mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hugie, jij ben nogal en model hé hahaha,
toch fijn dat jij zo optimistisch bent
een goede nacht en ook aan gerarda..
en al wie nog passeert
toch fijn dat jij zo optimistisch bent
een goede nacht en ook aan gerarda..
en al wie nog passeert
Laatst gewijzigd door Oma-C op 23 okt 2012, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
alles ok met jou? Je hebt toch weer goed raad gegeven aan Hugie! Het zal nogal schuiven! Gelukkig heb je er ook de hoeveelheden bij gezet...
Ik herinner me resineolie ergens van maar weet niet van waar...
Hugie... Ik had eens een darmontsteking en moest met lege darmen op onderzoek. Ik heb toen iets van poederkes gehad (?) en moest die oplossen in 3 liter water en 's avonds uitdrinken... En gedurende de nacht was ik zo leeg als ne pensketel! Heb wel een ganse avond op de een stoel in de gang gezeten.... stoelgang...
Maar ik hoop dat je van je last verlost wordt...
Vandaag een ganse affaire hier met ons Betty (onze poes). We dachten echt dat we ze moesten afgeven. We zijn beiden met een klein hartje naar de dierenarts gegaan, maar nu voelt ze zich toch al beter...
Ze mist nu wel bijna gans hare pels door die onderzoeken.
Betty is nog mijn laatste aandenken uit mijn vorig leven en we zouden het verschrikkelijk erg vinden als we haar moesten afgeven... Ze is al 13 jaar oud... dus de kans wordt wel groot...
We wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
alles ok met jou? Je hebt toch weer goed raad gegeven aan Hugie! Het zal nogal schuiven! Gelukkig heb je er ook de hoeveelheden bij gezet...
Ik herinner me resineolie ergens van maar weet niet van waar...
Hugie... Ik had eens een darmontsteking en moest met lege darmen op onderzoek. Ik heb toen iets van poederkes gehad (?) en moest die oplossen in 3 liter water en 's avonds uitdrinken... En gedurende de nacht was ik zo leeg als ne pensketel! Heb wel een ganse avond op de een stoel in de gang gezeten.... stoelgang...
Maar ik hoop dat je van je last verlost wordt...
Vandaag een ganse affaire hier met ons Betty (onze poes). We dachten echt dat we ze moesten afgeven. We zijn beiden met een klein hartje naar de dierenarts gegaan, maar nu voelt ze zich toch al beter...
Ze mist nu wel bijna gans hare pels door die onderzoeken.
Betty is nog mijn laatste aandenken uit mijn vorig leven en we zouden het verschrikkelijk erg vinden als we haar moesten afgeven... Ze is al 13 jaar oud... dus de kans wordt wel groot...
We wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy mijn hart sloeg een slagje over toen ik dat las van uw kat. Ik ben al in een emotionele periode en zou er zelf voor geweend hebben denk ik vooral dat het een poes is met herinneringen .
Heel blij voor jullie en ook voor de poes dat het in orde gekomen is.
Slaap lekker na die spanning
Een knuffel voor jullie en voor de poes ook de andere poezen
Groetjes voor u en Veertje
gerarda
Heel blij voor jullie en ook voor de poes dat het in orde gekomen is.
Slaap lekker na die spanning
Een knuffel voor jullie en voor de poes ook de andere poezen
Groetjes voor u en Veertje
gerarda
-
Hallo Oma-c Ik dacht gisteren aan u hoor en volgens de weerberichten , zal uw cabrio op volle toeren draaien zeker ?
Ik heb mijn wapens om inde tuin te werken en doe lustig maar laagzam verder om alles te verwijderen wat ik kwijt wil. Ik heb nog veel tijd zolang het niet vriest en ik in de grond kan werken zal het welon orde komen.
En die mensen die aan de zee wonen zullen ook wel genieten hé Rudy?
En Hugie trachten overeen te komen met uw buik ?
En Helena als het te erg word met uw gewicht ge weet de Weight watchers zullen uw gewicht wel weer goed brengen.
