Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

14 sep 2012, 12:58

vanavond aub niet :lol: 't is rijst vanavond :lol:
Gast

14 sep 2012, 13:05

chef hoshi in actie :lol: veel plezier met het klaarmaken en laat het vooral smaken :lol: ik ga mijn ingrediënten kopen nu :lol: :lol:

Afbeelding
Gast

14 sep 2012, 13:08

nu sluit ik af ,want ik ben tevreden dat ik het gevonden heb :lol: Afbeelding :lol:

Dus nu zoek ik een nieuw logo ,en dat vraagt tijd :lol:
Gast

14 sep 2012, 13:12

:lol: :lol: ben benieuwd :lol:
Gast

14 sep 2012, 13:14

benieuwd of je dit bij elke post gaat zetten :lol: zoals cleopa :D wel mooi, ga er ook ene maken :D
Gast

14 sep 2012, 16:19

gedaan heb ik het ook :lol: en net als Nietje volgens de regels van Cleopa :lol:
Afbeelding
Gast

14 sep 2012, 16:32


de regels van cleopa, geven dit resultaat...
:lol:


Afbeelding
Gast

14 sep 2012, 16:35

aan jou hoshi :lol:
Gast

14 sep 2012, 17:03

hoshi zal er druk mee bezig zijn :roll: :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

14 sep 2012, 17:10

Afbeelding

Hallo maatjes, ik kom jullie allen een fijn weekend wensen, en nog veel plezier hier op senet, vele lieve groetjes!
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

14 sep 2012, 17:13

lieve groetjes terug Reeseke :wink:
Gast

14 sep 2012, 17:14

Tess* schreef:hoshi zal er druk mee bezig zijn :roll: :lol:
ik hoor hem vloeken tot hier :lol: :lol: :lol:
Gast

14 sep 2012, 17:33

tot hier heb ik hem ook al horen donderen :lol: :lol:

Jij ook fijn weekend Reese en lieve groetjes terug :wink:
Gast

14 sep 2012, 17:43

donderen niks van ,hier schijnt t'zonneke :lol: