mijn man is overleden
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
we komen je ook nog feliciteren met je verjaardag!

Het zal best weer een moeilijke dag geweest zijn. Maar toch weer een stapje verder in je verwerking.
Zo'n dag moet je voor jezelf houden... even allen alles verwerken samen met je lieve Arnold. En ik ben er zeker van dat hij jou vandaag die bloemen wel gegund had maar het kon helaas niet.
Het leven kan verschrikkelijk hard zijn, maar toch zal je verder moeten hoor. En wees maar gerust dat Arnold je nooit in de steek zal laten!
Hopelijk ben je de dag toch goed doorgekomen.
We wensen je nog een rustige avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen je ook nog feliciteren met je verjaardag!

Het zal best weer een moeilijke dag geweest zijn. Maar toch weer een stapje verder in je verwerking.
Zo'n dag moet je voor jezelf houden... even allen alles verwerken samen met je lieve Arnold. En ik ben er zeker van dat hij jou vandaag die bloemen wel gegund had maar het kon helaas niet.
Het leven kan verschrikkelijk hard zijn, maar toch zal je verder moeten hoor. En wees maar gerust dat Arnold je nooit in de steek zal laten!
Hopelijk ben je de dag toch goed doorgekomen.
We wensen je nog een rustige avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
dewill - Lid geworden op: 14 okt 2007, 18:28