Groetjes voor jullie allemaal
Oma-c Hugie Rudy en Veertje Helena Tina
Gerarda
Ik heb mijn wapens om inde tuin te werken en doe lustig maar laagzam verder om alles te verwijderen wat ik kwijt wil. Ik heb nog veel tijd zolang het niet vriest en ik in de grond kan werken zal het welon orde komen.
En die mensen die aan de zee wonen zullen ook wel genieten hé Rudy?
En Hugie trachten overeen te komen met uw buik ?
En Helena als het te erg word met uw gewicht ge weet de Weight watchers zullen uw gewicht wel weer goed brengen.
Groetjes voor jullie allemaal
Oma-c Hugie Rudy en Veertje Helena Tina
Gerarda
-
Lieve Gerarda,
ga je beginnen met het opruimen van je tuin. Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wat tijd... En als je het beu bent gooi alles even aan de kant...
En als alles klaar is heb je weer een zorg minder
Aan zee was het fantastisch weer gisteren. Maar ik heb er weinig van gezien. Grote werkzaamheden hier want vrijdag vertrekken we voor 2 weken naar Limburg en de dochter komt hier dan logeren.
Veertje is nog niet in orde en Betty, stilletjes aan beter maar moet nog een onderzoek passeren... ze is enorm verzwakt...
We wensen je nog een fijne dag.
ga je beginnen met het opruimen van je tuin. Doe het maar rustig aan. Je hebt nog wat tijd... En als je het beu bent gooi alles even aan de kant...
En als alles klaar is heb je weer een zorg minder
Aan zee was het fantastisch weer gisteren. Maar ik heb er weinig van gezien. Grote werkzaamheden hier want vrijdag vertrekken we voor 2 weken naar Limburg en de dochter komt hier dan logeren.
Veertje is nog niet in orde en Betty, stilletjes aan beter maar moet nog een onderzoek passeren... ze is enorm verzwakt...
-
Ben er weer even... vandaag omdat ik een boodschap moest doen..
geprofiteerd van er een grotere toer van te maken dan nodig was..
Heerlijke stralende zon na de middag.. daar moet je van genieten
vind ik
één van de dagen is het 'op' en dan heben we spijt
dat we thuisbleven.
Nu eens in de vriezer kijken wat er klaargemaakt kan worden
moet weer een klein beetje eten...
niet echt van de honger maar voor de regelmaat.(en de pillen)
Voor iedereen hier een fijne avond nog.. mss tot straks nog eens
geprofiteerd van er een grotere toer van te maken dan nodig was..
Heerlijke stralende zon na de middag.. daar moet je van genieten
vind ik
dat we thuisbleven.
Nu eens in de vriezer kijken wat er klaargemaakt kan worden
moet weer een klein beetje eten...
niet echt van de honger maar voor de regelmaat.(en de pillen)
Voor iedereen hier een fijne avond nog.. mss tot straks nog eens
-
falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
En als alles klaar is heb je weer een zorg minder![]()
Ik wens jullie ook nog een paar fijne dagen, maar spijtig dat het niet goed gaat met Veertje. Hopelijk is het niet ernstig dat het binnenkort voorbij is.
Maar in de Limburg zal het voor haar misschien rustig zijn. daar is het voor u dan wat drukker voor u zeker ?
Nieuwe taken gaan ophalen?
Al iets gehoord van de jongens
Groetjes en liefs van mij voor u beiden , snel beterschap voor Veertje
Gerarda
-
Lieve Gerarda,
we kijken er echt naar uit dat we naar Limburg kunnen gaan... Daar midden in de bossen... dat is volledige rust en van niks of niemand nog last
Bij jou ook nog alles ok? Heb je wat kunnen genieten van het mooie weer?
OmaC, een "extra" toerke gedaan. Je hebt er precies van genoten! En hopelijk nog iets lekkers gevonden in de vriezer! Het innerlijke van de mens wil ook wat hé...
Hier aan zee was het in het centrum zalig warm, maar ik heb een fietstochtje gedaan naar het strand en daar kwam opeens de mist op en werd het toch kil. Maar er waren wel veel wandelaars...

En de meeuwen spelen hun buikje vol met verse krabbetjes...
We wensen jullie nog een fijne avond en rustige nacht....
Liefs,
veertje & Rudy
we kijken er echt naar uit dat we naar Limburg kunnen gaan... Daar midden in de bossen... dat is volledige rust en van niks of niemand nog last
Bij jou ook nog alles ok? Heb je wat kunnen genieten van het mooie weer?
OmaC, een "extra" toerke gedaan. Je hebt er precies van genoten! En hopelijk nog iets lekkers gevonden in de vriezer! Het innerlijke van de mens wil ook wat hé...
Hier aan zee was het in het centrum zalig warm, maar ik heb een fietstochtje gedaan naar het strand en daar kwam opeens de mist op en werd het toch kil. Maar er waren wel veel wandelaars...
En de meeuwen spelen hun buikje vol met verse krabbetjes...
We wensen jullie nog een fijne avond en rustige nacht....
Liefs,
veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallokes allemaal,
Ben er nog eens;maar nog steeds niet leeg!!!!!!!
Moest maandag naar het ziekenhuis ;controle ,en die dokteres heeft liggen op mijn pens duwen.......ze vroeg wat ik nam en zei neem maar verder tot alles eruit is!!!!!Kwam voorbij de apoteek en wist de naam niet meer;
Vandaag naar de kine en morgen naar de apoteek dat supper drankje halen !!!!!
Word nu wel erg hoor;de kinesist verschoot hem ook van mijn pens !
Maar ben wel afgevallen,2 kg dus...........als die pens gaat leeg zijn; nieuwe kleren kopen ????
Daar mag rustig dertig kilo af bij mij hoor!
Kreeg in de gast huisberg wel goed nieuws;alles is oke met de longen,niet beter (kan ook niet) maar ook niet slechter! Ben van contentement een pint gaan pakken in de cafetaria ,opperhoofd was er toch niet bij hahahahaha anders mag dat niet he!
Allee ga het julie wensen en hopen op nog zo een weer morgen.....
Vergeet niet dat we zaterdag op zondag een uurtje langer mogen slapen he!!!!!
Dikke knuffel aan iedereen!
Ben er nog eens;maar nog steeds niet leeg!!!!!!!
Moest maandag naar het ziekenhuis ;controle ,en die dokteres heeft liggen op mijn pens duwen.......ze vroeg wat ik nam en zei neem maar verder tot alles eruit is!!!!!Kwam voorbij de apoteek en wist de naam niet meer;
Vandaag naar de kine en morgen naar de apoteek dat supper drankje halen !!!!!
Word nu wel erg hoor;de kinesist verschoot hem ook van mijn pens !
Maar ben wel afgevallen,2 kg dus...........als die pens gaat leeg zijn; nieuwe kleren kopen ????
Daar mag rustig dertig kilo af bij mij hoor!
Kreeg in de gast huisberg wel goed nieuws;alles is oke met de longen,niet beter (kan ook niet) maar ook niet slechter! Ben van contentement een pint gaan pakken in de cafetaria ,opperhoofd was er toch niet bij hahahahaha anders mag dat niet he!
Allee ga het julie wensen en hopen op nog zo een weer morgen.....
Vergeet niet dat we zaterdag op zondag een uurtje langer mogen slapen he!!!!!
Dikke knuffel aan iedereen!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hallo Hugie..Dat pintje heeft dubbel gesmaakt denk ik
Een donker biertje van hoge gisting help de darmen ook
goed werken,
(maar het mogen er geen meerdere worden hé.. teveel is teveel).
't is ook geen gewone verstopping bij jou..
Goed dat de longen niet slechter geworden zijn,'t is al lastig genoeg zo!
een sterkteknuffel en tot...
Dag gerarda,bij jou alles een beetje naar wens
voor zover dat kan natuurlijk...
Hoi falcon en wie nog passeert..
een fijne dag aan iedereen..
Een donker biertje van hoge gisting help de darmen ook
goed werken,
(maar het mogen er geen meerdere worden hé.. teveel is teveel).
't is ook geen gewone verstopping bij jou..
