mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Dag Gerarda....
Hoe vond je Daniela Steel?
De titels die je opgaf ken ik niet.....maar ik vond hier dan weer 2 nieuwe titels van haar...heb ze in huis.
Verder rustig hier.
Ik wens iedereen een fijne nacht toe!
Liefs, Reline
De titels die je opgaf ken ik niet.....maar ik vond hier dan weer 2 nieuwe titels van haar...heb ze in huis.
Verder rustig hier.
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07

Hier ben ik
Hij geeft zich over,oei sorry,hij geeft over hahahaha ik beperk me tot de wc
joepy en zonder pillen he
Morgen zou ik terug de oude (???????????)moeten zijn;kleindochter komt!
Maar heb vandaag ook niet ziek geweest hoor;pap gemaakt ;gepoetst enz
morgen voormiddag is de strijktafel aan beurt.
Mijn draadjes zijn uit mijne kop,het waren er acht:maar zou ik toch hersenen hebben?Dan zijn ze geklutst.Hoofdpijn en mijn keel amai mijne frak
Allee vriendinnekes en vriendje tot hopelijk morgen!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
het is zoals OmaC zegt... machines kunnen vervangen worden... mensen niet... Hopelijk geeft die verkoper toe dat hij verkeerd geweest is en helpt hij je verder.
En hoe is het met de tandjes? Dat was het tweede probleem en het meest ergerlijke. Ik zou zeggen nog even op de tanden bijten en het zal misschien wel lukken... maar dat is nu eigenlijk niet gepast hé...
En Reline heeft je terug leren lezen... Het zal een mooi tijdverdrijf zijn voor de wintermaanden.
Maar hopelijk krijg je nog een mooie nazomer. Enfin, dat voorspellen ze toch...
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
het is zoals OmaC zegt... machines kunnen vervangen worden... mensen niet... Hopelijk geeft die verkoper toe dat hij verkeerd geweest is en helpt hij je verder.
En hoe is het met de tandjes? Dat was het tweede probleem en het meest ergerlijke. Ik zou zeggen nog even op de tanden bijten en het zal misschien wel lukken... maar dat is nu eigenlijk niet gepast hé...
En Reline heeft je terug leren lezen... Het zal een mooi tijdverdrijf zijn voor de wintermaanden.
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oeps, Hugie, je lijkt wel een jong veulen... zo over mij gesprongen!
Ik vraag me soms toch wel af hoe het komt dat je ondanks alles steeds zo goed gezind kunt blijven.
En dan zo ziek als nen hond en nog zo werken!
En de verpakking van je hersenen ook al aan het genezen, goed zo!
Geniet morgen nog van je kleindochter, ze zal je ook wel gemist hebben!
Hier ook 2 kleinkinderen op logé voor enkele dagen. Amber is 2,5 jaar en Luna nog maar 2,5 maand. Doe daar nog 4 katten bij en ons appartement zit vol. Zaterdag dan nog dochter en vriend op bezoek met zijn zoontje (7).
Het kot zal dan weer te klein zijn.
Enfin, Hugie, verzorg je goed en geen zotte dingen doen hé... je hebt het ondertussen al wel gehad hé
Slaapwel...
Veertje & Rudy
Ik vraag me soms toch wel af hoe het komt dat je ondanks alles steeds zo goed gezind kunt blijven.
En dan zo ziek als nen hond en nog zo werken!
En de verpakking van je hersenen ook al aan het genezen, goed zo!
Geniet morgen nog van je kleindochter, ze zal je ook wel gemist hebben!
Hier ook 2 kleinkinderen op logé voor enkele dagen. Amber is 2,5 jaar en Luna nog maar 2,5 maand. Doe daar nog 4 katten bij en ons appartement zit vol. Zaterdag dan nog dochter en vriend op bezoek met zijn zoontje (7).
Het kot zal dan weer te klein zijn.
Enfin, Hugie, verzorg je goed en geen zotte dingen doen hé... je hebt het ondertussen al wel gehad hé
Slaapwel...
Veertje & Rudy
-
Hugie toch!!!!
Wat je nu weer aan de hand hebt! Maar toch blijf je het zonneke in huis!!
En wees gerust..ik merk aan alles dat jou hersenen er nog helemaal zijn...een beetje geklutst.....zou wel kunnen...die hoofpijn hé!
Maar neem nu nog niet teveel hooi op je vork hé!!is niet zo goed voor geklutste dinges in het hoofd....echt op tijd en stond rusten!!
Ik wens je veel beterschap en morgen samen met je kleindochtertje.....wat zal je dat deugd doen!
En Falcon...ook een drukke maar fijne dag gehad met de kleinkinderen?
Hier was vanavond Noortje, ons kleindochtertje.....ze zorgde voor de primeur van voor het eerst 5 stapjes alleen...verschillende malen.....is toevallig op beeld vastgelegd....heel tof om terug te zien.....het is zo speciaal omdat ze 20 maanden is.....
Lieve groetjes, Reline
Wat je nu weer aan de hand hebt! Maar toch blijf je het zonneke in huis!!
En wees gerust..ik merk aan alles dat jou hersenen er nog helemaal zijn...een beetje geklutst.....zou wel kunnen...die hoofpijn hé!
Maar neem nu nog niet teveel hooi op je vork hé!!is niet zo goed voor geklutste dinges in het hoofd....echt op tijd en stond rusten!!
Ik wens je veel beterschap en morgen samen met je kleindochtertje.....wat zal je dat deugd doen!
En Falcon...ook een drukke maar fijne dag gehad met de kleinkinderen?
Hier was vanavond Noortje, ons kleindochtertje.....ze zorgde voor de primeur van voor het eerst 5 stapjes alleen...verschillende malen.....is toevallig op beeld vastgelegd....heel tof om terug te zien.....het is zo speciaal omdat ze 20 maanden is.....
Lieve groetjes, Reline
-
Allé, Reline, dat is dan heel goed nieuws!
Noortje dan toch haar eerste stapjes gedaan. Nu gaat er een nieuwe wereld voor haar open! Weer een mijlpaal in haar leven...
Nog een rustige nacht,
Veertje & Rudy
Noortje dan toch haar eerste stapjes gedaan. Nu gaat er een nieuwe wereld voor haar open! Weer een mijlpaal in haar leven...
Nog een rustige nacht,
Veertje & Rudy
-
Falcon...zo te lezen krijgen jullie ook al een heel troepke bij elkaar....ik kan me al wel een beetje voorstellen hoe het zal zijn...heb het hier al te vaak beleefd!
En van Noortje...we zijn enorm blij...zoveel zorgen om gemaakt!
Nu hopen we dat ze volledig loopt tegen zaterdag....dan wordt haar papa gevierd...is volgende week jarig!
Welterusten...
En van Noortje...we zijn enorm blij...zoveel zorgen om gemaakt!
Nu hopen we dat ze volledig loopt tegen zaterdag....dan wordt haar papa gevierd...is volgende week jarig!
Welterusten...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
indreline schreef:Dag Gerarda....
Verder rustig hier.
Liefs, Reline
Reline Ik vind Daniella steel goed ,want ik heb nu een tweede meegenomen in de bib, maar ik neem er altijd twee of drie voor het geval er toch een bij is die me niet aan staat. De korte inhoud zegt niet alles. En ik ben nu toevallig met De gouden vallei begonnen van Marcia Willett begonnen.
Dit staat me ook aan.
Ik wens u een leuk weekend en misschien veel leesgenot als het weer wat minder is.
Veel liefs van mij Gerarda
Dit staat me ook aan
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Even binnewippen om een goed weekend te wensen..
eerst de vrijdag nog doorkomen en dan is 't weer zover..
