mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C

03 sep 2012, 19:10

Nog een maandagse groet en ineens eentje voor morgen erbij
want ik ga morgen weer eens met de buren naar zee
nu het weer nog even goed is... er nog van profiteren
elke dag is er ene :wink:
Fijne avond en voor morgen een aangename dag
Lieve groetjes en tot later :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

03 sep 2012, 20:28

Oma-c Rudy en Veertje Hugie Reline Helena,
Tina
ja een rustige dag gehad. morgen waarschijnlijk niet veel t.v. want ze hebben laten weten dat er werken zullen gedaan worden om te vesnellen.
Nog eenheerlije nachtrust voor iedereen

groetjes gerarda Afbeelding

falcon1

03 sep 2012, 22:12

Lieve Gerarda,

gelukkig toch een rustige dag gehad.
Hopelijk niet te veel last van die werken!

@ OmaC, geniet morgen van je dagje zee.. Nog even en jij bent meer aan zee dan ik :lol:

Iedereen nog een rustige nacht gewenst.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

reline

03 sep 2012, 23:12

Goede avond allemaal,

Is enkele dagen geleden....ben wel moe....seffens bedje in....drukke dagen achter de rug!

Gerarda.....fijn dat je toevallig op een andere manier meer aan de weet kwam over geocatching....zo kwamen wij ook heel wat te weet dit weekend over een smartphone.....een machtig speeltje...ongelooflijk wat er allemaal kan!!
En nu zo slapen...heerlijk.....afgelopen weken blijken toch op den duur te zwaar geweest te zijn.
Laat de energie nu maar zijn gang gaan!!

Hugie.....jeetje...dat was wel schrikken....wat heb jij een goeie engelbewaarder!!!
En 15 cm en een hoofd kan zo erg bloeden! En dan de spoed!!
Meteen in goeie handen!!
Verzorg je maar goed!!

Oma-C....geniet van jullie uitje naar zee!..Eén van de laatste mooie dagen van dit jaar!!

Falcon....dat darmke is een drain hoor...er zijn er eigenlijk twee...een oude en een nieuwe.....

En weet je wat hier de plannen voor morgen zijn?
We gaan naar zee...Oma-C..net als jij, maar wij gaan met de trein....we kijken er erg naar uit.....ik weet welk plekske ik zeker wil zien en voelen en ik zou zo graag met mijn voeten in de zee....lekker uitwaaien!!
Ik ga zeker aan jullie denken!!

Liefs, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 04 sep 2012, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

04 sep 2012, 03:59

Reline ik ben blij voor u dat ge nog eens naar de zee gaat, zoals ge zegt het weer kan ineens overslaan en dan is het gedaan voor dit jaar.

En met al die dingen zoals smartfoon en dat ander (of is het een smart fone ?,) de mensen zitten er nu mee bij de dokter inplaats van hun gsm. Ge kunt er een boek mee lezen. mijn vriendin heeft dat en ze neemt een abonnement op telenet en ge koopt en boek maar ge moet hem niet bewaren in de kast. Plaats gespaart.
Ze zegt mij ge kunt uw krant daar ook mee lezen ,maar ik heb gezegd ja maar ge kunt er uw aardappelen niet op schillen zoals op de krant zelf :wink: :wink: :oops: :roll: grapje .

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen, want met die werken ??? zal ikmijn pctje misschien moeten missen . maar als het nadien goed is ben ik dan weer blij .

Veel liefs van mij en eet maar een goeie ijskreem aan de zee.
Ook voor alle vrienden een knuffel
gerarda

Helena van Troje

04 sep 2012, 12:53

dag iedereen.

ik kom even langs om te vertellen dat ik een tijdje niet kan meespelen.
moet morgen dus opgenomen worden voor een kijkoperatie aan de schouder. ze gaan proberen die pees terug op te vissen en aan te hechten.
ben dus een beetje uit roulatie

hou jullie taai!

Hugie12

04 sep 2012, 16:25

Hallo Gerarda en vrienden;
Ben vroeg he,zit alleen dus........
Oma en Reline naar zee;konden ze me nu niet meenemen :evil: neen grapje hoor,maar verlang al terug naar zee!!!!!!
Ben vandaag naar de kine geweest en ik sta nog steeds in het zweet,maar heb flink mijn best gedaan .Dirk(de kine) zei dat ik nog niet mocht;maar als ik zo begin ga ik nooit meer!
Hugie heeft altijd vanalles voor;maar maak me wel zorgen omdat ik altijd wegdraai! Zal eens zoals ze in intensieve gezegt habben,langs de cardioloog passeren......Maar heb een groot hart he :lol: :lol: :lol: geef julie allemaal veel liefde ! :roll: voel je het?
Ga nu mijn patatten schillen,om koude klaar te maken,is hier weer zooooooooo warm!
Helena een kijkoperatie?Hebben ze me bij mijn knie ook gedaan,is zo erg niet,je moet niet bang zijn!
Ga nu verder doen,mssn tot str(aks!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

04 sep 2012, 20:17

Hugie ik ben blij dat ge er weer bovenop bent , maar gaat aub eens uw hart laten onderzoeken. Het is toch niet normaal dat ge zo maar valt.
En zoals gij zo een leevendig mens bent altijd bezeg zijn zou wel eens een beetje teveel kunnen zijn.
We willen nog veel kunnen babbelen met u hoor.
Ik hoop ook voor u dat ge toch nog enkele malen naar de zee zou kunnen gaan.

