Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

27 okt 2012, 20:41

op zijn pootjes sapperlootjes, en zijn staart is nikske waard :lol: zo gaat dat toch hé :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

27 okt 2012, 20:43

toch nog iemand die dat gedichtje kent minneke poes, aardige kat :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

27 okt 2012, 20:44

aardige kat, muisjes vangen hoe doe je dat :lol: :lol:
Gast

27 okt 2012, 20:45

dat loopt hier weer vast :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

27 okt 2012, 20:47

vast met zijn pootjes, want zijn staart is nikske waard :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

27 okt 2012, 20:49

:lol: :lol: :lol: :lol: dat zeg je zelf zenne hoshi :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op 27 okt 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

27 okt 2012, 20:52

ewel als jij dat zegt zal ik het maar geloven :lol: :lol:

nu ben ik weg, doei en vergeet het klokje niet te verzetten, anders sta je morgenvroeg te vroeg bij de bakker :lol: :lol:
Gast

27 okt 2012, 20:54

goed dan :lol: :lol: ben opeens gerustgesteld :lol: :lol:
Gast

27 okt 2012, 20:58

:lol: rennen ga ik nu doen :lol: straks is de film al gedaan :lol:

doeikes :D

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

27 okt 2012, 20:59

gedaan dat zal niet met al die reclame dat er in komt :roll:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

27 okt 2012, 21:01

hoor hier niet meer te zijn :lol: ben weg :lol: :lol: nu ben ik echt weg :lol:
Gast

27 okt 2012, 21:04

wereld van verschil hé :lol: :lol: ben aan het afronden :lol: ben er echt mee weg nu :lol:

have a nice evening mates :lol: :lol:
Gast

28 okt 2012, 13:14

zingen en swingen é :lol:
Gast

28 okt 2012, 13:50

echt :lol: zoals in het filmpje in je oefenhoekje :lol: tof hé :lol: we laten de beentjes zwaaien :lol:
Gast

28 okt 2012, 13:57

zwaaien ga ik nu doen ,het zonneke schijnt ,dusssssssss ...ra ra ra :lol: Afbeelding