Goed dat de longen niet slechter geworden zijn,'t is al lastig genoeg zo!
een sterkteknuffel en tot...
Dag gerarda,bij jou alles een beetje naar wens
voor zover dat kan natuurlijk...
Hoi falcon en wie nog passeert..
een fijne dag aan iedereen..
-
Hugie, als laatste middel kan je nog de ontstoppingsdienst bellen hé... hahaha. Nee ik hoop dat je snel ontlast wordt...
Gelukkig de longen ok, das al positief!
Spoedig herstel gewenst.
Gerarda, ga je vandaag je vleugels even uitslaan met dit goede weer?
Het is wel het moment hé...
OmaC, ik ben ook geen zoetebek hoor. Alleen als het moet of uit beleefdheid. Ik geraak mijn kilo's ook niet kwijt... zal met de ouderdom te maken hebben zeker?
Liefs,
Veertje & Rudy
Gelukkig de longen ok, das al positief!
Spoedig herstel gewenst.
Gerarda, ga je vandaag je vleugels even uitslaan met dit goede weer?
Het is wel het moment hé...
OmaC, ik ben ook geen zoetebek hoor. Alleen als het moet of uit beleefdheid. Ik geraak mijn kilo's ook niet kwijt... zal met de ouderdom te maken hebben zeker?
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Rudy ik heb hier bijna nog geen adem kunnen nemen deze week. hahaha
Ik die dacht om eens naar Gent te gaan.
maandag belde mijnschoondochter of ik de jongste zoon wilde halen omdat jij migraine had. s'anderdaags was het nog niet gedaan. vandaag is hij naar dz school maar nu had ik de oudste zoals elke woensdag maar ik moest hem halen naar de school (anders komt hij tevoet) dan eten we en dan gaat hij één uur bijles volgen. Ik denk soms dat mijn naftetank lekt
. ja die korte eindjes zuipen hoor.
maar ja ik ben blij dat ik het nog kan doen.
Nu heb ik nog twee dagen voor de voorbereidingen van het bezoek van mijn grote bende. zaterdag.
Rusten zal ik dan nadien doen.
geniet maar met veertje in de Limburg.
Ik heb ook het geluk gehad als gij om te kunnen genieten van de zee en ook van de buiten en ik ben heel blij dat ik het zelf ervaren heb.
Nu kan ik er enkel nog van spreken . Maar ja er zijn dingen in het leven at we niets kunnen aan veranderen hé en er zijn mensen die het veel erger hebben.
Good Luck voor u en veertje
gerarda
Ik die dacht om eens naar Gent te gaan.
maandag belde mijnschoondochter of ik de jongste zoon wilde halen omdat jij migraine had. s'anderdaags was het nog niet gedaan. vandaag is hij naar dz school maar nu had ik de oudste zoals elke woensdag maar ik moest hem halen naar de school (anders komt hij tevoet) dan eten we en dan gaat hij één uur bijles volgen. Ik denk soms dat mijn naftetank lekt
maar ja ik ben blij dat ik het nog kan doen.
Nu heb ik nog twee dagen voor de voorbereidingen van het bezoek van mijn grote bende. zaterdag.
Rusten zal ik dan nadien doen.
geniet maar met veertje in de Limburg.
Ik heb ook het geluk gehad als gij om te kunnen genieten van de zee en ook van de buiten en ik ben heel blij dat ik het zelf ervaren heb.
Nu kan ik er enkel nog van spreken . Maar ja er zijn dingen in het leven at we niets kunnen aan veranderen hé en er zijn mensen die het veel erger hebben.
Good Luck voor u en veertje
gerarda
-
Lieve Gerarda,
als ik dat zo lees lijk je meer op een stoomtrein... je gaat er nogal tegenaan!
Maar inderdaad je mag content zijn dat je het nog kan.
Er zullen nog momenten genoeg komen dat je wat meer tijd voor jezelf kan nemen.
Ik ben eigenlijk niet nieuwsgierig van aard, maar wat komt er zaterdag op tafel? Iets nieuws? Ne mens moet soms nogal wat insperatie hebben hé om iets op tafel te toveren.
