Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

Reese
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
11 okt 2012, 21:14
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
11 okt 2012, 21:23
...gelukkig dat je zoon kan helpen,wel een rare geschiedenis,zou ik niet graag zelf meemaken...veel sterkte hoor..
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
11 okt 2012, 21:27
hulp van je zoon, gelukkig maar hoshi, maar als je af en toe nog een paar handen nodig hebt om te schilderen, moet je maar roepen hé

-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
11 okt 2012, 22:01
Hoshi, veel moed hoor, dat is inderdaad raar, je krijgt toch de onkosten terug van de verf en zo hoop ik
ik ga ook vroeg naar mijn 'neske' davang

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Gast
12 okt 2012, 09:54
héhé

zelfs nog geen grijze haartjes hé hoshi

zo zeg je toch altijd

als je hulp nodig hebt in je nieuwe stekje dan laat je het maar weten hé, komen we allemaal een handje toesteken

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
12 okt 2012, 19:52
...amai...als we allemaal bij hosi moesten komen helpen gaat hij failliet aan drank aan eten...
we kunnen ook elk ons deel van 't eten zelf meebrengen hoor!!
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
13 okt 2012, 13:10
net gelezen dat alles gratis is,

maar dat willen wij niet, ieder betaalt mee, het leven is al kostelijk genoeg

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
13 okt 2012, 15:56
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
13 okt 2012, 16:14
...falliet...een stutte met chocco is al goed weje.

met é tasse kafje
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
13 okt 2012, 17:04
feestneus? zoe kunnen mé die roo verve van hoshinkido

of van Brugsche zotten te drienken

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
13 okt 2012, 19:17
ol é kee op gepeinst da ot er ene ne 'Brugse zot' drienkt...ie eigenlik ook n' zot is...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
14 okt 2012, 17:12
anders blijf ik toch liever bij mijn zinnen hoor

als ik mag kiezen

-
Gast
14 okt 2012, 20:16
meiskes en jongens

ik wens jullie een gezellige avond en voor straks welterusten
