Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

04 okt 2012, 19:26

varkenspoten,heb jij die ,vroeg de klant aan de beenhouwer
Gast

04 okt 2012, 19:28

beenhouwer kon er niet mee lachen :lol:

gezellige avond iedereen :wink:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 okt 2012, 19:29

beenhouwer kon er zeker niet mee lachen??? 8O :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

04 okt 2012, 19:31

lachen deed nochtans ieder die in de beenhouwerij was

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 okt 2012, 19:35

was jij mij weer voor Tesske??? ik moet rapper worden :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

04 okt 2012, 19:49

rapper worden hoeft ook niet (haast en spoed is zelden goed) :wink: :lol: :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 19:50

rapper worden we er met ouder worden niet op hé :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 19:51

hé, Klok is rapper dan mij :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 okt 2012, 19:53

mij 'schieten' ze allemaal voorbij 8O :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:00

voorbij is het mooie weer, veel regen voorspeld, en al zo vroeg donker, leve de zomer! :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:45

verbleken door de sneeuw en van de kou, alhoewel een sneeuwlandschap heel mooi kan zijn :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 okt 2012, 20:49

...gehaald nog niet...als het wat kouder wordt neem ik de poes op m'n schoot,of een beetje dichter bij elkaar zitten kan ook helpen... :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:50

uit de kast gehaald heb ik wel al mijn warmere jas, want die kan je s'morgens en s'avonds niet meer missen hé Hoshi :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:51

Davang, gij zijt nen rappen hoor! :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.