Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

25 okt 2012, 12:48

de volgende slachtoffers zijn onze ministers :lol: :lol: :lol:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

25 okt 2012, 20:03

godvrezend ben ik niet :roll: en wat de politiekers betreft, ene pot nat :roll: zakkenvullers en carièremensen allemaal, zitten niks in met de gewone burger :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 okt 2012, 20:40

...frietjes met mayonaise.. :wink: laat de ministers maar bij de "politiek"...er komt toch maar ruzie van... :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

26 okt 2012, 16:44

dan zien we je wel weer terug verschijnen vanuit je nieuwe nestje :D heb het de laatste tijd ook heel druk, weet niet met wat eerst beginnen :roll:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2012, 17:33

eerst beginnen met 's morgens bokes te eten met een tas koffie en dan komen we heel langzaam :roll: op gang :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2012, 17:40

thuis is dat ook zo, ons werk blijft staan en bij de kinderen eerst verder werken :roll:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

26 okt 2012, 19:24

eerst verder werken bij de kinderen is er hier niet meer bij ,ben geboren in 1932 ,dat werken is allemaal achter de rug

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2012, 19:28

de rug moet men toch wat sparen he klokske en hier houden we ons toch jong :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 okt 2012, 19:34

...jong zal hoske zich voelen in z'n nieuwe woonst...zal al de plaatsen moeten inzegenen... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2012, 19:35

:lol: inzegenen...is het een groot huis 8O :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

26 okt 2012, 20:17

een groot huis had ik vroeger ook ,maar dat kuisen é grrrr :roll:

Fijne avond maatjes :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 okt 2012, 20:26

kuisen é grrr...ewel ik doe dat nu graag,hoe ongelooflijk het ook maar klinkt 8O :o :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

26 okt 2012, 20:32

8O niet klagen en niet zagen ,dat zijn nog de beste :lol: :lol:

ben weg :D

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 okt 2012, 20:34

't beste van ol ik klaagde ol omdat me schoere zere deet... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

27 okt 2012, 12:48

thuis voor de buis ,want het stormt :?