mijn man is overleden
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
het is inderdaad misty maar niet meer de misty van vroeger mijn hart breekt als ik naar haar kijk graatmager volledig uitgeput en waarschijnlijk aangereden door een auto ze heeft een hersenschudding herkent mij of tygro niet meer zelfs haar huis herkent ze niet ze tracht op de muren te klimmen en ze ziet niet meer
ik ben gebroken eerst arnold nu dit
wat heb ik dat beklaagd dat ik zaterdag weg ben geweest was ik thuis gebleven was ze al binnen om 20 uur maar nu ben ik gaan uit eten en tygro lag nog zo mooi in de zon te genieten en daarom heb ik hen buiten gelaten met de deur open
mijn kleinste schat is volledig over haar toeren ik heb vandaa al naar een andere dierenarst gebeld die nog thuis komt want de mijne van de bussche heeft geen tijd dat is nu de tweede keer dat hij me dat lapt ik heb hem alles uitgelegt en alles wat hij te zeggen had dat ze hem een spuitje zouden moeten geven omdat hij zegt dat het niet meer goed zal komen
hij heeft haar vooreerst nog niet willen zien hij heeft geen tijd en dan je daar met twee katten klant mij ziet hij niet meer terug
groetjes tina
ik zal voorlopig niet veel op de pc kunnen want ik kan haar geen moment alleen laten ze loopt overal tegen
maar weet dat ik aan jullie denk als ze eens slaapt kom ik jullie laten weten hoe het met haar gaat
ik ben gebroken eerst arnold nu dit
wat heb ik dat beklaagd dat ik zaterdag weg ben geweest was ik thuis gebleven was ze al binnen om 20 uur maar nu ben ik gaan uit eten en tygro lag nog zo mooi in de zon te genieten en daarom heb ik hen buiten gelaten met de deur open
mijn kleinste schat is volledig over haar toeren ik heb vandaa al naar een andere dierenarst gebeld die nog thuis komt want de mijne van de bussche heeft geen tijd dat is nu de tweede keer dat hij me dat lapt ik heb hem alles uitgelegt en alles wat hij te zeggen had dat ze hem een spuitje zouden moeten geven omdat hij zegt dat het niet meer goed zal komen
hij heeft haar vooreerst nog niet willen zien hij heeft geen tijd en dan je daar met twee katten klant mij ziet hij niet meer terug
groetjes tina
ik zal voorlopig niet veel op de pc kunnen want ik kan haar geen moment alleen laten ze loopt overal tegen
maar weet dat ik aan jullie denk als ze eens slaapt kom ik jullie laten weten hoe het met haar gaat
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
wat een schok!
Ik weet eigenlijk ook effe niet goed meer wat zeggen.
Maar uit ondervinding weet ik, net zoals Gerarda zegt, dat katten enorm sterk zijn!
Hopelijk vind je toch een dierenarts die je kan helpen...
Heel veel sterkte... we leven echt met je mee!
Liefs,
Veertje & Rudy
wat een schok!
Ik weet eigenlijk ook effe niet goed meer wat zeggen.
Maar uit ondervinding weet ik, net zoals Gerarda zegt, dat katten enorm sterk zijn!
Hopelijk vind je toch een dierenarts die je kan helpen...
Heel veel sterkte... we leven echt met je mee!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo Tina, ik kan ok alleen maa veel strkte wensen,
en wat de vorige schrijvers zeggen beamen..
poezen zijn echt sterk...
ze hebben 7 levens wordt al eens gezegd...
Ik hoop het voor jou...veel sterkte... en blijven hopen ..
Slaapwel voor straks en tot morgen ...

en wat de vorige schrijvers zeggen beamen..
poezen zijn echt sterk...
ze hebben 7 levens wordt al eens gezegd...
Ik hoop het voor jou...veel sterkte... en blijven hopen ..
Slaapwel voor straks en tot morgen ...

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Tina;
Oeps Misty is terecht ,nu nog beter worden.......het zal je wel lukken Tina,ga ervoor!
Gooi diene dierenarts maar aan de deur,er zijn er nog met een hart voor dieren.........
Ben ook zo gevaren met de dierenkliniek hier,tot ik in de volle wachtzaal het uitschreeuwde van miserie,elk dier die bij hen op bezoek kwamen,kregen een prik!!!!!!!Ze konden niet genezen,mijn laatste poes bij hem;heb ik erdoor gekregen met een andere dierenarts.
Dus verander maar snel van arts voor het te laat is!
Sterkte Tina en Mitsy
Oeps Misty is terecht ,nu nog beter worden.......het zal je wel lukken Tina,ga ervoor!
Gooi diene dierenarts maar aan de deur,er zijn er nog met een hart voor dieren.........
Ben ook zo gevaren met de dierenkliniek hier,tot ik in de volle wachtzaal het uitschreeuwde van miserie,elk dier die bij hen op bezoek kwamen,kregen een prik!!!!!!!Ze konden niet genezen,mijn laatste poes bij hem;heb ik erdoor gekregen met een andere dierenarts.
Dus verander maar snel van arts voor het te laat is!
Sterkte Tina en Mitsy
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina....
Ik weet even niet wat zeggen....alleen...ze heeft nu echt hulp nodig.....ik hoop dat ze er door komt...een poes is heel sterk, sterker dan je denkt...ik hoop dat er niet teveel beschadigd is....
Ik wens je heel veel sterkte toe!!
Liefs, Reline
Ik weet even niet wat zeggen....alleen...ze heeft nu echt hulp nodig.....ik hoop dat ze er door komt...een poes is heel sterk, sterker dan je denkt...ik hoop dat er niet teveel beschadigd is....
Ik wens je heel veel sterkte toe!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Even een sterkteknuffel Tina,en hopelijk vindt je snel een
échte goede dierendokter die goed is voor jouw misty..
dan haalt ze het wel, eigenlijk zou ze veel moeten rusten
met die hersenschudding.. ...veel sterkte

échte goede dierendokter die goed is voor jouw misty..
dan haalt ze het wel, eigenlijk zou ze veel moeten rusten
met die hersenschudding.. ...veel sterkte
Laatst gewijzigd door Oma-C op 14 sep 2012, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lieve Tina,
hopelijk vind je toch een dierenarts die je precies kan zeggen wat er met Misty aan de hand is.
Probeer ondanks alles jezelf toch wat rust te bezorgen. Je hebt het nu echt wel nodig!
We wensen je in elk geval veel sterkte!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk vind je toch een dierenarts die je precies kan zeggen wat er met Misty aan de hand is.
Probeer ondanks alles jezelf toch wat rust te bezorgen. Je hebt het nu echt wel nodig!
We wensen je in elk geval veel sterkte!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goede zaterdagmorgen Tina, en de vrienden..
Ik kwam even kijken hoe het hier verder gaat...
Ik wens je veel sterkte Tina..en beterschap voor misty..
't is een dubbele last natuurlijk..
Ik kan alleen veel sterkte en moed wensen...
laat je nog eens iets horen..?(lezen)
Weekend-knuffeltje en tot...
Ik kwam even kijken hoe het hier verder gaat...
Ik wens je veel sterkte Tina..en beterschap voor misty..
't is een dubbele last natuurlijk..
Ik kan alleen veel sterkte en moed wensen...
laat je nog eens iets horen..?(lezen)
Weekend-knuffeltje en tot...
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
het gaat helemaal niet goed met misty ik heb al 2 dagen niet geslapen omdat ik alert moet blijven
ze ziet niets meer is het door die zware hersenschudding of zal haar zicht terugkomen niemand kan het zeggen
ze krijgt ook heel zware paniek aanvallen en vliegt dan tot tegen het plafond ik ben nu verplicht om voor haar eigen veiligheid en ook omdat ik wat kan slapen haar in een bench te steken dus van gisteravond heb ik er één
ik wieg haar in slaap en praat de hele tijd met haar maar ze herkent me nog steeds niet en als ze die aanvallen krijgt dan moet ik haar wel tegen houden anders doet ze zichzelf pijn ,ik ben heel erg gekrabd van haar
op armen en benen ,maar ze kan het niet helpen ze heeft een zwaar trauma opgelopen ,
nu hoor ik dat er hier weer een kat is verdwenen
gisteren dat is nu de vijfde kat ,dat kan niet meer hé dat is iemand die ze kwaad doet en ergens dumpt omdat ze niet willen dat ze in hun tuin komen zeker
het katje van andere mensen van de zelfde blok is teruggevonden in gistel hij is er ook heel slecht aan toe
het is heel zielig en het breekt mijn hart haar zo te zien onze kleine huppeldepup zoals ik haar soms noemde omdat ze meer huppelde dan liep
ik hoop zo dat ze het zicht in haar oogjes terug krijgt want ze hebben al gezegd dat ik haar dan zal moeten laten inslapen
ze is helemaal de kluts kwijt en het is niet meer het vrolijke beestje dat hier zaterdag wegging
bedankt allemaal voor jullie steun ik laat het zeker weten hoe het gaat met haar maar kan niet zeggen wanneer ik op de pc kan nu slaapt ze wat
ik laat haar wat rondlopen in de gang als ze heel onrustig wordt daar heb ik alles weggenomen en kan ze zich geen pijn doen ik loop dan ook heel de tijd achter haar om mijn hand voor haar hoofdje te houden dat ze nergens kan tegen lopen
ik ben bekaf
groetjes tina
ze ziet niets meer is het door die zware hersenschudding of zal haar zicht terugkomen niemand kan het zeggen
ze krijgt ook heel zware paniek aanvallen en vliegt dan tot tegen het plafond ik ben nu verplicht om voor haar eigen veiligheid en ook omdat ik wat kan slapen haar in een bench te steken dus van gisteravond heb ik er één
ik wieg haar in slaap en praat de hele tijd met haar maar ze herkent me nog steeds niet en als ze die aanvallen krijgt dan moet ik haar wel tegen houden anders doet ze zichzelf pijn ,ik ben heel erg gekrabd van haar
op armen en benen ,maar ze kan het niet helpen ze heeft een zwaar trauma opgelopen ,
nu hoor ik dat er hier weer een kat is verdwenen
gisteren dat is nu de vijfde kat ,dat kan niet meer hé dat is iemand die ze kwaad doet en ergens dumpt omdat ze niet willen dat ze in hun tuin komen zeker
het katje van andere mensen van de zelfde blok is teruggevonden in gistel hij is er ook heel slecht aan toe
het is heel zielig en het breekt mijn hart haar zo te zien onze kleine huppeldepup zoals ik haar soms noemde omdat ze meer huppelde dan liep
ik hoop zo dat ze het zicht in haar oogjes terug krijgt want ze hebben al gezegd dat ik haar dan zal moeten laten inslapen
ze is helemaal de kluts kwijt en het is niet meer het vrolijke beestje dat hier zaterdag wegging
bedankt allemaal voor jullie steun ik laat het zeker weten hoe het gaat met haar maar kan niet zeggen wanneer ik op de pc kan nu slaapt ze wat
ik laat haar wat rondlopen in de gang als ze heel onrustig wordt daar heb ik alles weggenomen en kan ze zich geen pijn doen ik loop dan ook heel de tijd achter haar om mijn hand voor haar hoofdje te houden dat ze nergens kan tegen lopen
ik ben bekaf
groetjes tina
-
Lieve Tina,
ik moet je enorm bewonderen voor wat je allemaal voor Misty doet!!!
We gaan hier een dikke kaars branden dat alles in orde komt met Misty en dat jijzelf wat rust vind!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
ik moet je enorm bewonderen voor wat je allemaal voor Misty doet!!!
We gaan hier een dikke kaars branden dat alles in orde komt met Misty en dat jijzelf wat rust vind!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo Tina, dat is niet niks hé het arme beestje..
Ik hoop dat het snel beter wordt
eigenlijk moest het verzorgd worden in de dierenkliniek...
Maar ja.. dat is ook niet echt goedkoop...
Ik wens je veel sterkte en zorg ook voor jezelf hoor,
als jij er onderdoor gaat is de poes er ook niks mee hé..
Een warme knuffel en tot morgen...
Ik ga eruit... de kinderen komen seffens nog langs..

Ik hoop dat het snel beter wordt
eigenlijk moest het verzorgd worden in de dierenkliniek...
Maar ja.. dat is ook niet echt goedkoop...
Ik wens je veel sterkte en zorg ook voor jezelf hoor,
als jij er onderdoor gaat is de poes er ook niks mee hé..
Een warme knuffel en tot morgen...
Ik ga eruit... de kinderen komen seffens nog langs..

-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Tina,
Kwam er al een dierenarts bij haar?
Anders mischien terug naar het centrum waar ze opgevangen werd....mij lijkt het dat Mysti iets heel fout gegeten heeft...
Ik hoop dat ze er door komt, maatr zoek een dierenarts..alleen die gaat kunnen helpen!
Knuffel!!
Kwam er al een dierenarts bij haar?
Anders mischien terug naar het centrum waar ze opgevangen werd....mij lijkt het dat Mysti iets heel fout gegeten heeft...
Ik hoop dat ze er door komt, maatr zoek een dierenarts..alleen die gaat kunnen helpen!
Knuffel!!
Zomaar voor iemand aardig zijn