Ik ben deze namiddag geweest vermits ik toch niet op mijn pc kon werken en niet op de t.v. kon ben ik dan maar naar Oostende gegaan.
Ik heb er natuurlijk deugd van gehad. Ik ben zelf niet met mijn voeten in het water geweest zoals ik Reline voorstelde ,maar ik moet altijd kouden dragen ,want als ik in mijn blote voeten in schoen e ga heb ik altijd hier of daar een baar of een rode plek die pijn doet. En die kousen kan ik toch zo maar niet op het strand af doen .
Groetjes voor jullie allemaal Hugie reline Oma-c Rudy en veertje Tina en Helena (als ge nog komt kijken deze avond.

Gerarda

reline

04 sep 2012, 23:00

Gerarda....

Weet je waar wij waren.....ook in Oostende.....had ik dat maar geweten!!!!
Zou het heel fijn gevonden hebben om er jou te ontmoeten!!!
En wie weet zijn we elkaar wel hier of daar gepasseerd....

Wij waren erg teleurgsteld in Oostende.....hetgeen waar we voor kwamen is weg of teniet gedaan...wel in het belang van de veiligheid van de stad....de stad beschermen tegen zware storm en de zee.

Hadden we het geweten waren we met de tram enkele kilometers verder gegaan..naar de plaats waar de tram enkele kilometers langs een breed strand rijdt...daar waren we graag geweest...weg van alle drukte.....
het staketsel waar je je helemaal in zee waande is zijn eigenschap helemaal verloren...je moet er maar eens gaan kijken wat ze er deden....zo spijtig....

Maar we vonden er ket lekkerste ijs van Oostende ...verkozen voor 2012....ergens in de binnenstad....ik kan er zo naar toe gaan, maar vraag me niet waar het is....de straat of zo!....

Hugie.....dat zou het geweest zijn...jij ook aan zee...en Oma-C was ook ergens aan de kust....

Hugie.....misschien je toch eens laten nakijken door een cardioloog...wie weet moet je bepaalde pillen krijgen of moeten ze aangepast worden....

Helena.....ik wens je het allerbeste toe...ik was net op jou topic...ik lees nu dat ze morgen gaan proberen te vissen in jou binnenste....ik hoop voor jou dat ze resultaat hebben!!

Ik wens julle allemaal een hele fijne nacht toe....

Liefs, Reline

gerarda

05 sep 2012, 06:44

Reline ik vind het ook spijtig dat ik u niet gezien heb in Oostende. Ik was het al van zin om te gaan als ik hoorde dat ik geen pc of t.v. zou hebben maar ik heb feitelijk maar op het laatste moment beslist om te gaan als ik dat mooi weer zag.

Ik weet niet wat ge bedoelt met het staketsel het moet dan toch maar onlangs gebeurt zijn want ik ben er geweest met mijn leinzoon en toen was het nog zoals ik het altijd geweten heb. Er rond was een echt werf omdat ze daar grote veranderingen aan het doen zijn . Ge kunt nergens bij het strand en het water komen naast het staketsel en verder bijna tot aan de kursaal. Maar ik denk dat het door die werken zijn.
Maar in het vervolg ga ik weer met de auto gaan en dan meer naar mariakerke toe dat is daar dan aangenamer en kan ik mijn auto kwijt geraken en ik kan dan de bus nemen naar de stad ,maar met de trein vind ik wel plezant maar ik verlis teveel tijd met overstappen.

Ik hoop dat het eens zal passen dat we elkander eens zullen zien.
Ik zal in elk geval binnenkort eens foto's laten maken van mij. Ik heb niets van mij alleen voor het ogenblik. Ofwel ben ik de fotograaf ofwel zit ik bij een groep mensen en de laatstewaar Marc bijstaat ziet ge dat hij ziek is.
Ik was het juist van zin toen ik de problemen kreeg met mijn lippen en mijn tanden , niet aan te raden om mee op de foto te staan :roll:

Groetjes gerarda

reline

05 sep 2012, 07:41

Gerarda,

Wij gingen altijd tot aan de kop van het staketsel...een bijna 1 km lange per in zee.....nu heeft men er afschuwelijk lelijke pier of beschermingsdijk aangebracht die loopt van het momnument aan de dijk tot een eind voobij de kop van het staketsel.....50 m verder dan die kop...je kan er de zee zelfs niet meer zien.

