mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

tina316

25 sep 2012, 00:02

met mij gaat het minder de laatste weken ik ben op heb heel veel last van mijn hart

maar voor misty heb ik nu een heel lieve dierenarts het zijn 2 zussen en heel erg begaan met dieren ze nemen ook alle tijd
ik heb haar vanavond nog gebeld en ze stond hier direct wel ja van nieuwpoort maar ze deed de moeite om nog te komen
misty kreeg opeens last van haar ademhaling en ik was weer in paniek daarom heb ik haar terug laten komen eerst dacht ik dat ze weer begon te spinnen maar ze piepte zo en zat met heel haar mondje open te hijgen
ze heeft misty heel grondig onderzocht en ze heeft krampen in haar buikje ze zit ook met heel veel lucht in de darmpjes ,ze was heel onrustig en ademde zo zwaar maar nu heeft ze een pijnstiller gehad en is ze al veel beter
haar darmen liggen overhoop door de dagen dat ze niet gegeten heeft en nu teveel eet

ze heeft ook heel grondig haar ogen onderzocht en ze reageert inderdaad op licht daarom heeft ze hoop dat ze misschien terug zal kunnen zien maar de medicatie die ze nam was veel te weinig daarvoor en ze moet nu veel meer nemen het is een soort van cortisone die op het zenuwstelsel werkt
misty moet nu ook elke week opgevolgd worden , woensdag komt ze al terug
ik heb nu natuurlijk extra zware kosten maar als het haar helpt heb ik het er voor over
en het is inderdaad door scorpio dat ik de krant gekontacteerd heb
ook al om de mensen hier te waarschuwen dat er een kattenhater woont in onze blok

ik heb nu ook de zekerheid dat het wel degelijk door slagen is die ze heeft gekregen dat ze die zware hersenschudding heeft dat heeft de dierenarts ook bevestigd omdat ze dat zien aan hun poten als het door een aanrijding komt
en ze heeft niets aan haar poten
ze werd geslagen en ergens voor dood achtergelaten en we weten bijna zeker wie het heeft gedaan maar hebben geen bewijzen
ook de vier andere katjes die verdwenen zijn hebben ze op hun geweten en hun 2 dochters hebben eraan mee geholpen om ze te vangen de vader klopt ze tot ze niet meer bewegen als ze te wild zijn en dumpt ze dan ergens anders om er vanaf te zijn en omdat ze niet meer in hun tuin zouden komen en dat zijn dan mijn buren

hopelijk heeft ze nu een rustige nacht het ging redelijk goed de laatste dagen en nu weer dit
ik slaap vannacht beneden bij haar om haar in het oog te houden
want helemaal gerust ben ik nog niet

en als het om weerloze dieren gaat rudy zou ik hemel en aarde bewegen om de dierenbeulen te pakken
en ik weet dat arnold er zeker voor gezorgd heeft dat ze gevonden werd en dan nog door de verpleegster die bij zijn mama komt
hij wou zijn klein meisje zoals hij haar noemde terug thuis weten omdat hij weet dat ik er alles aan zal doen om haar terug gezond te krijgen

en als ze wat beter is mag ze inderdaad mee buiten maar heel zeker aan een lijntje gerarda want nooit mag ze nog weg uit de tuin en in het begin zal ze wel tegenpruttelen maar ze is nog jong en leert het wel

ik bedankt jullie nogmaals voor al de lieve woorden en steun die ik van jullie allen krijg jullie zijn werkelijk heel lieve mensen

heel veel groetjes tina

Hugie12

25 sep 2012, 00:59

Hallo Tina,
Blij te horen dat het betert met Misty ,hoop ook dat ze binnen kort geheel terug kan zien en zoals Falcon zegt;de andere poes zal ook wel helpen als je ze buiten laat!
Hopelijk kunnen die dierenartsen Arnolt zijn katje terug gezond maken ,en daar zal hij zeker aan helpen!
Maar zorg voor u eigen goed he :roll:
Het nieuwsblad komt zeker weten en die zullen er wel genoeg va, schrijven,vertel alles maar,ook wat die mevrouw aan de overkant gezegt heeft!
Ga je nu laten en kom zeker lezen nals ik wat beter ben.
slaap goed !
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

falcon1

25 sep 2012, 11:33

Lieve Tina,

ik huiver er nog steeds van als je je verhaal doet over Misty!

Hopelijk heb je nu een goede dierenarts die Misty wel gaat helpen. Tot nu toe zijn er blijkbaar toch kansen dat ze beter wordt en dat is al goed om te horen!

Maar probeer zelf ook wat tot rust te komen...
Morgen weer een speciale dag voor jou... we wensen je alvast veel sterkte!

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

tina316

25 sep 2012, 14:37

misty heeft een redelijk rustige nacht gehad na die inspuiting vandaag zijn ze ook geweest van de krant nieuwsblad en zeewacht ze zullen het publiceren
tygro moest ook op de foto met mij en misty pppfff ik zag er niet uit na weer eens een slapeloze nacht
maar ja het is voor misty en alle andere katjes dat ik het doe

ze heeft vandaag weer krampjes in haar buik heb nu speciaal eten voor de spijsvertering gehaald hopelijk helpt het een beetje
als het niet betert zal de dierenarts een rx nemen van haar buikje om te kijken of ze met niets anders zit

ze is een hele flinke poes en gaf geen krimpt toen ze overal duwde om te kijken of ze toch geen breuken heeft

mijn kleine flinke meid moet erdoor komen arnold zal er wel voor zorgen hoop ik

groetjes tina

Oma-C

25 sep 2012, 17:43

Goed gedaan Tina, dat ze het maar publiceren,
zodat mensen serieus gaan nadenken :roll: :?
Ik hoop dat misty goed geneest en toch nog terug kan zien...
Voor jou wens ik ook beterschap en sterkte...
Vergeet jezelf ook niet... :roll:
Beterschap en een mandje moed...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

zonnebloemetje

25 sep 2012, 20:20

hallooooo tina

ik vind het heel goed dat het in de krant zal staan wat er met misty gebeurd is , en weet je ook welke dag het in het nieuwsblad zal verschijnen ???
misschien zal daardoor die dieren mishandeling ook wel stoppen , want ik mag er nie aan denken dat er nog andere katjes het slachtoffer zouden worden van die dierenbeul
ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat misty nog beter word , want daardoor zal jij je dan waarschijnlijk ook een beetje beter voelen
ik wens je nog héél veel sterkte en moed en we duimen zeker dat jou misty nog heel lang bij jou mag blijven

groetjes

daaaaaag
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

falcon1

25 sep 2012, 22:22

Lieve Tina,

dat heb je inderdaad heel goed gedaan! Ik denk dat de mensen gaan verstelt staan als ze het verhaal van je Misty gaan lezen!
Als je een heel klein beetje gevoelens hebt doe je zoiets niet!
Die man heeft niet alleen Misty's maar ook jou leven verwoest! Hij moest eens weten wat je allemaal hebt meegemaakt, en dat net in een verschrikkelijk moeilijke periode!

Net als iedereen hier hopen we dat het terug beter wordt met Misty zodat jijzelf ook terug wat verdiende rust krijgt!
Trouwens, je bent de goedheid zelve hé... we bewonderen je heel erg!

Probeer nu toch nog wat rust te vinden... je zal het wel nodig hebben...
En voor morgen... veel sterkte...

Liefs,

Veertje & Rudy

Hugie12

26 sep 2012, 00:07

Tina;
Heb je een printer? Zo ja;zou ik het artikel afdrukken en bij hen in de brievenbus gaan steken! :oops: Zou laten zien dat je weet dat zij het gedaan hebben aan je lieve Misty.
Sorry maar zo zou ik reageren he
Hopelijk komt alles goed met je kleine prinsesje ,zo een flinke poes ,afwel heeft ze geen pijn,hoop ik toch!
Als ke zelf zegt,ik zag er niet uit;word het nu de moment om er voor te gaan er beter uit te zien hoor! Je was redelijk op weg en met dit ongeluk ga je weer er onder........ :cry:
Wens je een rustige nacht en tot morgen zeker!
dikke knuffel

tina316

26 sep 2012, 14:49

vandaag staat het in het nieuwsblad ook op focus en de knack online
over de mishandeling van de katjes
het laatste nieuws is vandaag ook aan de deur geweest om te vragen of ze het mochten publiceren ook een heel lieve man die begaan is met het dierenleed

ik ben blij dat ze er zoveel gehoor aan geven arnold zou fier op me zijn en zeggen vrouwtje dat heb je weer goed gedaan

nu zal die dierenbeul misschien stoppen

groetjes martine

gerarda

26 sep 2012, 14:55

Inderdaad Tina ge moogt fier zijn op uzelf. Nu Mitsy nog goed haar best doen om er bovenop te geraken en dan bent ge beloont hé.
En in het geval dat het zou verkeerd gaan moogt ge zeker nog fier zijn dat ge zo gevochten hebt voor haar.
Maar ik heb er een goed gedacht in.

Ik heb Het laatste nieuws elke dag ik zal het opvolgen.

groetjes gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 26 sep 2012, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

tina316

26 sep 2012, 14:57

bedankt gerarda ik vind het heel lief van je
ik wens niet meer dan dat misty terug kan zien

groetjes tina

tina316

26 sep 2012, 15:04

http://www.focus-wtv.be/nieuws/algemeen ... 991320.htm

dit is de link voor het artikel op focus

groetjes tina

Hugie12

26 sep 2012, 16:24

Afbeelding Tina.
Heb het gelezen in het nieuwsblad en in uw link!!!!!
BEN HEEL FIER OP JOU en Arnold zal dat zeker ook zijn.
Nu nog een goede genezing voor Misty en voor jou betere dagen he

Hopelijk word die rotzak goed gestraft......ben niet haatdragend;maar zo'n mensen (zijn dat mensen?) :roll: :roll: verdienen geen greintje geluk meer!

knuffel
Hugie

falcon1

26 sep 2012, 19:54

Lieve Tina,

ik had het artikel deze morgen ook al gelezen in het Nieuwsblad:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_00310706

Heel mooi artikel! Trouwens ook hele mooie foto's!

Laat ons nu hopen dat bepaalde mensen er een boodschap aan hebben!
Ik heb het trouwens ook op FB gezet...
Volgens mij mag iedereen weten dat zoiets echt niet kan of mag gebeuren!

Hoeplijk vind je nu wat gemoedsrust en laat ons nu hopen dat het terug beter mag gaan met Misty!!!

We wensen je nog een fijne avond.

Liefs,

Veertje & Rudy

tina316

26 sep 2012, 21:12

bedankt rudy en hugie
nu na 6 maanden ben ik wel nog een schaduw geworden van mezelf arnold zou nogal schrikken moest hij mij nu kunnen zien
hoe een mens van verdriet en zorgen zo kan veranderen in z'on korte tijd

maar enfin ik hoop dat het zal helpen om die rotzak zoals hugie zegt te pakken en anders dat het toch stopt

misty ziet nog steeds niet maar begint toch al redelijk goed rond te lopen hier ze loopt niet meer zoveel overal tegen
en als ik roep pas op dan stopt ze en keert om het is zielig om te zien maar ook soms koddig hoe ze reageert

ben blij dat ik het gedaan heb

groetjes tina