Dag Tina ,
Bij deze mijn late maar gemeende verjaardagswensen
Ik bewonder jou voor de manier waarop jij je moeilijke weg gaat en ik wens je veel sterkte en goede moed om door te gaan .
Aan Gerarda , ik denk dat jij gisteren ook verjaarde en mijn bericht aan Tina geldt dus evenzeer voor jou !
Groeten , dewill
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo Tina,
Ik kon vanmorgen niks posten
vandaar dat ik nu in de rapte
nog even een aangename dag kom wensen..
Veel sterkte en probeer er het beste van te maken...
Vanavond kom ik nog even terug...
Lieve groetjes...
Ik kon vanmorgen niks posten
nog even een aangename dag kom wensen..
Veel sterkte en probeer er het beste van te maken...
Vanavond kom ik nog even terug...
Lieve groetjes...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Tina, ik kom je nog een slaapwel wensen..
heb nog een en ander te doen voor mijn bezoek van morgen..
Ik wens je alvast veel sterkte en een goeie nachtrust,
lieve groet en tot morgen
heb nog een en ander te doen voor mijn bezoek van morgen..
Ik wens je alvast veel sterkte en een goeie nachtrust,
lieve groet en tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Tina,
hopelijk toch een rustige dag gehad vandaag.
Zondag is ons verlof ten einde en keren we terug naar het zeetje...
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk toch een rustige dag gehad vandaag.
Zondag is ons verlof ten einde en keren we terug naar het zeetje...
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina....
Ik kom je ondanks alles een fijne dag toewensen....
De zon gaat je deugd doen....probeer er van te genieten in je tuin of wie weet een babbeltje hier of daar!
Ik was vanmorgen heel roeg wakker en ben op pad gegaan de ochtend als het ware zien geboren worden...toen ik terug thuis kwam begon een beetje later de zon te schijnen tussen de bomen...
Ik wens je verder veel sterkte en moed toe!!
Liefs Reline
Ik kom je ondanks alles een fijne dag toewensen....
De zon gaat je deugd doen....probeer er van te genieten in je tuin of wie weet een babbeltje hier of daar!
Ik was vanmorgen heel roeg wakker en ben op pad gegaan de ochtend als het ware zien geboren worden...toen ik terug thuis kwam begon een beetje later de zon te schijnen tussen de bomen...
Ik wens je verder veel sterkte en moed toe!!
Liefs Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Lieve Tina,
hoe is het met je?
Hopelijk kan je nu af en toe toch eens de deur uit met dit weer.
Toch belangrijk dat je je niet opsluit hoor.
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
hoe is het met je?
Hopelijk kan je nu af en toe toch eens de deur uit met dit weer.
Toch belangrijk dat je je niet opsluit hoor.
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik zit een beetje in een dipje
heb het gras afgedaan en wou wat buiten zitten maar het is zo eenzaam helemaal alleen dus ben ik maar achter de pc gekropen
rudy het zoals jij eens hebt gezegd het is bijna 6 maanden dat arnold er niet meer is maar ik voel me meer verloren dan ooit
reline vroeger kon ik zo genieten van de zon die opkwam samen met arnold nu zegt het me niets
morgen komt mijn zus me halen en s'avonds ben ik gevraagd om uit eten te gaan met de familie van die vriend die de roos gekocht heeft
ik wou eerst niet ook omdat ik zijn familie niet ken maar tussen dit en weer alleen zitten heb ik er toch mee ingestemd
alles is zo moeilijk
zonder mijn ventje
groetjes tina
heb het gras afgedaan en wou wat buiten zitten maar het is zo eenzaam helemaal alleen dus ben ik maar achter de pc gekropen
rudy het zoals jij eens hebt gezegd het is bijna 6 maanden dat arnold er niet meer is maar ik voel me meer verloren dan ooit
reline vroeger kon ik zo genieten van de zon die opkwam samen met arnold nu zegt het me niets
morgen komt mijn zus me halen en s'avonds ben ik gevraagd om uit eten te gaan met de familie van die vriend die de roos gekocht heeft
ik wou eerst niet ook omdat ik zijn familie niet ken maar tussen dit en weer alleen zitten heb ik er toch mee ingestemd
alles is zo moeilijk
groetjes tina
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina.....
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen....
Ik begrijp dat het je helemaal niet lukt....je voelt je zo alleen, maar probeer eens om jezelf te dwingen om even buiten te komen...even een toerke doen...wie weet gaat het beter dan je denkt eens je een eindje op weg bent....probeer eens...het is ideaal weer om buiten te komen....
Arnold zou het ook willen dat je het deed...ben er zeker van al weet hij ook hoe moeilijk het je valt!
Ik stuur je heel wat moed toe....het moet je lukken.....
Liefs, Reline
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen....
Ik begrijp dat het je helemaal niet lukt....je voelt je zo alleen, maar probeer eens om jezelf te dwingen om even buiten te komen...even een toerke doen...wie weet gaat het beter dan je denkt eens je een eindje op weg bent....probeer eens...het is ideaal weer om buiten te komen....
Arnold zou het ook willen dat je het deed...ben er zeker van al weet hij ook hoe moeilijk het je valt!
Ik stuur je heel wat moed toe....het moet je lukken.....
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Lieve Tina,
ik begrijp je wel hoor... 6 maanden, het is net of het gisteren allemaal is gebeurd. Je moet bovendien je leven helemaal terug aanpassen en dat kost veel moeite en pijn!
Zeker het sterke gevoel van het gemis van je lieve Arnold.
Je hebt nog heel wat heuveltjes te beklimmen. Maar je zal zien dat het stilaan een beetje beter gaat lukken. Daar is heel veel tijd voor nodig!
En morgen op bezoek bij familie van Arnold zal ook wel meevallen. De stap zetten om het doen is het moeilijkste denk ik. Maar ik denk dat je hen er ook een plezier mee doet. Jij bent nog altijd de wederheft van Arnold! Het zal voor hen ook moeilijk zijn om met dit verlies om te gaan.
Je moet vooral zelf de stap zetten om over hem te praten!
Dit zijn helaas allemaal dingen die confronterend zijn, maar om alles te verwerken mag je ze niet uit de weg gaan...
Wat Relien schrijft is ook waar. Soms jezelf verplichten om even naar buiten te trekken. Je weet maar nooit wat je er te wachten staat... Veel herinneringen waarschijnlijk en die moet je trachten te overwinnen. Maar misschien ook nieuwe uitdagingen?
Hoe dan ook we wensen je heel veel sterkte om verder te gaan in je leven. En er zal altijd wel iemand zijn om je te steunen...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik begrijp je wel hoor... 6 maanden, het is net of het gisteren allemaal is gebeurd. Je moet bovendien je leven helemaal terug aanpassen en dat kost veel moeite en pijn!
Zeker het sterke gevoel van het gemis van je lieve Arnold.
Je hebt nog heel wat heuveltjes te beklimmen. Maar je zal zien dat het stilaan een beetje beter gaat lukken. Daar is heel veel tijd voor nodig!
En morgen op bezoek bij familie van Arnold zal ook wel meevallen. De stap zetten om het doen is het moeilijkste denk ik. Maar ik denk dat je hen er ook een plezier mee doet. Jij bent nog altijd de wederheft van Arnold! Het zal voor hen ook moeilijk zijn om met dit verlies om te gaan.
Je moet vooral zelf de stap zetten om over hem te praten!
Dit zijn helaas allemaal dingen die confronterend zijn, maar om alles te verwerken mag je ze niet uit de weg gaan...
Wat Relien schrijft is ook waar. Soms jezelf verplichten om even naar buiten te trekken. Je weet maar nooit wat je er te wachten staat... Veel herinneringen waarschijnlijk en die moet je trachten te overwinnen. Maar misschien ook nieuwe uitdagingen?
Hoe dan ook we wensen je heel veel sterkte om verder te gaan in je leven. En er zal altijd wel iemand zijn om je te steunen...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve tina
lieverd ik voel je verdriet
en kan het mij zo erg goed voorstellen
hopelijk heb je wat verzet gehad
ik moet steeds aan jou denken
het komt allemaal zo erg dichtbij
ik wens je sterkte lieve tina
knuffels riekske
lieverd ik voel je verdriet
en kan het mij zo erg goed voorstellen