Straks hier kinderen op bezoek en daarom vandaag boereworst met rode kool en patatje... dat eet iedereen...
Ik heb ook afscheid moeten nemen van mijn roots in Limburg... en heb daar nu al heimwee naar...
Morgen vertrekken we er voor twee weken naar toe. Maar niet ongerust zijn... we hebben daar ook internet
We wensen jou en alle andere forumvrienden nog een fijne dag..
Liefs,
Veertje & Rudy
als ik dat zo lees lijk je meer op een stoomtrein... je gaat er nogal tegenaan!
Maar inderdaad je mag content zijn dat je het nog kan.
Er zullen nog momenten genoeg komen dat je wat meer tijd voor jezelf kan nemen.
Ik ben eigenlijk niet nieuwsgierig van aard, maar wat komt er zaterdag op tafel? Iets nieuws? Ne mens moet soms nogal wat insperatie hebben hé om iets op tafel te toveren.
Straks hier kinderen op bezoek en daarom vandaag boereworst met rode kool en patatje... dat eet iedereen...
Ik heb ook afscheid moeten nemen van mijn roots in Limburg... en heb daar nu al heimwee naar...
Morgen vertrekken we er voor twee weken naar toe. Maar niet ongerust zijn... we hebben daar ook internet
We wensen jou en alle andere forumvrienden nog een fijne dag..
Liefs,
Veertje & Rudy
-
De menu voor zaterdag is in de namiddag een lekker stuk taart.
Daarna lekker veel babbelen en lachen en dan aperitief hapjes.
Scampi's met fruit op een stokje, rauwe hesp met fetakaas gerookte zalm met filadelfiakaas met kruiden toastje met paté en ajuinconfi. En misschien nog andere ik zal wel zien.
Daarna gourmet met Princesseboontjes bereid met kruiden asperges komkommer geraspte worteltjes en knolselder en mayonaise coctailsaus en andalousie saus en ketchup zal ik er ook maar bij zetten.
En wijn a volonté want we drinken het allemaak graag. ik zal natuurlijk voorzichtig moeten zijn want ik heb geen Bob.
Met zo een grote groep kan men beter zo iets doen. Ik zou welliever een stoofpotje maken of een coq au vin maar met zoveel zie ik dat niet zitten.
Allee jullie horen wel hoe het geweest is.
Groetjes gerarda
Daarna lekker veel babbelen en lachen en dan aperitief hapjes.
Scampi's met fruit op een stokje, rauwe hesp met fetakaas gerookte zalm met filadelfiakaas met kruiden toastje met paté en ajuinconfi. En misschien nog andere ik zal wel zien.
Daarna gourmet met Princesseboontjes bereid met kruiden asperges komkommer geraspte worteltjes en knolselder en mayonaise coctailsaus en andalousie saus en ketchup zal ik er ook maar bij zetten.
En wijn a volonté want we drinken het allemaak graag. ik zal natuurlijk voorzichtig moeten zijn want ik heb geen Bob.
Met zo een grote groep kan men beter zo iets doen. Ik zou welliever een stoofpotje maken of een coq au vin maar met zoveel zie ik dat niet zitten.
Allee jullie horen wel hoe het geweest is.
Groetjes gerarda
-
Ziet er allemaal lekker uit gerarda,
We vernemen er wel meer van...
En DANK je weet waarom!!!
falcon geniet van de Limburgse weken... 't zal je weer deugd doen..en Veertje ook.. ze kan er mssn helemaal uitzieken..
in de gezonde boslucht..'t is iets anders dan zeelucht hé
Hugie, alles oké bij jou.??? op tijd aan jezelf denken hoor...

Slaapwel allemaal en tot morgen ....
We vernemen er wel meer van...
En DANK je weet waarom!!!
falcon geniet van de Limburgse weken... 't zal je weer deugd doen..en Veertje ook.. ze kan er mssn helemaal uitzieken..
in de gezonde boslucht..'t is iets anders dan zeelucht hé
Hugie, alles oké bij jou.??? op tijd aan jezelf denken hoor...
Slaapwel allemaal en tot morgen ....