Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

16 sep 2012, 13:29

Zondag is rustdag :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 sep 2012, 14:05

de week begint maar de maandag :roll: maar vandaag al veel gewassen en gekuist...maar 'k ben toch blij hier in Vlaanderen terug te zijn al heb ik nog niet veel zon gezien vandaag... :?
Wat niet al lachend kan gezegd.....

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

16 sep 2012, 14:12

vandaag doen wat ge niet kunt laten tot morgen , werk maar hard , dat is zalig hebben ze me ooit geleerd




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gast

16 sep 2012, 16:55

ook ne goeien avond iedereen sevens :lol: morgen weer werken, vandaag ni meer hoor :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 sep 2012, 17:32

hoor ik daar nu warempel de bedekking van m'n verandatje tikken door de stralen van de zon...dank U hoshinkidotje.. :D :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

16 sep 2012, 18:16

hoshinkidotje is géén dotje ....maar een dootje :lol: :lol: just é :D
Gast

16 sep 2012, 21:42

é hier was er ook zunne wè :lol: ,zonder braderie :lol:

Afbeelding

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 sep 2012, 22:24

braderie of niet, 'k ga ook gaan slapen,'k ben nog moe van 10 dagen niets te doen...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

16 sep 2012, 23:12

doen morgen weer van alles :roll: is terug maandag :roll:

slaapwel iedereen

Afbeelding
Gast

16 sep 2012, 23:40

Afbeelding

Wacht :lol: ik vlieg mee :lol: :D
Gast

17 sep 2012, 09:40

beginnen doe ik met mij te gaan wassen :D

Afbeelding :lol:
Gast

17 sep 2012, 10:29

op de pc en daarna aan de slag :lol: en daarna terug op de pc :lol:

Afbeeldingiedereen al aan de slag precies, ga ook aan de slag :lol: :lol:
Afbeelding
Gast

17 sep 2012, 13:50

iedereen een een tukje aan het doen ? :lol: :lol:

Heb ook veel werk :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 16:16

doeeeen of doennnn ??? :roll: ik mag nog onze dakgoten(corniche'n in 't West-Vlaams) schilderen... :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....