Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

11 okt 2012, 21:14

hulp nodig Hoshi? verhuizen naar sociale woning :?: is toch een grapje hoop ik :?: :( :)
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

11 okt 2012, 21:23

...gelukkig dat je zoon kan helpen,wel een rare geschiedenis,zou ik niet graag zelf meemaken...veel sterkte hoor..
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

11 okt 2012, 21:27

hulp van je zoon, gelukkig maar hoshi, maar als je af en toe nog een paar handen nodig hebt om te schilderen, moet je maar roepen hé :wink:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

11 okt 2012, 22:01

Hoshi, veel moed hoor, dat is inderdaad raar, je krijgt toch de onkosten terug van de verf en zo hoop ik

ik ga ook vroeg naar mijn 'neske' davang :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

12 okt 2012, 09:54

héhé :lol: zelfs nog geen grijze haartjes hé hoshi :lol: zo zeg je toch altijd :roll: als je hulp nodig hebt in je nieuwe stekje dan laat je het maar weten hé, komen we allemaal een handje toesteken :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 okt 2012, 19:52

...amai...als we allemaal bij hosi moesten komen helpen gaat hij failliet aan drank aan eten... :lol: :lol: we kunnen ook elk ons deel van 't eten zelf meebrengen hoor!!
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

13 okt 2012, 11:23

eten en drinken is voorzien à volonté zegt hij net :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

13 okt 2012, 13:10

net gelezen dat alles gratis is, :lol: maar dat willen wij niet, ieder betaalt mee, het leven is al kostelijk genoeg :?
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 okt 2012, 15:56

...al kostelijk genoeg...juist daarom nu gratis hé... :roll: :roll: :roll:

zou nietje misschien niet gaan stemmen???
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 okt 2012, 16:14

...falliet...een stutte met chocco is al goed weje. :lol: :lol: met é tasse kafje
Wat niet al lachend kan gezegd.....

monie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 22:30

13 okt 2012, 16:32

mien waar is mijn feestneus
Gast

13 okt 2012, 17:04

feestneus? zoe kunnen mé die roo verve van hoshinkido :lol: of van Brugsche zotten te drienken :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 okt 2012, 19:17

ol é kee op gepeinst da ot er ene ne 'Brugse zot' drienkt...ie eigenlik ook n' zot is... :wink: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

14 okt 2012, 17:12

anders blijf ik toch liever bij mijn zinnen hoor :roll: als ik mag kiezen :lol:
Gast

14 okt 2012, 20:16

meiskes en jongens :lol: ik wens jullie een gezellige avond en voor straks welterusten :D