Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

29 okt 2012, 17:09

zeg wij willen allemaal komen zenne :lol: zie maar dat je stoelen genoeg hebt :lol: en we brengen allemaal een kado'ke mee :lol: :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:13

beters betekent straffer zeker :lol: water das voor de vissen :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:16

zitten daar goed hé :lol: beter in uwe aquarium dan in de pan :lol: :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:20

in de kliniek :o das een ander soort pan hé, geen waar je viskes in bakt :lol: :lol: :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:23

een pan ga ik nu uit de kast pakken sè :lol: smakelijk eten Hoshi en iedereen die nog komt piepen :D :wink:

Afbeelding
Gast

29 okt 2012, 17:26

doeiiii Hoshi :lol: das een schattig manneke hé, om op te vreten :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

29 okt 2012, 19:05

ja hè spijtig dat hem nen tic nerveux heeft 8O :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

30 okt 2012, 00:12

neske ligt nu rustig te slapen en dat ga ik ook doen nu...slapen :wink:
Gast

30 okt 2012, 12:08

gapen van de honger :lol: dat kan dus ook hé :lol: ik ga bokes eten :lol: want 't is bokes-tijd :lol:

smakelijk :D
Gast

30 okt 2012, 13:17

smakelijk was het :lol: pauzeke is alweer voorbij :roll: weer aan de slag :lol:

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

30 okt 2012, 18:34

hier in het bos is de stilte heel rustgevend :)
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

30 okt 2012, 20:38

...rustgevend stil nu bij ons...al twee dagen veel leven in huis...'t is vakantie... :roll: :roll: :lol: maar de nu zijn ze gaan slapen...oef :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

30 okt 2012, 23:53

oef heb al het werk dat ik voor vandaag gepland had gedaan gekregen :D morgen de rest :lol: maar nu eerst een welverdiende nachtrust :roll: :wink:

Slaapwel :wink:

Kwebbelke
Lid geworden op: 22 okt 2012, 16:14
Locatie: Luxemburg

31 okt 2012, 11:06

Slaapwel zei Tess, maar inmiddels is het al morgend
Gast

31 okt 2012, 12:34

morgend ook al niet meer :lol: bokestijd :lol: doeiiiiiiiiiiii :D