Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 okt 2012, 21:46

heeft ze een cadeautje-souvenierke meegebracht...'t zal toch geen knuffeldier zijn zeker.. :roll: :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 okt 2012, 21:50

meegebracht voor iedereen...of zou ze een levende knuffel hebben tegengekomen hinder... :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

07 okt 2012, 21:58

wie weet, das voor ons een vraag, en voor Nietje een weet :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

07 okt 2012, 23:10

het is een publiek geheim :lol: of niet 8O :lol:

Slaapwel aan iedereen die nog komt piepen :D

Afbeelding

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

08 okt 2012, 10:28

Afbeelding

Nietje zal wel veel te vertellen hebben denk ik :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

08 okt 2012, 14:34

dan is het avond, en dan is Nietje terug moe, en dan gaat ze vroeg slapen denk ik, waarschijnlijk zullen we haar pas morgen horen :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

08 okt 2012, 15:52

ze slaapt de slaap der gelukzaligen :wink: :wink: :lol:
Gast

08 okt 2012, 16:10

zaligen en heiligen :roll: daar geloof ik allemaal niet in :roll: maar ieder heeft recht op zijn eigen gedacht natuurlijk :D

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

08 okt 2012, 17:54

dezelfde mening toegedaan, ik ben het daar ook mee eens en heb respect voor iemand anders zijn mening :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

08 okt 2012, 20:50

hé...het 'FORUM' werkt terug heel traag...zou ze er al op zitten misschien... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

08 okt 2012, 21:06

...davang is een goede schone jongen... :lol: :lol: :lol:

profiteerde een beetje met het woordje 'davang'
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

09 okt 2012, 00:14

zekers als jullie net uit bad komen :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

09 okt 2012, 09:44

komen iedereen een fijne dag wensen :D het zonneke schijnt joepie :lol:

Afbeelding

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

09 okt 2012, 12:55

na het opstaan, bij het begin en einde van zware werken en voot het slapen gaan
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
Gast

09 okt 2012, 15:09

thuis :roll: daar kijk ik elke avond naar op TV :lol: