Assa'ke,
bedankt voor de verjaarsdagwensen en knuffels voor de kleinkinderen en de mooie creaties, zo'n mooie weerspiegeling.
Hopelijk is jouw zoon geslaagd in zijn examen, heb je al nieuws?
Elisa,
blij dat je er was, nog één verjaardag te gaan deze maand Anke die 14 wordt verjaart de 27ste en daarna mogen we uitzien naar de verjaardag van Gust op 23 december. Zo volgen de feestjes elkaar op.
Bomi'ke,
zo is het hé elke grootouder is trots op zijn/haar kleinkinderen,
straks ééntje van school halen en morgenmiddag twee anderen, op vrijdag elke week een volle dag het kleintje en zo blijven we maar bezig, daarbij het koor, de Spaanse les, de leesgroep en de projecten en het is net of ik fulltime werk maar zolang we alles graag doen valt alles heel goed mee, al moet ik hier op p&p af en toe wat prijs geven.
Een heel mooie creatie zie ik hier, bedankt!
bo'ke,
Fijn dat je er was waar ik altijd heel blij mee ben.
Kindjes zien opgroeien brengt inderdaad heel veel vreugde met zich mee
maar het gaat zo ontzettend vlug en wij worden alsmaar ouder

maar als de gezondeid maar meevalt hé dan tillen we er niet aan.
Rankje,
je bracht een mooi herfstig plaatje mee, ik zie de mist.
verleden zondag kwamen we 's avonds van Schoten naar huis in dikke mist, op jouw plaatje komt de zon er doorprikken

Bedankt!
Norman,
je bracht muziek mee met een wereldbol. Het toeval wil dat we zaterdag met de commissie 'ontwikkelingssamenwerking' een klein Wereldfestival organiseren, jouw plaatjes konden niet beter passen. Misschien later meer over het festivalletje.
Aan iedereen een heel fijne namiddag!
Zonnige groetjes,
gustilpe
en nu het kleinzoontje van school halen.