Ik veronderstel dat als je deelneemt aan een politiek forum je een minimale kennis hebt van de materie, of niet soms?chapper schreef:MICHELN , er is een jongen onlangs door u afgesnauwd ik ga zijn nick niet noemen
U grote vent vroeg of deze van mars kwam, waarop deze mens antwoorde dat hij gewoon een vraag stelde, en dat hij dat nooit meer zou doen omdat het er te hardvochtig aan toe ging, hij zat sinds 3jaar in een rolstoel was van het dak gevallen, dat kon u uiteraard niet weten!
Vandaar dat ik de poster vroeg of hij een tijdje op Mars geleefd had als hij niet wist wie Honecker of "die Rus" (Breznjev) was, hij wist ook niet dat die figuren twintig jaar of langer aan de macht waren.
Tja, wat moet je daar dan van denken? Als dat dan "afsnauwen" of "hardvochtig" is, dan is het maar zo.
Er is echter een wezenlijk verschil met jouw herhaalde leugenachtige beweringen dat XIII en ik één en dezelfde persoon zouden zijn, zonder dat daar ook maar de kleinste schijn van bewijs voor is.
Wat ik wel merk is dat je nu maar gauw de staart weer intrekt en over wat anders begint, je lijkt wel een bang konijn gevangen in een lichtbak.