ik weet het hoor oma-c dat het goed bedoeld is maar als ze paniek aanvallen krijgt draai ik haar in een dekentje en hou haar vast praat zachtjes tegen haar tot het over gaat en daar worden ze in een hokje gestoken en zullen ze de moeite niet doen om dag en nacht rond te lopen met haar tot ze weer rustig word van gister avond begint ze zelf te eten en te drinken dus heb ik nog altijd een beetje hoop
ze is 4 dagen op de dool geweest en nu ze thuis is wil ik haar hier houden ze is al genoeg getraumatiseerd
ze ziet wel niet maar ze ruikt toch de vertrouwde geuren
voordien gaf ik haar catmilk en water elk uur met een spuitje en eten met mijn handen of een lepeltje
maar vannacht en vanmorgen heeft ze alleen gegeten eerste likte ze alleen maar nu neemt ze al brokjes nat voer op
ik kan haar niet weg doen ze heeft geen pijn als je haar neemt zou ze het wel laten merken dat zei de dierenarts ook
ze zit nu in een bench die ik afgedekt heb zodat het duister blijft
ze heeft alleen een harde klop op haar kleine hoofdje gekregen en daardoor ziet ze niet meer door een zware hersenschudding
het is afwachten tot de zwelling in haar hersens afneemt of ze weer zal zien ze krijgt daarvoor cortisone en ontstekingsremmers
ik heb ook een soort prise laten meebrengen die een geur afscheid waarvan ze rustig word
ik hoop zo dat ze weer zal kunnen zien dan zal het vlug beter gaan met haar maar als ze blind blijft weet ik niet wat ik moet doen het zal mijn hart helemaal breken als ik haar een spuitje moet laten geven
eerst arnold nu zijn lievelingetje onze kleine misty
ik zal eerst alles proberen om haar beter te krijgen en als het niet gaat dan zie ik wel
groetjes tina