1962/63 - 4e Medical Kazerne Adam Soest

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?
Tarzan

15 jan 2012, 13:43

Hier se nog een oude bekende !

verzorg de XYL maar goed !

:lol:

stevens-willy

15 jan 2012, 16:31

Tarzan schreef:Hier se nog een oude bekende !

verzorg de XYL maar goed !

Hoe is het met U vrouwke

Willy

GYSJOS

17 jan 2012, 19:43

KAZERNEFEEST SOEST
zaterdag 8 september 2012
Iedereen is van harte welkom
info: kazernefeest-soest(at)scarlet.be
(zie ook blog kazernefeest "blog.seniorennet.be/kazernefeest"
Tarzan

14 mei 2012, 18:32

Waar zitten mijn collega's van toen ?

:cry:

wimano

05 nov 2012, 18:48

Jeur de Mannen

Denk nu niet dat ik al dood ben,ik heb een paar dagen geleeden mijn laatste 69 gevierd in stilte ja het is niet meer zoals toen 50 jaar terug.

Groetjes
William
Tarzan

05 nov 2012, 19:41

69 is toch een mooie ouderdom !

70 is ook nog goed !

Maar ook niet beter dan over 50 jaren !

:cry: :wink:

Ps . toch eentje die nog wakker is !

Trico Traco

28 nov 2012, 15:04

Tarzan schreef:Ik denk dat wij de twee enige overlevende zijn dan deze groep ?

:? :wink:
Dat denk ik niet.
Ik was ook in de 4Cie Med in 1962-1963.Ik heb het afstorten van onze valschermspringers ook meegemaakt,maar was niet op de plaats van het gebeuren.
Als ik me niet bedrieg was er op de maintenance bij de chef Buelens een milicien die Putzeys noemde en inderdaad naar de plaats van het ongeluk moest mee gaan.
Tijdens mijn dienst was ik fimloperateur in de cinmezaal en heb er Willockx gekend. We hadden ook reeds verbinding.Na mijn dienst heb ik bijgetekend en heb school gelopen.Toen was de Cdt Grootaers weg uit de 4 Cie Med en had mutatie gedaan naar de Leopolds kazerne in Gent. Hij is trouwens de vader van de zanger Walter Grootaers. Na O/Off geworden te zijn ben ik terug naar Soest in de 4 Med gekomen als MT O/Off en later als CQMS.
In 1976 toen Cdt Declercq de korpscomd was ben ik gemuteerd naar Benberg naar DCV/BSD waar ik verantwoordelijk werd voor alle cinemazalen in de BSD.
Films over de BSD vind men op mijn website:
www.herrrentals.de

stevens-willy

28 nov 2012, 15:12

Putzeys = de heer hierboven U, de onvervalste echte Tarzan.

Willy

Trico Traco

28 nov 2012, 15:28

Sorry gasten, heb een fout geschreven in mij website adres.
Het moet zijn:
www.janherrentals.de

wimano

28 nov 2012, 16:54

Jeur de mannen

Hello Jan,heel blij dat ik nog iets van je hoor het is reeds lang geleeden en was al bang dat je op reis naar het Walhalla waard,gelukig is het niet zo.
Dat die straatzanger zijn vader onze Cdt. was wist ik niet ik zal hem eens een fotoken opstuuren en hem zeggen dat hij me ooit vertelde dat missen niet menselijk was.
Langs deze weg nog groetjes aan Tarzan met zijn slechte Mobilhome en de Cow Boy zijn slechte Army Truck.

Groetjes
William Afbeelding

Trico Traco

28 nov 2012, 17:07

Tja diene Cdt Grootaers was gene gemakkelijke. Waren kontent dat hij weg was. Maar pech voor mij want op 12 maannden school in Gent was hij opnieuw mijn Cie Comd.

Maar een voordeel heb ik eruit gehaald in Gent.Ik had op mijn pas nog een doorlopende nachvergunning door Grootaers ondertekend uit Soest. En als leerling moest je in Gent om 22.00Hr binnen zijn. Maar ik wuifde met mijn nachtvergunning van Grootaers en heb zo dit euvel kunnen omzeilen.
Als je Walter Grootaers in wikipedea ingeeft zal je zien dat hij inderdaad in Soest geboren is en als je hun goed bekijkt is et vaderschap niet te ontkennen.
Tarzan

28 nov 2012, 19:21

Trico Traco schreef:
Tarzan schreef:Ik denk dat wij de twee enige overlevende zijn dan deze groep ?

:? :wink:
Dat denk ik niet.
Ik was ook in de 4Cie Med in 1962-1963.Ik heb het afstorten van onze valschermspringers ook meegemaakt,maar was niet op de plaats van het gebeuren.
Als ik me niet bedrieg was er op de maintenance bij de chef Buelens een milicien die Putzeys noemde en inderdaad naar de plaats van het ongeluk moest mee gaan.
Tijdens mijn dienst was ik fimloperateur in de cinmezaal en heb er Willockx gekend. We hadden ook reeds verbinding.Na mijn dienst heb ik bijgetekend en heb school gelopen.Toen was de Cdt Grootaers weg uit de 4 Cie Med en had mutatie gedaan naar de Leopolds kazerne in Gent. Hij is trouwens de vader van de zanger Walter Grootaers. Na O/Off geworden te zijn ben ik terug naar Soest in de 4 Med gekomen als MT O/Off en later als CQMS.
In 1976 toen Cdt Declercq de korpscomd was ben ik gemuteerd naar Benberg naar DCV/BSD waar ik verantwoordelijk werd voor alle cinemazalen in de BSD.
Films over de BSD vind men op mijn website:
www.herrrentals.de

Dat was inderdaad "De Enige µEchte Tarzan "

Tarzan

28 nov 2012, 19:32

Bedankt voor de filmen die je on line gezet heb !!!!

:wink: :wink: :wink:

Trico Traco

18 jan 2013, 17:34

Voor de gasten van de 4 Cie Med.
Kijk eens op volgende link. Misschien dat iemand sommige gasten kent.

http://www2.kamp-vogelsang.be/interacti ... /#startdia
Tarzan

18 jan 2013, 19:38

En de reserve ijs verkoper .................vergeten ?

:cry: :cry: :wink: