Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

16 nov 2012, 20:02

heeft het niet gezegd hé Klok :D we zullen het nooit weten denk ik :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 nov 2012, 20:04

denk dat hij het lekkers misschien zelf al heeft opgepeuzeld :roll: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

16 nov 2012, 20:05

heeft dat zeker al opgepeuzeld :lol: kon niet aan de verleiding weerstaan :lol:
Gast

16 nov 2012, 20:09

zie sè :lol: just op de valreep :lol: bedankt hoshi :lol: da gaat smaken bij mijn taske koffie :lol:

fijne avond :D
Gast

17 nov 2012, 00:16

kijk ik at ze allemaal op :oops: :lol: neeje ni waar, iedereen heeft er van gegeten, zo ne sloeker ben ik nu ook weer niet :lol: :lol: Afbeelding
Gast

17 nov 2012, 01:42

Afbeelding :lol:

Slaapwel Tessje :wink:
Gast

17 nov 2012, 11:49

Tessje heeft haar bedje ook al opgemaakt hoshi :lol: jij ook zie ik :lol: :lol:
Gast

17 nov 2012, 11:57

gaan eten doen wij ook vanavond :lol: naar 't schoolrestaurant in de school van de kleinkids :lol:
Gast

17 nov 2012, 18:36

84 lentes :o :D dat kan al tellen hé :D zet ze maar is goed in de bloemekes :lol: 84 rode of witte rozen bijvoorbeeld :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

17 nov 2012, 19:36

bijvoorbeeld kun je er nog een doos van je lekkere pralines bij geven :wink:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 nov 2012, 19:49

geven ze er ook nootjes bij? :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

17 nov 2012, 19:58

nootjes bijgeven ,dat zou kunnen , als gij 84 jaar wordt dan breng ik persoonlijk nootjes naar u .Allemaal met een gouden papierken rond Ha ,Ha,Haaaaa :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 nov 2012, 20:06

met een gouden papier amai maar dan moet ik toch nog een tijdje wachten :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

17 nov 2012, 20:08

tijdje wachten? voor mij een klein tijdje 4 jaar

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 nov 2012, 20:13

tijd om niet te veel aan te denken :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf