Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

17 sep 2012, 20:32

doen jullie maar de petatten gereed ,en roep als ze gereed zijn :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 20:33

'doen' is zelfs een Gents kookmagazijn...maar in Lanzarote was het nog een stuk erger hoor, bergen lekker eten,'k ben nogal aangekomen,durf niet op de weegschaal staan.. :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 sep 2012, 20:34

dejuu...ze waren me voor :o :? 8)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

17 sep 2012, 22:11

:lol: :lol:

slaapwel maatjesssssssssssssssssssssssssssss :lol:
Gast

18 sep 2012, 00:40

maatjes liggen er allemaal al in :lol: en ik vertrek ook naar naar Bethlehem :lol:

Afbeelding
Gast

18 sep 2012, 10:44

Bethlehem is te ver voor mij :lol: ,ik ga petatten halen achter de hoek :lol:
Afbeelding :D
Gast

18 sep 2012, 14:43

kerstdag is nog veraf :roll: alhoewel :lol: zal weer rap zo ver zijn :D
Gast

18 sep 2012, 15:02

ver zijn we gaan wandelen ik en pilipil :lol:
Gast

18 sep 2012, 15:09

ze zeggen dat van tabasco ook :lol:
Gast

18 sep 2012, 15:13

bè bè bè ,vertel het eens aan nietje :lol:
Gast

18 sep 2012, 15:22

aan de diek ,vele wind maar goed en gezond :lol:
Gast

18 sep 2012, 16:09

werken ga ik nu ook weer doen :lol: ben nog lang niet klaar :roll:

Wie is pilipil Nietje ? 8O :D
Gast

18 sep 2012, 17:52

tess heeft twee poezen :D vroeger ook wel een hondje gehad :) kan in elk geval niet zonder huisdier :wink: je krijgt er zoveel vriendschap van :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

18 sep 2012, 19:21

Daarvoor kan je echt pijn voelen,ik zeg telkens geen kat meer te nemen maar kan het niet laten...noem ze telkens pietoe...ben al m'n zesde... :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

18 sep 2012, 20:10

m'n zesde zintuig zegt me dat ik mij moet gaan wassen :lol: