Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 sep 2012, 19:28

ook ik wil die ezel eens lenen :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 sep 2012, 19:59

lenen hem om beurten dan :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 sep 2012, 20:01

dan zal Nietje hem eerst mogen lenen, die woont in de buurt :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 sep 2012, 20:21

elkaar goed verstaan é :lol: sennetmaatjes ,wat is er mooier :lol: just é :D
Gast

20 sep 2012, 20:38

zelve denk ik, dat nietje het mooist is :roll:
:roll:
Maar die ezel, is die nog te huur? :lol:
Gast

20 sep 2012, 20:44

nog een fijne avond maatjesssssssssssssssssssssssssss :wink:

Ik ga naar de ............badkamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol: Afbeelding :wink:
Gast

20 sep 2012, 20:45

nog even dada komen zeggen :D en iedereen hier al een mooi weekend wensen :D ik vertrek morgen heel vroeg naar 't zeetje voor lang weekend :lol:

Afbeelding
Gast

20 sep 2012, 20:48

Kom dan maar eens tot bij mij :lol:
Geniet ervan Tesssssssssssssssssssssssssssssssssss :D Afbeelding :lol:
Gast

20 sep 2012, 20:52

Geniet ervan Tess, veel plezier aan 't zèètje :wink: :lol:
Gast

20 sep 2012, 20:54

Tess gaat er zeker van genieten :lol: is ne keer lekker ontspannen en uitwaaien en mijmeren aan de kustlijn :lol: zal deugd doen :lol: mss kom ik jullie tegen :lol: passeer ook in Brugge wè :lol:

Thx voor de goeie reiswensen in alle talen :lol:
Gast

20 sep 2012, 20:57

:lol: :lol: kan é :lol: :lol:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
:evil: k'blijf wére plakken grrrrrrrrrrr :lol:
Gast

20 sep 2012, 20:59

plakken blijf ik ook :lol: :lol: ben weg, heb nog het één en ander te doen :lol: tot maandag maatjes :lol:
Gast

20 sep 2012, 21:00

tot maandag Tessje :D Afbeelding

Geniet ervan é :wink: