mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C

18 sep 2012, 08:14

Goede morgen Tina,
Ik hoop dat je een rustige dag krijgt, en dat het met misty
de goede kant blijft opgaan.. zodat ze toch helemaal beter
kan worden...het is een mooi beestje, je begrijp mensen niet
dat ze zoiets kunen doen :roll:
Ik hoop dat ze hen snel te pakken krijgen..
(ze verdienen van 't zelfde laken een pak) :oops:
Veel sterkte en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Helena van Troje

18 sep 2012, 09:11

ik ben er nog altijd niet goed van van wat ze met je katje gedaan hebben
ik vertelde het aan mijn jongste: amai wat die voor straf uitdacht voor die mensen. pak ze hun kinderen af of dreig ermee ze te plaatsen:mensen die zoiets doen zijn het niet waar hun kinderen op te voeden

tina316

18 sep 2012, 13:27

ze zijn niet streng genoeg met straffen bij dierenmishandeling ze zouden zware straffen moeten krijgen
mijn buur zegt natuurlijk dat hij het niet gedaan heeft maar alles wijst op hen hun 2 kinderen hebben zelfs meegeholpen haar te vangen
maar zolang dat de persoon die alles gezien heeft niet wil getuigen sta ik nergens
iemand heeft wel flyers in iedere bus gestoken om te vragen om zich kenbaar te maken als ze een hart voor dieren hebben ik vind het heel lief dat ze dat doen maar ik weet niet wie ze heeft gemaakt

vandaag is ze begonnen haar te wassen ook al een goed teken ze is nog heel wankel op haar pootjes en valt veel om maar ze eet alleen en drinken doet ze ook weer alleen ik heb vandaag eens geprobeerd met licht in haar oogjes te schijnen en haar pupillen trekken samen maar zien doet ze nog niet
dus ze reageert op licht
als er iets is hierboven dat de dieren beschermt laat haar toch aub weer zien
ik ga nu ook een paar uur slapen in mijn bed terwijl ze in haar bench zit want ik ben kapot en doodmoe
ze is zo'n lieve kleine schat en ze word rustig als ik haar tegen mijn borst hou
ik wou dat we al 2 weken verder waren want die onzekerheid of ze ooit nog zal kunnen zien maakt je kapot
moest arnold weten wat ze met zijn katje hebben gedaan ,ik mag er niet aan denken
nu ga ik weer kijken naar haar want de pc staat boven en zij is beneden in haar kooi en lang alleen durf ik haar niet laten
want als ze een tijdje mijn stem niet hoort raakt ze weer in paniek

groetjes tina

davang

18 sep 2012, 19:33

En beste tina, als hoshinkidotje het zegt zal het wel waar zijn, mijn huidige poes heeft ook zoiets meegemaakt en is er wonderwel weer bovenop gekomen.
'k Ben pas terug van Lanzarote (ik mag ook eens stoeven hé :roll: ),en daar zie heel veel katten lopen,maar geen enkele is bang of schuw van mensen,daar worden ze in de watten gelegd.
Hoop dat je lieve mysti vlug beter wordt.

Veel liefs davang.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

tina316

18 sep 2012, 20:45

ik hoop het zo hoshinkido ik heb de indruk dat ze toch al iets ziet soms is het er dan weer niet
ze neemt nog altijd haar pilletje om de druk in haar hersenen te verlagen dus ik hoop met heel mijn hart dat je gelijk hebt
en je mag zeker eens stoeven davang dan verhuis ik naar daar met mijn katten want hier wonen er dieren beulen en zolang ze niet gepakt zijn mogen ze niet meer buiten

groetjes tina
Gast

18 sep 2012, 20:50

Ik heb daar ook geen woorden voor !! Tina
Het is nu van belang dat Mysti goed verzorgd wordt,en waar kan ze beter zijn als bij jou ...
Maar die gruweldaden ,daar wordt een mens misselijk van !!

Een zachte streling voor Mysti en warme groetjes voor jou :wink:
Gast

18 sep 2012, 21:37

beste tina,
wat ik hier allemaal lees wat er met misty gebeurd is, dat grenst aan het onvoorstelbare.
Gelukkig is het poesje bij u in goede handen en zal het geen aandacht en verzorging te kort komen.
Dat er nog zo'n mensen rondlopen, dat kan men toch niet geloven hé.
Ik ben vroeger nog inspekteur geweest bij de dierenbescherming van Brugge, veel dierenleed gezien.
Ik ben nog altijd lid, want ik hou erg veel van dieren.
Goed dat u aangifte gedaan heeft, hopelijk wil die getuige ook zijn of haar verhaal doen bij de politie.
Mijn volgende stap zou de pers zijn, (bvb. Tips)
Leg hen uit wat er gebeurd is en waar de kattenhater actief is, met straatnamen, en dat er een getuige is. Maar natuurlijk geen namen van personen noemen.
Ook dat er reeds meerdere poesjes verdwenen zijn.
Dan weet iedereen zo een beetje wat er in de buurt gaande is.
Tina, dit is maar een voorstel om die man te stoppen. Daarom moet je het nog niet doen hé.

Groetjes en veel sterkte.

gerarda

18 sep 2012, 22:19

Tina hoe triestig het nog is ben ik toch blij te horen dat er nog altijd positieve lichtpuntjes zijn.

Ge doet dat goed hoor. Arnold zal blij zijn over u. :wink:

Ik volg het hoor

Groetjes en sterkte Gerarda

falcon1

18 sep 2012, 22:22

Lieve Tina,

ik heb zo de ,indruk dat het toch stilletjesaan beter gaat met je Mysti!
Je geeft haar wel echt de beste zorgen hé. Arnold zal er zeker niet goed van zijn met wat er gebeurd is!
Maar ik ben ook blij voor al de mensen die je hier een bemoedigend woordje komen toesteken. Ik ken ze wel en het zijn echt mensen met het hart op de goede plaats... zeker wat de de dieren betreft. Ik hoop echt dat je er wata aan hebt.

Maar lieve Tina, vergeet jezelf niet hé... Zorg dat je voldoende rust hebt. Gelukkig springt je familie nu even in bij die moeilijke periode.

We zullen zeker een kaarsje branden opdat Mysti terug gezond mag worden!

En... bedankt iedereen dat jullie even langs kwamen bij Tina nu ze het zo moeilijk heeft!!!

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Hugie12

19 sep 2012, 00:14

Hallo Tina;
Ben blij dat het met Misty de goede kant uitgaat;maar pas goed op jezelf he!Is het Arnold zijn dienst niet dat je het poesje terug hebt ?Denk het wel hoor,hij zag je verdriet.......
Zie al de blije gezichten voor me van je computervrienden. :oops:
Maar vergeet je eigen niet aub!
groetjes en een knuffel voor Misty
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

Oma-C

19 sep 2012, 08:13

Hallo Tina,
Wat fijn al deze bemoedigende berichtjes, lief dat
alle die mensen je en steuntje komen geven..
Ik wens het allerbeste voor misty, elke dag een beetje beter...
en nu ook goed voor jezelf zorgen hoor...
Een knuffeltje en tot...... :?

tina316

19 sep 2012, 14:37

misty slaapt eindelijk ze was heel de nacht onrustig ik denk dat ze begint te beseffen wat ze heeft meegemaakt
het is inderdaad fijn dat er zoveel mensen zijn die met mij en misty meeleven bedankt allemaal hiervoor

de avond voor ik bericht kreeg dat misty waarschijnlijk was gevonden en dan nog door de verpleegster die bij mijn schoonmoeder komt en waar arnold haar tuin onderhield heb ik heel de nacht gehuild met de foto van arnold in mijn armen en gevraagd dat als hij haar ziet van daarboven om haar aub thuis te brengen om te zorgen dat ik haar zou vinden
en s'morgens komt de verpleegster hier bellen dat ze misty heeft gevonden ze kende haar niet hoor maar ze komt bij mensen enkele huizen verder en omdat ze het daar vertelde zeiden de mensen om eens naar de poster met foto te kijken die aan mijn raam hing
en daardoor ben ik naar het blauw kruis geweest om te kijken of ze het was

toeval of iets hier boven ik zou het gaan geloven dat arnold wilde dat ze thuis kwam
hij was er altijd tegen dat ik haar buiten liet omdat onze binky verleden jaar vergiftigd was en thuis gekomen is om te sterven daarom was hij bang dat er haar ook iets zou overkomen en hij heeft gelijk gekregen
tygro gaat ook altijd buiten en ze wilde mee omdat ze zag dat hij dat mocht maar tygro gaat niet weg uit de tuin nu hij zo oud is ,vroeger wel
misty speelde zo graag buiten ,moeten we dan onze katjes opsluiten in kooien omdat er zulke beulen rondlopen

als wat ik nu wens is dat ze terug ziet
maar ik geef niet op ik blijf zoeken tot ik degene vind die dit doet mijn buur kan ik zelf niet beschuldigen omdat ik het niet heb gezien maar degene die het gezien heeft vind ik laf dat ze niet tevoorschijn komt en het zegt
nu ga ik weer naar beneden want misty lang alleen laten durf ik niet als ze mij niet hoort raakt ze in paniek en ze heeft al genoeg meegemaakt

groetjes tina

zonnebloemetje

19 sep 2012, 19:13

hallooooo tina

ik ben al blij dat het toch een beetje de goede kant op gaat met misty
het is natuurlijk wel positief dat ze al zelf eet en drinkt en zich toch al wast ook , maar de grote vraag is of ze nog zal kunnen zien
ik hoop van harte dat ze toch nog een beetje zal kunnen zien , ook al is het niet meer als voordien een beetje zou al genoeg zijn om toch nog een normaal leven te hebben bij jou en je ander katje
het veiligst voor je katjes is natuurlijk om ze binnen te houden , en wees gerust ze zullen het rap gewoon worden om binnen te blijven als je ze maar genoeg aandacht geeft
ons rostje is een gecastreerde kater en was vroeger ook veel buiten , en sinds we hem de laatste jaren binnen houden heeft hij nooit lastig gedaan om naar buiten te gaan , maar we geven hem héél veel aandacht en hij geniet er van ook en sindsdien is hij ook nog veel aanhankelijker geworden
dus tina nog veel sterkte en doe maar gerust verder om misty te verzorgen zoals je bezig bent , maar niet vergeten om op tijd en stond ook jezelf wat rust te geven

groetjes

daaaaaaag
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Oma-C

19 sep 2012, 20:28

Hallo Tina, mooi zo...
Ik hoop ook dat misty terug beter wordt,
met veel geduld komt het mssn toch nog goed.. :roll:
Veel sterkte en denk je ook aan jezelf :?

tina316

19 sep 2012, 21:38

ik heb geen hulp hoor met misty van mijn of arnold zijn familie ze zeggen het is maar een kat laat haar inslapen
we staan er weer eens helemaal alleen voor net als wanneer arnold gestorven is
iedereen ging komen helpen arnold is 6 maanden dood en ik heb nog niemand gezien
mijn dak in de badkamer lekt nog steeds mijn neef is nog niet gekomen
maar nu weet ik ook dat ik voor niemand meer klaar sta
als je zelf niets meer kan of hebt om te geven om een ander te helpen dan tel je niet meer
alleen mijn vriendin is gekomen zodat ik eens een douche kon nemen voor ik die kooi had om haar in te steken ze heeft me ook iets warms gebracht om te eten

ik liep al 3 dagen rond met misty in mijn armen zonder eten of zelf te slapen kon me niet wassen omdat ik haar niet alleen kon laten
het was een nachtmerrie
ik ben krom van de pijn in mijn rug en kan bijna niet lopen
maar ik moet erdoor zelfs om boodschappen te gaan moet ik mij haasten omdat ik bang ben dat ze anders een paniekaanval krijgt en ik haar niet kan vasthouden tot ze kalmeert

arnold stond altijd klaar om iedereen te helpen en ik ook ,nu arnold er niet meer is en ik niets meer kan doen voor een ander zie je ze niet meer en als ik telefoneer hebben ze geen tijd of ze moeten iets anders doen of ze willen haar niet vasthouden omdat ze bang zijn dat ze krabt pppfff zo is er altijd wel iets wat ze vinden voor excuus

maar ik sla me er wel doorheen ik steek elke dag een kaarje aan bij arnold zijn foto omdat ze toch weer zou kunnen zien
ik mis mijn ventje elke dag meer, hij was er altijd voor mij en onze katten en zou gedaan hebben wat hij kon

toen onze binky verleden jaar vergiftigd werd bleef ik snachts bij hem waken en arnold tijdens de dag zodat ik wat kon slapen
nu sta ik voor alles alleen

bedankt voor jullie steun en medeleven jullie zijn er tenminste altijd voor mij

groetjes tina