Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

22 nov 2012, 20:05

pikkendonker, dan nemen jullie toch een pillamp mee ik blijf boven water :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

22 nov 2012, 20:07

blijf ook liever bij jou boven water :lol: sturen hoshi den dieperik in :lol: hopelijk heeft hij geen watervrees :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

22 nov 2012, 20:15

watervrees zal hij niet hebben, die kan een half uur onder water blijven..denk ik :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

22 nov 2012, 22:34

...denk je soms niet dat hij daar zo diep en zo koud misschien wel zou kunnen stijf komen... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

23 nov 2012, 12:51

Diksmuide waar jaarlijks de ijzerbedevaart plaats heeft :)
Gast

23 nov 2012, 13:02

taartje niet wel een chocomouske :lol: dat vind ik heel lekker :lol:
Gast

23 nov 2012, 13:06

Verder ga ik nu doen met pakken :lol: en ik moet nog strijken ook :lol: of zijn de kabouterkes daar ondertussen mee bezig :lol: hopelijk wel :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

23 nov 2012, 19:50

1 hemd mee strijken dat zal ze wel willen doen mits betaling :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

23 nov 2012, 20:55

in de plaats een chocomouske mss :lol: dat eet ik liever :lol:
Gast

23 nov 2012, 21:04

héhé ne crème brulée mag ook :lol: :lol: of beide :lol:
Gast

23 nov 2012, 21:09

wil er nog een dame blanche bij :lol: :lol:

allé nu ben ik weg doei en een fijne avond en slaapwel voor straks[, tot soon :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

23 nov 2012, 22:06

...Tessenderlo is een plaats gelegen in de Limburg... :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

24 nov 2012, 00:49

Limburg :roll: daar zijn ze traaaaaaaaaaaag nietwaar? :roll: :lol: :D
Gast

24 nov 2012, 00:52

Afbeelding :lol:

t'pakt minder plaats déze :lol: :lol:
Gast

24 nov 2012, 13:39

é é é ,wie zou de grootste aap zijn denk je ? :roll:

dankjewel hoske :D