Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

18 sep 2012, 20:32

allemaal een gezellige avond, mijn katjes zitten al te wachten om bij mij op schoot te liggen :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

18 sep 2012, 20:38

liggen doet er telkens een poes bij m'n vrouw.. :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

18 sep 2012, 21:16

bij mijn vrouw ligt de kat ook al gans de avond op haar schoot, en dat is zo elke avond :roll: :lol: :lol:
Gast

19 sep 2012, 00:10

avond weer voorbij, tijd om naar bedje te trekken :lol:

slaapwel guys and dolls :D
Afbeelding
Gast

19 sep 2012, 11:45

opgewekt ben ik al van acht uur :lol: nu boke eten en ff pauzeren :lol: en dan vliegen we er weer in :lol:
Gast

19 sep 2012, 12:36

telkens opnieuw moet ik mijn stof weg blazen :roll:
Gast

19 sep 2012, 12:39

blazen alle dagen dat stof weg en da komt altijd terug :roll:
Gast

19 sep 2012, 12:43

sigaretten heb ik acht jaar geleden afgezworen :lol: was ni makkelijk, maar wel ben blij dat het me gelukt is :D
Gast

19 sep 2012, 12:46

is me nog niet gelukt :roll: zou nochtans willen :(
Gast

19 sep 2012, 12:46

:evil:
weer te laat :P
Gast

19 sep 2012, 12:50

willen jullie wat weten ,wel t'is koet op den diek :roll:
Gast

19 sep 2012, 12:51

den diek is den dijk neem ik aan :lol: :lol: ja is maar frisjes :roll:
Gast

19 sep 2012, 12:55

de zak van zwarte piet en sinterklaas of nen andere zak :lol: