Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

28 nov 2012, 19:21

moet je niet geloven dat de fiscus al voldoende geld heeft :wink: :twisted:
Gast

28 nov 2012, 20:40

rust maar ...want dit ga ik ook doen :wink:

mooie avond allen !!
Gast

29 nov 2012, 11:24

ga ik ook doen en wel voor een tijdje :lol: maar nu eerst nog even de handjes uit de mouwen steken :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

29 nov 2012, 20:15

zo te zien in Uw schrijfsels hier... zal de Sint zeker niet veel in je schoentje moeten leggen :roll: :oops: 8O ...misschien een verhuiswagen hé... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

30 nov 2012, 16:10

mijn schoentje zetten is iets voor volgend weekend , ben benieuwd :?: :wink:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

30 nov 2012, 16:31

hoshinkido schreef:volgend weekend ga je verschieten ..wat de sint
in uw schoentje heeft gestoken :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

30 nov 2012, 16:42

Afbeelding

inbegrepen en bijna versleten zeker :?: :wink:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

30 nov 2012, 19:49

weten kan ik het ook niet :roll: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

30 nov 2012, 22:50

...er zitten er hier in raadsels te praten... :roll: :o
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 dec 2012, 13:26

...je kont daarentegen kan ook aardig wat lawaai maken hoor...zelfs met een geurtje erbij... :roll: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 dec 2012, 19:29

zeg hoske....oppassen hoor, er zitten soms hele rare tussen... :roll: 8O :o 'k spreek niet uit ondervinding,maar van horen zeggen
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 dec 2012, 20:24

...doen ze niets anders dan daar te poseren...mag je ook niet eens voelen of het allemaal "puur natuur" is... 8O :o :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

02 dec 2012, 15:05

anders gezegd: gij durft nogal 8O :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

02 dec 2012, 15:22

wie niet wint die verliest en ge hebt gelijk Hoshi :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 dec 2012, 15:32

hoshi...ik heb ook al veel keer verloren hoor....allé vroeger toch... :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....