Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

05 okt 2012, 21:35

oefenforum of niet ,'k ga het toch maar zeggen, 'k durfde bijna niet...
over het verschil tussen Club en Cercle...
Op Club is er altijd veel volk...op Cercle meer mensen.. :roll: :wink: :lol: niet kwaad zijn hoor
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

05 okt 2012, 21:37

Weet dat nietje is gaan zwemmen tussen de vissen...arme vissen of arme nietje :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

05 okt 2012, 22:00

cercle heeft 1 puntje ,en n' tandestokertjie 2
en 3 supporters :?

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

05 okt 2012, 23:33

suporters genoeg blijkbaar :D , is ons Nietje op vakantie :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

06 okt 2012, 10:28

vakantie bijna gedaan voor Nietje, zo zegt Hoshi toch :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 12:20

toch hoop ik dat ze met volle teugen genoten heeft :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 12:36

werken verdorie, maar Nietje zal dan toch kunnen teren op een leuke vakantie, en dan gaat dat werken nog eens zo goed vooruit hé :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

06 okt 2012, 15:33

hé...ben je bezig met mayonaise te maken ... :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 15:40

mayonaise maken??? ik dacht eerder dat hij aan 't leren dansen is 8O :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 15:45

hoor eens een goeie kok kan dat al dansend :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 15:54

van alles??? amai dan zijt ge ne krak :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 16:18

:lol: de nieuwe man hier zijn veel nieuwe mannen :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 19:43

was dat een teleurstelling voor onze Hoshi! :lol: :lol: :lol:
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

06 okt 2012, 19:50

Hoshi, hier zijn meerdere nieuwe mannen zenne :lol: het zit hier vol nieuwe mannen :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 20:01

nieuwe mannen en oude vrouwen??? 8O :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf