mijn man verloren
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
[quote(stil op dit front maar dat is wel normaal hé. de kat kan nog niet op de pc werken zoals het hoort) [/quote]

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond gerarda en de vrienden
Ja een uitstap moet niet persé naar zee zijn natuurlijk
bij vrienden en familie kan het ook fijn zijn,
maar als het niet regent kan het aan zee toch nog aangenaam zijn..
we zullen in de week toch al een licht jasje nodig hebben vrees ik..
Jaja de herfst is onderweg, jammer maar helaas...
En nee de poes kan nog niet aan de pc.
we begrijpen de geschreven poezentaal nog niet...
't zou makkelijk zijn voor helena...

Ja een uitstap moet niet persé naar zee zijn natuurlijk
bij vrienden en familie kan het ook fijn zijn,
maar als het niet regent kan het aan zee toch nog aangenaam zijn..
we zullen in de week toch al een licht jasje nodig hebben vrees ik..
Jaja de herfst is onderweg, jammer maar helaas...
En nee de poes kan nog niet aan de pc.
we begrijpen de geschreven poezentaal nog niet...
't zou makkelijk zijn voor helena...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
poes is goed verzorgd, net als ikzelf;raf heeft gestofzuigd, sinaasappels geperst, mijn ontbijttafel gedekt, brood gebracht, de schat
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
we zijn terug van Limburg en terug aan het zeetje...
Ik zal goed voor het zeetje zorgen zodat je er nog regelmatig op bezoek kan hoor!
Maar verder las ik dat je het, ondanks alles, toch vrij goed stelt.
En groot gelijk dat je af en toe eens een bezoekje brengt... dat verzet de zinnen hé...
En wat hier betreft, heb het nu nog drukker met project... Er schiet nog wat tijd over voor mezelf...
En net zoals bij Helena, zitten er hier ook steeds enkele katjes naast (of voor mij) om een pootje toe te steken...
Ga nu Veertje naar het werk brengen.
Iedereen nog een fijne dag gewenst!
we zijn terug van Limburg en terug aan het zeetje...
Ik zal goed voor het zeetje zorgen zodat je er nog regelmatig op bezoek kan hoor!
Maar verder las ik dat je het, ondanks alles, toch vrij goed stelt.
En groot gelijk dat je af en toe eens een bezoekje brengt... dat verzet de zinnen hé...
En wat hier betreft, heb het nu nog drukker met project... Er schiet nog wat tijd over voor mezelf...
En net zoals bij Helena, zitten er hier ook steeds enkele katjes naast (of voor mij) om een pootje toe te steken...
Ga nu Veertje naar het werk brengen.
Iedereen nog een fijne dag gewenst!
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hey gerarda, en de vrienden..
ik kom jullie allen een 'voorlopige' droge dag wensen...
probeer te genieten van wat er op je af komt
en maak er het beste van...
Lieve groet...en tot...
ik kom jullie allen een 'voorlopige' droge dag wensen...
probeer te genieten van wat er op je af komt
en maak er het beste van...
Lieve groet...en tot...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 12 sep 2012, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Oma-C de droge wensen kunt ge vergeten hoor, hier regent het al volop.
Rudy bedankt om voor het zeetje te zorgen ( doet er niet te veel zout in hé
)
Reline ik ben al druk aan het lezen hoor. Er is een gezegde dat Concience de mensen leerde lezen nu zullen ze moeten zeggen neen hoor het is Reline die het deed
met Helena en de poes gaat het goed . Worden verzorgd in hotel dochter
Hugie weer druk aan het werk bij haar kinesist? die man zal zich weer moeten weren denk ik.
Alleen Tina die nog wel in de put zit, ik heb wel medelijden met u hoor Tina ,maar nog altijd hoop zoals Rudy zegt.
