http://locutions.wordpress.com/locution ... in-english
11-5-2011
31. De rol van Maria, staatsvrouwe voor de wereld
Maria
De mensheid moet opgetild worden.
Ze heeft de woorden van staatslieden en dichters nodig om het geweten te vormen, om de politieke leiders tot hogere idealen te roepen.
Daar deze stemmen in Amerika gemist worden, zal ik de staatsvrouwe en dichter zijn.
De mensen zullen een nieuwe stem horen, omdat anderen hun taak verzaakt hebben.
Ik zal het hart raken van het land, dat ik zo lief heb en dat ik zo machtig heb gemaakt.
Zijn grootste momenten en belangrijkste taken liggen voor ons.
Eerst moet het hart opgeheven worden, anders zal het wankelen.
Erger nog, het zal afdwalen naar een hem onwaardig doel. Dat is de werkelijke verleiding voor Amerika.
Luister naar mij, Amerika. Ik heb je niet opgevoed om de wereld te veroveren.
Ik heb je niet opgevoed om nieuwe wapens uit te vinden.
Ik heb je niet opgevoed, zodat je je wapens kunt verkopen aan eenieder, die de prijs wil betalen en je economie steunt.
Amerika, ik heb je opgevoed om de wereld te voeden.
Kijk naar de boerderijen, die ik je gegeven heb, een volheid aan natuurlijke hulpbronnen.
Ik heb je opgevoed, zodat je je medicijnen kon uitvoeren, niet je wapens.
Ik heb je opgevoed om ziekte uit te roeien en de armen te zegenen.
In plaats daarvan stuur je je soldaten uit en niet je dokters, je wapens en niet je voedsel.
Je moet alles wat je met je ontdekkingen en je methoden kunt bereiken onder ogen zien.
Sticht overheden, die je hulp verwelkomen. Gebruik je landbouwgronden, die opzettelijk braak liggen.
Deze ongebruikte landen zijn voor mij verfoeilijk. Open nieuwe hulpstromen,
laat je rijkdommen op nieuwe wijze uitstromen, dan zul je onder de naties vrienden vinden.
Luister niet naar je bankiers, maar luister naar het roepen van de armen en de hongerigen in andere landen.
Als jij voor hen zorgt, zal ik voor jou zorgen.
Als je hen nog meer honger laat lijden, zal ik ook jouw kinderen het onheil van hongersnood laten proeven.
Ik heb je een bestemming gegeven, maar je hebt je ervan afgekeerd, terwijl je de profeten van vrede negeerde.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized door Pastoor Geudens .[/url]
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.