ik heb ook een bloemetje en een kaarsje gezet bij arnold zijn foto ik voel er inderdaad niets voor om naar het kerkhof te gaan
arnold is ook uitgestrooid dat wilde hij dus om aan een grasperk te gaan staan waar er niets is kan ik niet
het is een heel mooie tekst oma-c en zo waar
de jaren die je samen hebt doorgebracht vergeet je nooit
ik denk ook niet dat ik hier wil blijven wonen ,het word me allemaal teveel
we hebben dit huis samen gekocht en verbouwt en voor wat om op onze oude dag samen te kunnen genieten en niet meer te moeten verhuizen
en nu is arnold er niet meer en zit ik hier in een huis dat veel te groot is voor mij alleen
ik weet het niet meer ,voor tygro wil ik het niet doen omdat hij te oud is maar zelf zou ik het veel gemakkelijker hebben om kleiner te wonen
rudy bedankt voor de mooie bloemenfoto
groetjes tina
arnold is ook uitgestrooid dat wilde hij dus om aan een grasperk te gaan staan waar er niets is kan ik niet
het is een heel mooie tekst oma-c en zo waar
de jaren die je samen hebt doorgebracht vergeet je nooit
ik denk ook niet dat ik hier wil blijven wonen ,het word me allemaal teveel
we hebben dit huis samen gekocht en verbouwt en voor wat om op onze oude dag samen te kunnen genieten en niet meer te moeten verhuizen
en nu is arnold er niet meer en zit ik hier in een huis dat veel te groot is voor mij alleen
ik weet het niet meer ,voor tygro wil ik het niet doen omdat hij te oud is maar zelf zou ik het veel gemakkelijker hebben om kleiner te wonen
rudy bedankt voor de mooie bloemenfoto
groetjes tina