Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 nov 2012, 19:28

klokske nog niet horen luiden vandaag :) en ik bedoel 'klok' die hier op het forum zit :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

06 nov 2012, 19:31

zit waarschijnlijk al gezellig voor de buis :D
Gast

07 nov 2012, 13:32

zullen we maar zeggen dat iedereen al wel is pruttelt zeker :lol: nu ben ik weer weg want er staat iets op mijn fornuis te pruttelen :lol: :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

07 nov 2012, 14:53

staat er op uw fornuis iets te pruttelen? dan willen we bij u wel komen smikkelen en smakkelen :lol: :lol: Afbeelding

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 nov 2012, 15:07

...zullen velen smakkelen niet soms erg vervelend vinden...zo eten met je mond open... 8) 8)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 nov 2012, 18:45

...sinten zijn allemaal goeie...maar ik ken maar één met een zwarte piet.. :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 nov 2012, 20:19

....gezien er nu niemand meer in de schouw moet kruipen om ze te kuisen...ja dan zijn er hier niet vele zwarte pieten meer te zien... :?: :idea: :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

07 nov 2012, 20:27

zien zullen we ze wel binnenkort op straat en in de winkels, de kindjes zullen content zijn :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

pablos
Lid geworden op: 01 nov 2012, 13:15
Locatie: Pajottenland

08 nov 2012, 17:53

hoor wie klopt daar kinderen
hoor wie tikt er zachtjes tegen het raam=scherm
t'is pablos :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

08 nov 2012, 18:38

pablos, allemaal goed en wel maar niet te hard op de ruiten kloppen :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

08 nov 2012, 19:21

op TV geen voetbal vandaag :D hier toch niet :lol: geniet ervan en hoop dat het een goei match is :lol: en die Britten zullen wel meevallen zeker :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

09 nov 2012, 15:26

de boel op stelten zetten ja, wat een mooi en voldaan gevoel had kunnen geven wordt dan een nachtmerrie

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

09 nov 2012, 17:52

Balkon van nathalie meskes heb ik al wel gezien op t.v. maar gras heb ik er niet op zien groeien,waarschijnlijk groeit dat een regio lager :lol: :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

09 nov 2012, 18:07

...lager misschien...want men rijd het er tegenwoordig ook af :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

11 nov 2012, 10:02

ook schoon is het wel,zeker als het gekamd is en er strikjes ingelegd zijn :lol: :lol: