Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

09 okt 2012, 19:22

in huis daar zat een muis :wink:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

09 okt 2012, 19:27

tegengekomen.. wat zei die dan? 8O :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

09 okt 2012, 19:38

pieeeeppppppp zei de muis en de kat had ze vast :lol: :lol:
Gast

10 okt 2012, 12:16

kans dat het vandaag gaat regenen is klein :lol: azuurblauwe lucht :D da zie ik graag :D
Gast

10 okt 2012, 12:22

gewenst heb ik dat ook aan iedereen :lol: geniet nu van je dutje :lol:
Gast

10 okt 2012, 16:01

tutterke gevonden :roll: :lol: maar denk dat je dutje al gedaan is :lol: :lol:

Afbeelding

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

10 okt 2012, 17:33

lang hoeft een dutje niet te duren om je terug goed te voelen :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

10 okt 2012, 19:12

genoeg is genoeg ---trop is teveel en teveel is trop

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

10 okt 2012, 19:57

tropische temperaturen zullen we niet meer hebben, maar het was wel aangenaam weer vandaag :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

10 okt 2012, 20:44

..soms een likeur.. :roll: :roll: appelsienensap,ja...:lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

10 okt 2012, 21:06

jaja, wat hebben we weeral een dorst :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

11 okt 2012, 07:59

gebeurt vanzelf :lol: als we dorst hebben drinken we :D spijtig genoeg is dat niet voor iedereen in de wereld zo evident hé :(

Gezellige donderdag maatjes :D

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

11 okt 2012, 09:46

he Tesje, je hebt gelijk , als we er eens bij stilstaan hebben wij het zo slecht nog niet hoor, wij hebben niks te kort :D

Goede morgen iedereen :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

11 okt 2012, 13:17

voorbij weer die 'mooie' zomer :roll: :roll:...maar toch mogen we content zijn dat we regen krijgen,soms wel ietsje te veel maar beter dan niets.. :D :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

11 okt 2012, 13:28

niets van regen krijgen zou ook in ons nadeel spelen, denk maar eens aan de groente, het fruit, en zo veel andere gewassen dat water zo nodig hebben :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.