Iedereen druk...en het weer zou nog meevallen...
reline, ja.. wie is zonder zorgen..?? en elk draagt de zijne (hare)
en er het beste van maken... meer kan je niet
en iemand anders kan ze niet oplossen
falcon, drukke bedoening hebben jullie nog tijd voor jezelf..?
moeilijk maar soms eens een beetje 'me-time' nemen ook hoor
anders hou je 't niet vol...niemand is van staal of beton...
gerarda, ik hoop dat je ondertussen een tandarts
gevonden hebt ? Wondjes in de mond is pijnlijk...
op tijd spoelen om ze te laten genezen..
beterschap..
Hugie, ik vond ook dat jij nogal moed hebt
altijd vrolijk en goed gemutst...'t is een voordeel natuurlijk ...
als je alles positief bekijkt...dan ziet het er minder erg uit..
En bij jou werkt het goed... ik hoop dat je snel beter bent
en ja sommige zaken zijn niet altijd even higiënisch
bij het verwerken van voedsel en vooral met kip en vis
moet je dubbel voorzichtig zijn..sterkte en beterschap
en die hersenen... daar twijfel ik niet aan... die werken nog heel goed...
Ik wens jullie beterschap ook aan je ventje...
Voor allen een fijne vrijdag.. ik vlieger ook in....allerlei te doen...
groetjes en tot later..
eerst de vrijdag nog doorkomen en dan is 't weer zover..
Iedereen druk...en het weer zou nog meevallen...
reline, ja.. wie is zonder zorgen..?? en elk draagt de zijne (hare)
en er het beste van maken... meer kan je niet
en iemand anders kan ze niet oplossen
falcon, drukke bedoening hebben jullie nog tijd voor jezelf..?
moeilijk maar soms eens een beetje 'me-time' nemen ook hoor
anders hou je 't niet vol...niemand is van staal of beton...
gerarda, ik hoop dat je ondertussen een tandarts
gevonden hebt ? Wondjes in de mond is pijnlijk...
op tijd spoelen om ze te laten genezen..
Hugie, ik vond ook dat jij nogal moed hebt
altijd vrolijk en goed gemutst...'t is een voordeel natuurlijk ...
als je alles positief bekijkt...dan ziet het er minder erg uit..
En bij jou werkt het goed... ik hoop dat je snel beter bent
en ja sommige zaken zijn niet altijd even higiënisch
bij het verwerken van voedsel en vooral met kip en vis
moet je dubbel voorzichtig zijn..sterkte en beterschap
en die hersenen... daar twijfel ik niet aan... die werken nog heel goed...
Ik wens jullie beterschap ook aan je ventje...
Voor allen een fijne vrijdag.. ik vlieger ook in....allerlei te doen...
groetjes en tot later..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
.Liefs,
Veertje & Rudy
Met de tandjes is het nog altijd niet goed. Ik heb pijn op een plaats en ze hebben er nu wat afgevijld, maar het zal nog een beetje moeten gedaan worden. Het ergste is dat ze daar niet vriendelijk zijn. Ze laten verstaan dat ik het wat moet verdragen. dat heb ik nu gedaan en mijn tandvlees is gekwetst en hij zegt dat hij het niet ziet maar ik verzorg het met Betadine en waar het gekwetst is prikt het en als ik wat verder Betadine opdoe prikt het niet . Ik zal nu trachten te wachten tot maandag en dan moeten ze nog wat af doen. dan denk ik dat het goed zal zijn;
Ik vind het erg dat ze me zo onvriendelijk behanbdelen. ik durf niet veel zeggen omdat ze mij nog moeten helpen. Maar ik heb toch gezegd dat ik niet dement ben dat ik wel weet of het pijn doet of niet.Ik heb al jaren een vals gebit en al enkele malen verandert en ik weet dat ze dan een twee of driemaal een beetje moeten vijlen en dan is dit in orde .Maar nu is dit niet normaal. In elk geval als ik een nieuw gebit moet hebben zal het toch daar niet zijn.
Rudy en Veertje ik wens jullie een heerlijk weekend met de kindjes.
Veel liefs Gerarda
-
Lieve Gerarda,
dan maar hopen dat ze je maandag kunnen helpen. Maar ik zou toch niet opgeven! Natuurlijk, zolang dat wondje niet genezen is zal het wel pijn doen hé...
@OmaC: de boog staat niet altijd gespannen hoor. Ik doe elke dag een wandeling van een uurke aan het strand en vandaag was het zalig, wel wat wind, maar heerlijk warm!
We wensen iedereen nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
dan maar hopen dat ze je maandag kunnen helpen. Maar ik zou toch niet opgeven! Natuurlijk, zolang dat wondje niet genezen is zal het wel pijn doen hé...
@OmaC: de boog staat niet altijd gespannen hoor. Ik doe elke dag een wandeling van een uurke aan het strand en vandaag was het zalig, wel wat wind, maar heerlijk warm!
We wensen iedereen nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Wat ik nu tegenkom grenst aan het onmogelijke. Zoals jullie weten heb ik veel pijn met mijn nieuwe tanden . Ik ben dus een drietal keren teruggegaan naar dat meisje die een beginnende tandart is die bij twee mannen werkt (die twee zijn familie van elkaar).
Ik had dus nog één plekje dat pijn deed en dat wilde ik proberen uit te houden omdat het misschien zou vanzelf beteren ,omdat ze beweerden dat ze niet teveel mochten afnemen.maar het was niet op dezelfde plaats allemaal . Dus rechts was het opgelost en nu dat stukje links. maar inplaats van te beteren verslechte het. Ik mocht terug gaan maar nu was het één van de mannen. En hij liet mij verstaan dat ik overdreef.Hij zag niet dat het gekwetst was zei hij. Ikzelf heb er dan betadine aan gedaan en het prikte dus was het wel gekwetst. ik heb regelmatig mijn tanden uitgelaten en als dat wondje genezen was voelde ik nog een beetje druk die natuurlijk soms pijn gaf. Ik dacht nog een klein beetje vijlen en het is opgelost. HELAAS ZE WILLEN ER NIET MEER AANKOMEN. IK MOET HET MAAR VERDRAGEN.
Vroeger zeiden ze dat ook van nieuwe schoenen; Ik heb dit ook eens gehad dat ik pijn had achteraan en die schoenen heb ik nooit kunnen dragen. En ik had ook gezegd in de winkel dat ze mij niet pasten maar ja ik was 10 jaar en mijn ma geloofde de winkelierster.
Met mijn printer zal het goed komen denk ik. IK ben naar de winkel gegaan omdat die nieuwe inkt niet werkte (ik had het eerst verkeerd ingestoken )dat heb ik toegegeven dat het mijn fout was maar daardoor is mijn printer waarschijnlijk geschonden. In elk geval ik zou hem niet laten maken en liever een nieuwe kopen omdat dit misschien nuttelose kosten zouden zijn . maar die man wil er naar kijken en ik moet niet betalen omdat hij nog in garantie is.
Wat die tanden betrefd het gaat redelijk goed ze nu en dan eens uitlaten en nog wat Betadine aandoen komt het misschien wel goed .maar het zou dus wel aangenamer zijn moesten ze een heel klein beetje afvijlen.
Als ik ergens anders kan geholpen worden moest het nu niet vanzelf oplossen ga ik hen zeker een brief schrijven.
Sorry voor mijn gazet
Groetjes gerarda
Ik had dus nog één plekje dat pijn deed en dat wilde ik proberen uit te houden omdat het misschien zou vanzelf beteren ,omdat ze beweerden dat ze niet teveel mochten afnemen.maar het was niet op dezelfde plaats allemaal . Dus rechts was het opgelost en nu dat stukje links. maar inplaats van te beteren verslechte het. Ik mocht terug gaan maar nu was het één van de mannen. En hij liet mij verstaan dat ik overdreef.Hij zag niet dat het gekwetst was zei hij. Ikzelf heb er dan betadine aan gedaan en het prikte dus was het wel gekwetst. ik heb regelmatig mijn tanden uitgelaten en als dat wondje genezen was voelde ik nog een beetje druk die natuurlijk soms pijn gaf. Ik dacht nog een klein beetje vijlen en het is opgelost. HELAAS ZE WILLEN ER NIET MEER AANKOMEN. IK MOET HET MAAR VERDRAGEN.
Vroeger zeiden ze dat ook van nieuwe schoenen; Ik heb dit ook eens gehad dat ik pijn had achteraan en die schoenen heb ik nooit kunnen dragen. En ik had ook gezegd in de winkel dat ze mij niet pasten maar ja ik was 10 jaar en mijn ma geloofde de winkelierster.
Met mijn printer zal het goed komen denk ik. IK ben naar de winkel gegaan omdat die nieuwe inkt niet werkte (ik had het eerst verkeerd ingestoken )dat heb ik toegegeven dat het mijn fout was maar daardoor is mijn printer waarschijnlijk geschonden. In elk geval ik zou hem niet laten maken en liever een nieuwe kopen omdat dit misschien nuttelose kosten zouden zijn . maar die man wil er naar kijken en ik moet niet betalen omdat hij nog in garantie is.
Wat die tanden betrefd het gaat redelijk goed ze nu en dan eens uitlaten en nog wat Betadine aandoen komt het misschien wel goed .maar het zou dus wel aangenamer zijn moesten ze een heel klein beetje afvijlen.
Als ik ergens anders kan geholpen worden moest het nu niet vanzelf oplossen ga ik hen zeker een brief schrijven.
Sorry voor mijn gazet
Groetjes gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen gerarda, en de vrienden
Geeft niks hoor 'die gazet'
dan hebben we iets te lezen hé..
daar dient dit topic voor ..om van je af te schrijven wat je stoort..
natuurlijk wel...waar moet e 't andrs kwijt..??
Niks van aantrekken ..
Wie niet alles wil lezen scrollt er maar overheen.
Ik heb ok al hele epistels neergeschreven ...
ieder neemt er van mee wat hem/haar interesseert hé
Ik hoop dat al de troubles snel opgelost worden..
die tandarts vind ik wel de max.. die zou bij mij op
een "zachte dwingende manier" z'n bakske volkrijgen hoor..
Hij voelt het niet hé, en hoelang duurt zo'n klein beetje bijwerken
met het materiaal dat zij ter beschikking hebben..??
Ik heb bij mezelf ook al wel eens een klein beetje bijgewerkt
(met een nagelvijl..) en dat is gelukt..natuurlijk heb je
"genoeg" betaald om en passend gebit te krijgen en
moeten ze je verderhelpen..vertel hen maar eens dat je het in testaankoop zal laten zetten.. of in de krant... 't zal rap gefikst zijn...!
Aan iedereen een fijn weekend en tot...
Geeft niks hoor 'die gazet'
daar dient dit topic voor ..om van je af te schrijven wat je stoort..
natuurlijk wel...waar moet e 't andrs kwijt..??
Niks van aantrekken ..
Wie niet alles wil lezen scrollt er maar overheen.
Ik heb ok al hele epistels neergeschreven ...
ieder neemt er van mee wat hem/haar interesseert hé
Ik hoop dat al de troubles snel opgelost worden..
die tandarts vind ik wel de max.. die zou bij mij op
een "zachte dwingende manier" z'n bakske volkrijgen hoor..
Hij voelt het niet hé, en hoelang duurt zo'n klein beetje bijwerken
met het materiaal dat zij ter beschikking hebben..??
Ik heb bij mezelf ook al wel eens een klein beetje bijgewerkt
(met een nagelvijl..) en dat is gelukt..natuurlijk heb je
"genoeg" betaald om en passend gebit te krijgen en
moeten ze je verderhelpen..vertel hen maar eens dat je het in testaankoop zal laten zetten.. of in de krant... 't zal rap gefikst zijn...!
Aan iedereen een fijn weekend en tot...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"