zijn....
Bij ons is het nog altijd veel te warm, maar gelukkig niet meer zoals vorige week.
Sinds vanmorgen hier ook zo'n beetje n'n klop van de hamer....gewoon heel moe....dus lichaam vraagt om rustig aan te doen hé en dat doen we dan ook maar....
Tygro zal nu ook wel stillekesaan op haar plooi geraken!
En ik hoop dat de hartstoornissen ook voorbij zijn!
Een knuffel en veel liefs, Reline
-
Lieve Tina,
alles ok? Of is het pc die niet meer wil...
We hopen toch snel wat van je te horen.
Alvast veel sterkte en hopelijk lukt het je toch een beetje...
Liefs,
Veertje & Rudy
alles ok? Of is het pc die niet meer wil...
We hopen toch snel wat van je te horen.
Alvast veel sterkte en hopelijk lukt het je toch een beetje...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
ja hoor rudy alles is oké ben alleen heel moe en voel me niet te goed
fijne dagen gewenst daar in limburg het zal daar wel nog warmer zijn dan hier
kruip vroeg in mijn bed morgen misschien beter
tygro begint weer te eten reline dus ik ben blij want zat er mee in hij wou ook niet drinken met dat warme weer dus moest ik hem dwingen met een spuitje in zijn mond
groetjes tina
fijne dagen gewenst daar in limburg het zal daar wel nog warmer zijn dan hier
kruip vroeg in mijn bed morgen misschien beter
tygro begint weer te eten reline dus ik ben blij want zat er mee in hij wou ook niet drinken met dat warme weer dus moest ik hem dwingen met een spuitje in zijn mond
groetjes tina
-
Lieve Tina,
gelukkig dat alles ok is ... dan zijn we een beetje gerust. Maar we begrijpen wel dat dit betrekkelijk is hoor!
Hier in Limburg lukt het ook wel hoor... de temperaturen zijn nu wat draaglijker... 24°C en ik denk dat het aan zee nu ook wat koeler is... Mijn wens van gisteren is dus in vervulling gegaan
Net zoals met Tygro hebben we hier hetzelfde aan de hand met ons Betty. En toch behelpen ze zichzelf. Sommige dagen zijn ze heel slecht en het volgende moment zitten ze weer tussen de ander katten naar een stukje vlees te kijken dat van tafel valt... Een kat kan zichzelf wel heel goed verzorgen... Zal met de natuur en overlevingsdrang te maken hebben zeker?
We hopen nu dat jijzelf eens een beetje rust kan vinden... je hebt het echt nodig. Maar anderzijds hopen we oo dat je de juiste mensen ontmoet die je begrijpen en waar je je levensverhaal eens kwijt kan...
Liefs,
Veertje & Rudy
gelukkig dat alles ok is ... dan zijn we een beetje gerust. Maar we begrijpen wel dat dit betrekkelijk is hoor!
Hier in Limburg lukt het ook wel hoor... de temperaturen zijn nu wat draaglijker... 24°C en ik denk dat het aan zee nu ook wat koeler is... Mijn wens van gisteren is dus in vervulling gegaan
Net zoals met Tygro hebben we hier hetzelfde aan de hand met ons Betty. En toch behelpen ze zichzelf. Sommige dagen zijn ze heel slecht en het volgende moment zitten ze weer tussen de ander katten naar een stukje vlees te kijken dat van tafel valt... Een kat kan zichzelf wel heel goed verzorgen... Zal met de natuur en overlevingsdrang te maken hebben zeker?
We hopen nu dat jijzelf eens een beetje rust kan vinden... je hebt het echt nodig. Maar anderzijds hopen we oo dat je de juiste mensen ontmoet die je begrijpen en waar je je levensverhaal eens kwijt kan...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

lieve Tina
kom je ff snel heel erg veel sterkte wensen
ik denk aan jou
heb ff niet erg veel tijd sorry
liefs riekske
moet vandaag 2x naar het ziekenhuis scan van mijn nieuwe knie
teveel pijn nog na 9 maanden
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ja rudy katten zijn sterke dieren ,maar als tygro iets heeft ben ik toch heel ongerust ook omdat hij al zo oud is en sinds arnold is gestorven heeft hij wel een hele trek achteruit gekregen ,hij is vermagerd en zoekt ook nog altijd achter arnold
en als hij dan niet wil eten of drinken ben ik direct heel ongerust want hij is nu mijn grootste troost
we missen arnold allebei even erg
misty was nog te klein en er valt teveel te beleven voor haar nu ze buiten gaat en ik denk dat zij het al vergeten is
verder gaat het hier stap voor stap het is zo moeilijk zonder hem
je staat overal alleen voor
iedereen ging komen helpen maar nu bijna 5 maanden later heb ik nog niemand gezien
groetjes tina
en als hij dan niet wil eten of drinken ben ik direct heel ongerust want hij is nu mijn grootste troost
we missen arnold allebei even erg
misty was nog te klein en er valt teveel te beleven voor haar nu ze buiten gaat en ik denk dat zij het al vergeten is
verder gaat het hier stap voor stap het is zo moeilijk zonder hem
je staat overal alleen voor
iedereen ging komen helpen maar nu bijna 5 maanden later heb ik nog niemand gezien
groetjes tina
-
Lieve Tina,
Ik vind het zo erg voor jou dat ook jij moet ondervinden dat zovele beloften loze beloften waren.
Het was heel waarschijnlijk allemaal goed bedoeld.....maar hun eigen leven is er ook en neemt hen waarschijnlijk helemaal in beslag en er wordt zo vlug vergeten....
Men staat er niet bij stil hoe groot je nood aan hulp of een luisterd oor is!
Maar wat ben ik blij dat je de twee poezen hebt.....fijn om lezen hoe goed je Tygro verzorgd......steeds ook Arnold bij jou hé....en dan Misty....die gaat je wel heel alert houden.
Ik wens je veel sterkte toe...
Af en toe gaan gedachten naar jou toe!
Riekske.....ik hoop dat men op de scans gaat kunnen zien vanwaar die pijn komt en ik hoop voor jou dat alles in orde komt!
Gerhard...gefeliciteerd met je verjaardag...vooral gisteren een hele emotionele dag....
Veel sterkte voor jullie
Liefs, Reline
Ik vind het zo erg voor jou dat ook jij moet ondervinden dat zovele beloften loze beloften waren.
Het was heel waarschijnlijk allemaal goed bedoeld.....maar hun eigen leven is er ook en neemt hen waarschijnlijk helemaal in beslag en er wordt zo vlug vergeten....
Men staat er niet bij stil hoe groot je nood aan hulp of een luisterd oor is!
Maar wat ben ik blij dat je de twee poezen hebt.....fijn om lezen hoe goed je Tygro verzorgd......steeds ook Arnold bij jou hé....en dan Misty....die gaat je wel heel alert houden.
Ik wens je veel sterkte toe...
Af en toe gaan gedachten naar jou toe!
Riekske.....ik hoop dat men op de scans gaat kunnen zien vanwaar die pijn komt en ik hoop voor jou dat alles in orde komt!
Gerhard...gefeliciteerd met je verjaardag...vooral gisteren een hele emotionele dag....
Veel sterkte voor jullie
Liefs, Reline
-
Lieve Tina,
fijn dat je zo voor Tygro zorgt. Een poes is toch wel echt speciaal hé.
Ik maak hier net hetzelfde mee met Betty. Maar zorg nu goed voor je Tygro... als eerbetoon aan je lieve Arnold. Hij zal hem zeker missen en je kan hen dat niet uitleggen hé en dat maakt alles zo moeilijk!
Ik begrijp je wel dat je het erg vindt dat iedereen je nu in de steek laat ondanks alles wat men beloofde... Mensen vergeten zo snel... en ze zullen nooit begrijpen wat jij nu meemaakt!!!!
Anderzijds moet je nu stilaan aanvaarden dat je hen niet echt nodig hebt. Want jou inwendige woede zal alleen maar groter worden en het levert tenslotte niks op... en dan spreek ik voor mezelf en voor al de anderen die hetzelfde hebben meegemaakt!
Je moet echt je leven zelf organiseren en blijven hopen dat anderen gaan inzien hoe moeilijk je het hebt. Maar ik begrijp je volledig dat je niet om hulp gaat smeken, daar heb je momenteel de moed niet voor....
Anderzijds moet ik zeggen dat ik toch het gevoel heb dat je een beetje sterker bent geworden...
Blijf gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. En als je terug in een putje sukkelt moet je dat hier zeker komen vertellen!
Hopelijk heb je toch nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
fijn dat je zo voor Tygro zorgt. Een poes is toch wel echt speciaal hé.
Ik maak hier net hetzelfde mee met Betty. Maar zorg nu goed voor je Tygro... als eerbetoon aan je lieve Arnold. Hij zal hem zeker missen en je kan hen dat niet uitleggen hé en dat maakt alles zo moeilijk!
Ik begrijp je wel dat je het erg vindt dat iedereen je nu in de steek laat ondanks alles wat men beloofde... Mensen vergeten zo snel... en ze zullen nooit begrijpen wat jij nu meemaakt!!!!
Anderzijds moet je nu stilaan aanvaarden dat je hen niet echt nodig hebt. Want jou inwendige woede zal alleen maar groter worden en het levert tenslotte niks op... en dan spreek ik voor mezelf en voor al de anderen die hetzelfde hebben meegemaakt!
Je moet echt je leven zelf organiseren en blijven hopen dat anderen gaan inzien hoe moeilijk je het hebt. Maar ik begrijp je volledig dat je niet om hulp gaat smeken, daar heb je momenteel de moed niet voor....
Anderzijds moet ik zeggen dat ik toch het gevoel heb dat je een beetje sterker bent geworden...
Blijf gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. En als je terug in een putje sukkelt moet je dat hier zeker komen vertellen!
Hopelijk heb je toch nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve tina
ja meiske ik ken dat maar al te goed
is vreselijk ze laten je vallen die zich vrienden noemen
ik zat eens in hele diepe put met ziektes van mij
en je zag ze niet meer,en dat is vreselijk juist als ze je het hardste nodig hebt .
maar lieverd troost je hier is echte vriendschap die je er door heen trekken
ik dank allen voor jullie steun .
lieve tina ik wens je alle sterkte van de hele wereld
en zou je dichter bij mij wonen was ik al lang bij jou geweest
ik zou mijn arm wel om je heen leggen lieverd
en ja Rudy het is zo waar wat jij schrijft .
jij bent bijzonder persoontje voor mij
je zit en blijft in mijn hartje
en zal er voor mij ook nooit meer uit gaan
jij betekend teveel voor mij .
tina ik denk aan jou
liefs riekske
ja meiske ik ken dat maar al te goed
is vreselijk ze laten je vallen die zich vrienden noemen
ik zat eens in hele diepe put met ziektes van mij
en je zag ze niet meer,en dat is vreselijk juist als ze je het hardste nodig hebt .
maar lieverd troost je hier is echte vriendschap die je er door heen trekken
ik dank allen voor jullie steun .
lieve tina ik wens je alle sterkte van de hele wereld
en zou je dichter bij mij wonen was ik al lang bij jou geweest
ik zou mijn arm wel om je heen leggen lieverd
en ja Rudy het is zo waar wat jij schrijft .
jij bent bijzonder persoontje voor mij
je zit en blijft in mijn hartje
en zal er voor mij ook nooit meer uit gaan
jij betekend teveel voor mij .
tina ik denk aan jou
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ja reline mensen vergeten snel en de hulp die ze aanboden ook ,ik begrijp dat iedereen zijn eigen leven heeft maar alleen met 2 katten is heel eenzaam
de dagen verlopen allemaal hetzelfde ,opstaan katten eten geven en buiten laten zelf proberen iets binnen te krijgen ,huilen en een beetje het huishouden doen en s'avonds weer in bed huilen tot ik in slaap val en altijd maar afvragen waarom
het is verschrikkelijk geworden zonder arnold en soms zie ik het niet meer zitten
tygro is alles voor mij nu op dit moment ze zijn inderdaad speciaal rudy
hij begrijpt mijn verdriet en pijn en komt me altijd troosten
vannacht is hij voor de eerste keer weer bij mij komen slapen op bed
vroeger deed hij dat vaak ,als arnold opstond was hij daar om nog wat bij mij te liggen
ik moet wel sterker worden maar het blijft moeilijk ,ik heb nog steeds veel verdriet om arnold en voel me heel eenzaam
ik ben geen persoon die overal naartoe loopt en hulp durf te vragen ,maar ik trek mijn plan
lieve riekske ik vind het zo lief van jou moest ik dichter bij jullie wonen was ik graag bij je gekomen om eens een dikke knuffel te geven en je te steunen helaas kunnen we niet meer doen en ik vind het jammer
een mens heeft het soms nodig om eens een knuffel te krijgen om verder te kunnen gaan
en inderdaad hier hebben we vrienden gevonden die ons steunen en troosten en ik zou het ook niet meer kunnen missen
ik ben blij dat ik jullie heb gevonden
oma-c blij dat je terug bent
groetjes tina
de dagen verlopen allemaal hetzelfde ,opstaan katten eten geven en buiten laten zelf proberen iets binnen te krijgen ,huilen en een beetje het huishouden doen en s'avonds weer in bed huilen tot ik in slaap val en altijd maar afvragen waarom
het is verschrikkelijk geworden zonder arnold en soms zie ik het niet meer zitten
tygro is alles voor mij nu op dit moment ze zijn inderdaad speciaal rudy
hij begrijpt mijn verdriet en pijn en komt me altijd troosten
vannacht is hij voor de eerste keer weer bij mij komen slapen op bed
vroeger deed hij dat vaak ,als arnold opstond was hij daar om nog wat bij mij te liggen
ik moet wel sterker worden maar het blijft moeilijk ,ik heb nog steeds veel verdriet om arnold en voel me heel eenzaam
ik ben geen persoon die overal naartoe loopt en hulp durf te vragen ,maar ik trek mijn plan
lieve riekske ik vind het zo lief van jou moest ik dichter bij jullie wonen was ik graag bij je gekomen om eens een dikke knuffel te geven en je te steunen helaas kunnen we niet meer doen en ik vind het jammer
een mens heeft het soms nodig om eens een knuffel te krijgen om verder te kunnen gaan
en inderdaad hier hebben we vrienden gevonden die ons steunen en troosten en ik zou het ook niet meer kunnen missen
ik ben blij dat ik jullie heb gevonden
oma-c blij dat je terug bent
groetjes tina