En als je dan weet waarvoor we kwamen...wij houden helemaal niet van winkelen en drukte....hadden we van de situatie geweten waren we met de tram naar de plaats die je beschrijft, gereden....we keken uit naar de zee en een strandwandeling....

Maar we hebben er toch nog een fijne dag van kunnen maken hoor....

En die drang naar zee blijft....eens goed uitwaaien...wie weet ergens volgende week.....zou zo graag..............

Helena....waarschijnlijk ben je al naar het ziekenhuis.....hier branden kaarsjes...eentje speciaal voor jou!!

Groetjes aan alle forumvrienden....

Liefs, reline

Oma-C

05 sep 2012, 07:41

Goedemorgen gerarda, en de forumvrienden.. :wink:

Ik ook terug van "t zeetje....'t was er heerlijk gisteren,
niet veel wind en zonnig :) zo zou het er altijd moeten zijn hé...

In Oostende zijn die werken al even bezig hé..maar ik
vind het daar te druk.. :oops: Blankenberge is ook altijd druk
wij zoeken meer de rust van de oostkust.
Heist, Duinbergen en Zeebrugge..
De Haan, heel is ook mooi en écht gezellig.!
Wij gaan wandelen en komen nooit op te strand, wel op de dijk
Gisteren waren we in Zeebrugge, waar we altijd de auto
parkeren en daar nemen we elke keer de kusttram.
Gisteren zijn we naar Wenduine gereden .. het was er
heel rustig... weinig volk maar toch gezellig..altijd plaats
op een terras of in een restaurant...maar we komen zowat overal
laatst waren we in Middelkerke...en Westende..
Dit vind ik een goeike: De zee:
http://www.youtube.com/watch?v=RcO7ZYwfXwk

Fijn dat jullie ook konden genieten van de mooie dag,
en ja als het weer omslaat kan het gedaan zijn..
Alhoewel goed ingeduffeld het er altijd heerlijk wandelen is.. :wink:

Iedereen een fijne woensdag, ik zal me eens toonbaar maken
en eraan beginnen, 't is niet alle dagen kermis... :lol:

tot vanavond en lieve groetjes.. :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

05 sep 2012, 07:56

Goeiemorgen Oma-C....

tof dat jullie het fijn hadden....
Wij maakten gisteren de zee moe zoals in het filmpje dat je plaatste.....terwijl wij van heel andere dingen houden...van de rust en de zee voor ons alleen als het ware.....en de wind en zoveel meer....

We hebben er veel van geleerd en die zee komt wel weer..is het niet in België, dan is het aan de Oosterschelde...

Een fijne dag voor jou.....hier komt ontbij eraan en verder me ook nog wassen en strijken...een beetje toonbaar maken om de dag echt te beginnen!

Liefs, reline

gerarda

05 sep 2012, 08:06

Ja oma-c het is inderdaad een beetje zoeken waar men nog kan ademen aan de zee. Toen we in St laureins woonden gingen we dikwijls naar heist omdat daat familie hun vacantie doorbracht en daar was het wel rustig, maar ze zijn dan begonnen met apartementen te zetten ook de ene na de andere en het is ook niet meer zo rustig.

Voor Rudy en Veertje is het plezant om er te wonen ge kunt u een beetje aanpassen en de dijk doen als het volk weg is hé.

Rudy u bent zeker al weer druk bezig ?

groetjes voor iedereen. Ik ga binnen enkele uren kijken of mijn groenten terinne gelukt is. ge zult er we van horen. En als het mis is zullen de buren het misschien horen
:twisted:

Groetjes gerarda

falcon1

05 sep 2012, 21:39

Lieve Gerarda,
Rudy u bent zeker al weer druk bezig ?
Hahaha. Ja hoor. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik heb dan misschien zaterdag een veldslag gewonnen maar nog niet een oorlog hé :wink:
Maar we hebben dan uiteindelijk besloten om twee dagen verlof te nemen. Enfin, wat vrienden bezocht want als we in Limlburg zijn trekt iedreen hier aan onze mouw hé om een bezoekje...

Je hebt dan toch in laatste instantie een bezoekje gebracht aan het zeetje... heel fijn! En op een haar na Reline gemist! dat is wel spijtig.
Maar probeer nu toch maar even verder te gaan op je eigen tempo. En houdt die straatwerkers maar in het oog zoadat ze niet het verkeerde kabeltje doorknippen :wink:

OmaC ook al genoten van een bezoekje aan zee. Wij moeten nog enkele dagen wachten maar kijken er wel naar uit...

Hugie, ik weet niet hoe je het doet om er steeds de moed in te houden. Een mens zou voor minder onder het tapijt geraken...
Ik denk dat jij meer dan wij soms van heel kleine dingen kan genieten. Maar ergens toch oneerlijk vind ik...

We wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Ik ga hier nog effe sennet doorlopen want ik sta blijkbaar weer heel wat achter...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...