Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:53

als ze het vraagt kan jij niet neen zeggen hé Hoshi, zoooooooo lief :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 okt 2012, 20:54

vraagt ze het niet schoon...'k moet het toch doen... :oops: :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 okt 2012, 20:55

Reese hij zijt n' rappe hoor :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 20:57

Afbeelding
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 21:02

Davang weet dat waarschijnlijk wel, en ik geloof u hoor Hoshi :D :D :D

Afbeeldingik ga nog wat tv kijken, nog veel plezier hier maatjes! :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 okt 2012, 21:09

en...kent er iemand het verschil tussen Club en Cerkel... :roll: :?:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

05 okt 2012, 12:24

de laatsten zullen de eersten zijn :lol: zo zingen de kreuners toch :lol: :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 12:44

op het podium? wie daar gaat staan zal maar uigemaakt worden bij de allerlaatste wedstrijden hé :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 12:51

hé Hoshi, je hebt wel gelijk, ze doen het goed zenne :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 12:59

da pakt mij zulle Hoshi, dat u dat zo pakt :lol: :lol: :lol:
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 13:23

altijd goed gezind, das de kunst hé :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 14:19

niet iedereen heeft dezelfde goesting, gelukkig maar, het zou anders maar een saaie wereld zijn :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

05 okt 2012, 14:41

zijn ni zo zot van moderne kunst :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 14:47

kunst is ook niet mijn ding :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 17:17

voorwaar, ik heb ons Nietje nog niet gehoord :?: :?: :?:
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.