Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

14 sep 2012, 17:45

zonneke komt hier ook schuchter piepen :lol: maar of hoshi het zonneke ziet dat weten we nog niet :lol: :lol:
Gast

14 sep 2012, 17:47

:lol: nietwaar é,t'zonneke verdwijnt :? ik moet nog effen naar buiten :roll:
Gast

14 sep 2012, 17:50

buite is het frisjes :roll: goed induffelen :lol: te koud voor blote armpjes :lol:
Gast

14 sep 2012, 17:56

:lol: ikke ga voor het eten zorgen :lol: mijn buikje begint te brullen :lol:

smakelijk Nietje en iedereen die nog komt :D
Gast

14 sep 2012, 19:25

hoor eens :lol: ik verbrand niet gauw mijn mondje :lol:
Gast

15 sep 2012, 08:59

wel hier schijnt het zonneke :D als dat geen goed gevoel geeft :lol: fijne dag iedereen :lol:
Gast

15 sep 2012, 10:43

iedereen zal wel van het zonneke genieten :lol:
Gast

15 sep 2012, 13:00

de zon schijnt hier vééééél meer geloof ik :lol:
Gast

15 sep 2012, 19:56

zekers :lol: hier was het zonneke ook in reclame :lol: hopelijk morgen meer van dat :lol:

Gezellige avond iedereen :D
Gast

15 sep 2012, 20:15

zeg ik ook hoshi :lol: voor we het weten zitten we weer met ons geitenwollen sokken aan :lol: :lol: dus genieten van elk streepje zon :lol:

geniet nu alvast van een fijne avond, ga ik ook doen, dada :D
Gast

15 sep 2012, 20:29

Tessje :lol: ik heb een boeking gedaan :D binnen 14 dagen ben ik ook dada :D
Gast

15 sep 2012, 20:35

morgen ? en naar waar :lol:
Gast

15 sep 2012, 20:54

schone gemeente hebben wij ook zulle :D