Met mij gaat het weer minder goed met die tanden . Ze hadden al wat afgevijld maar er was nog een beetje dat pijn deed en daarvoor zouden we wachten omdat het misschien vanzelf zou overgaan . helaas heb ik gisteren niettegenstaande ik een gezellige dag had bij mijn vriendin erg afgezien van die tanden. Ik was al eergisteren geweest en ze raden het af om er nog aan te werken . maar het kan niet meer zijn. Ik straks bellen als ze er niets aan doen dat ik naar een ander tandarts zal gaan , maar ja dat is geen oplossing hé. Een ander tandarts zal hun werk niet oplossen.
dan heb ik nog problemen met mijn printer. de winkelier rade mij een andere inkt aan die goedkoper was. Normaal doe ik dat niet maar omdat hij het aanrade deed ik het toch. ja natuurlijk de inkt werkte niet. Dus mijn zoon erbij gehaald die aan printers kan werken (beroep) hij stelde vast dat mijn printer geschonden was omdat die inkt niet dezelfde afmetingen had van de andere , dus nu geen inkt en geen printer.
Ik ga geen kosten doen om die printer te laten maken want wat zal het zijn nadien ????? . Dus geld kwijt van de inkt en neiuwe printer kopen die maar 2 jaar ous is .
ben niet erg gelukkig nu. Ik hoop dat ze mij helpen met mijn tanden anders word ik zeker depressief.
Allee gehoord wel nog van mij.
groetjes gerarda
Rudy bedankt om voor het zeetje te zorgen ( doet er niet te veel zout in hé
Reline ik ben al druk aan het lezen hoor. Er is een gezegde dat Concience de mensen leerde lezen nu zullen ze moeten zeggen neen hoor het is Reline die het deed
Hugie weer druk aan het werk bij haar kinesist? die man zal zich weer moeten weren denk ik.
Alleen Tina die nog wel in de put zit, ik heb wel medelijden met u hoor Tina ,maar nog altijd hoop zoals Rudy zegt.
Met mij gaat het weer minder goed met die tanden . Ze hadden al wat afgevijld maar er was nog een beetje dat pijn deed en daarvoor zouden we wachten omdat het misschien vanzelf zou overgaan . helaas heb ik gisteren niettegenstaande ik een gezellige dag had bij mijn vriendin erg afgezien van die tanden. Ik was al eergisteren geweest en ze raden het af om er nog aan te werken . maar het kan niet meer zijn. Ik straks bellen als ze er niets aan doen dat ik naar een ander tandarts zal gaan , maar ja dat is geen oplossing hé. Een ander tandarts zal hun werk niet oplossen.
dan heb ik nog problemen met mijn printer. de winkelier rade mij een andere inkt aan die goedkoper was. Normaal doe ik dat niet maar omdat hij het aanrade deed ik het toch. ja natuurlijk de inkt werkte niet. Dus mijn zoon erbij gehaald die aan printers kan werken (beroep) hij stelde vast dat mijn printer geschonden was omdat die inkt niet dezelfde afmetingen had van de andere , dus nu geen inkt en geen printer.
Ik ga geen kosten doen om die printer te laten maken want wat zal het zijn nadien ????? . Dus geld kwijt van de inkt en neiuwe printer kopen die maar 2 jaar ous is .
ben niet erg gelukkig nu. Ik hoop dat ze mij helpen met mijn tanden anders word ik zeker depressief.
Allee gehoord wel nog van mij.
groetjes gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Gerarda....
Ben heel blij te lezen dat het goed met je gaat!!!
En ben en heel blij te horen dat je veel plezier hebt met lezen...
Welk boek lees je nu?
Ik heb ook weer een voorraad leesvoer aangehaald....
En met je tanden weer niet zo goed....misschien iets om te proberen....als je wat voelt meteen gorgelen met iso-bèthadine mondwater og hextril en desnoods gebit even uitlaten...
En die printer...als het kan ...ineens een nieuwe...de prijs valt best mee...jou zoon zal hem met alle plezier installeren....
Liefs, Reline
Ben heel blij te lezen dat het goed met je gaat!!!
En ben en heel blij te horen dat je veel plezier hebt met lezen...
Welk boek lees je nu?
Ik heb ook weer een voorraad leesvoer aangehaald....
En met je tanden weer niet zo goed....misschien iets om te proberen....als je wat voelt meteen gorgelen met iso-bèthadine mondwater og hextril en desnoods gebit even uitlaten...
En die printer...als het kan ...ineens een nieuwe...de prijs valt best mee...jou zoon zal hem met alle plezier installeren....
Liefs, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 12 sep 2012, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda,
Ik dacht er net aan...
Zijn de kleinkinderen goed gestart met het nieuwe schooljaar?
Vooral voor de jongste....die moest toch naar een nieuwe school?
Onze kleinkinderen zijn allemaal gelukkig met het nieuwe schooljjaar al zijn er wel enkelen die veel liever vakantie hebben!!
Nu werken.....peterseliesoep....en straks op stap.....
Liefs, Reline
Ik dacht er net aan...
Zijn de kleinkinderen goed gestart met het nieuwe schooljaar?
Vooral voor de jongste....die moest toch naar een nieuwe school?
Onze kleinkinderen zijn allemaal gelukkig met het nieuwe schooljjaar al zijn er wel enkelen die veel liever vakantie hebben!!
Nu werken.....peterseliesoep....en straks op stap.....
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Reline met de kleinkinderen gaat het goed op school De jongste is wel tevreden in zijn nieuwe school. maar de oudste zal het waarschijnlijk ook beter doen met de nieuwe richting die hij genomen heeft? De moderne wetenschappen inplaats van latijn. Hij heeft al een uitslag gekregen van ietstest of iets ? en het was 9 op10 . En hij heeft ook geluk dat zijn beste vrienden ook in zijnklas zitten en dat helpt toch ook een beetje zo voelt hij zich wel niet zo alleen ..
reline ge hebt gelijk hoor als het u niet gaat laat dat forum maar een beetje rusten . Nu dat w e dat weten zullen we niet direct ongerust zijn en ge word toch op d ehoogte gehouden hé wat hier allemaal gebeurt.
Ik ben naar de tandarts geweest . Hij begrijpt niert wat er verkeerd is want er is niets gekwetst maar het drukt op één plaats . Hij heeft nog wat gevijlt en moest het nog niet goed zijn moet ik teruggaan ,maar ja het is altijd verkeerd dat het gebit dan minder goed past. he tis nu al beter maar het doet nog pijn . Ik ga enkele dagen spoelen met betadine en dan zien of het genezen is, volgens mij is het toch wat gezwollen.
Groetjes En hou u goed en tot later
Ook voor alle vrienden een goede nacht en een knuffel van mij
gerarda
reline ge hebt gelijk hoor als het u niet gaat laat dat forum maar een beetje rusten . Nu dat w e dat weten zullen we niet direct ongerust zijn en ge word toch op d ehoogte gehouden hé wat hier allemaal gebeurt.
Ik ben naar de tandarts geweest . Hij begrijpt niert wat er verkeerd is want er is niets gekwetst maar het drukt op één plaats . Hij heeft nog wat gevijlt en moest het nog niet goed zijn moet ik teruggaan ,maar ja het is altijd verkeerd dat het gebit dan minder goed past. he tis nu al beter maar het doet nog pijn . Ik ga enkele dagen spoelen met betadine en dan zien of het genezen is, volgens mij is het toch wat gezwollen.
Groetjes En hou u goed en tot later
Ook voor alle vrienden een goede nacht en een knuffel van mij
gerarda

-
Bij iedereen gaat het zo goed mogelijk zie ik..
Fijn zo.. hier is ook alles normaal,
Ik wens jullie nog een fijne avond..
Straks nog een belleke... en dan naar 't kofferke..
slaapwel voor straks en tot morgen..
Fijn zo.. hier is ook alles normaal,
Ik wens jullie nog een fijne avond..
Straks nog een belleke... en dan naar 't kofferke..
slaapwel voor straks en tot morgen..
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je tanden!
En dan nog die printer die het niet wil doen. Kan je zoon je niet aan een occasie printer helpen?
Maar nu zeker niet in een dipje geraken hé... voor alles is een oplossing!
We wensen je nog een fijne avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je tanden!
En dan nog die printer die het niet wil doen. Kan je zoon je niet aan een occasie printer helpen?
Maar nu zeker niet in een dipje geraken hé... voor alles is een oplossing!
We wensen je nog een fijne avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Reline ik had u vergeten te zeggen welke boeken ik lees.
Ik heb een gelezen van Danielle Steel. 5titel vergeten ? sorry)
nu hebik hier beschermengel van Steel en trouw aan jezelf En dan nog De gouden vallei van Willet marcia.
Rudy ik wil geen tweesehands printer hoor. Ik vind dit te delicaat; Ik ga nu deze avond naar de winke hij is op verscheidene uren open. Soms van 9 tot 14u en somsvan 16 tot 20u wel gemakkelijk voor mensen die gaan werken . maar gisteren ben ik er geweest en was mis van de uren. I
Ik zal zien wat hij zegt. Wil hij de printer maken op zijn kosten mij goed ,maar ik hang er geen geld aan omdat het nadien misschien toch miserie is. Maar ik wil hem eerst tonen deat die inkt niet paste en hem de gelegenheid geven om op te lossen. En als hij zijn ongelijk niet wil toegeven ga ik ergens anders een nieuwe printer halen. En deze hier gaat naar mijn zoon en hij zal hem herstellen (als het nog mogelijk is) en hij kan hem dan genbruiken voor de kinderen.
Goed nieuws voor Tina hé.Ik ben al curieus als ze vandaag gaat kijken naar hzet asiel.
Oma -c houd u nog wat vast aan het gras om erop uit te trekken vooraleer het weer begint te regenen.
Hugie ga ik maar nog wat laten slapen
de Will als ge komt kijken geniet ook maar van de laatste zonnestralen .
groetjes Gerarda
Ik heb een gelezen van Danielle Steel. 5titel vergeten ? sorry)
nu hebik hier beschermengel van Steel en trouw aan jezelf En dan nog De gouden vallei van Willet marcia.
Rudy ik wil geen tweesehands printer hoor. Ik vind dit te delicaat; Ik ga nu deze avond naar de winke hij is op verscheidene uren open. Soms van 9 tot 14u en somsvan 16 tot 20u wel gemakkelijk voor mensen die gaan werken . maar gisteren ben ik er geweest en was mis van de uren. I
Ik zal zien wat hij zegt. Wil hij de printer maken op zijn kosten mij goed ,maar ik hang er geen geld aan omdat het nadien misschien toch miserie is. Maar ik wil hem eerst tonen deat die inkt niet paste en hem de gelegenheid geven om op te lossen. En als hij zijn ongelijk niet wil toegeven ga ik ergens anders een nieuwe printer halen. En deze hier gaat naar mijn zoon en hij zal hem herstellen (als het nog mogelijk is) en hij kan hem dan genbruiken voor de kinderen.
Goed nieuws voor Tina hé.Ik ben al curieus als ze vandaag gaat kijken naar hzet asiel.
Oma -c houd u nog wat vast aan het gras om erop uit te trekken vooraleer het weer begint te regenen.
Hugie ga ik maar nog wat laten slapen
de Will als ge komt kijken geniet ook maar van de laatste zonnestralen .
groetjes Gerarda
-
Hallo gerarda, goede morgen..
Dat is het voordeel hé..? ..
toestellen kunnen vervangen worden.. mensen niet.;
Ene fijne dag gewenst en hopelijk gaat het beter met je gebit...
lastig als je steeds pijn hebt
Hugie ook een goede dag.. en dat meen ik letterlijk hé...
Jij bent altijd zo goed gezind ondanks alle miserie..
Alle vrienden een aangename donderdag..en tot later...
Dat is het voordeel hé..? ..
toestellen kunnen vervangen worden.. mensen niet.;
Ene fijne dag gewenst en hopelijk gaat het beter met je gebit...
lastig als je steeds pijn hebt
Hugie ook een goede dag.. en dat meen ik letterlijk hé...
Jij bent altijd zo goed gezind ondanks alle miserie..
Alle vrienden een aangename donderdag..en tot later...