Norman,
bedankt voor al het moois, ik geraakte nog niet bij jou, ik wil eerst komen lezen, dat gebeurt weldra.
Assa'ke,
bedankt voor het mooi werkje met de hertjes en de beterschapswensen voor Jorinde, ze heeft een zware bronchitis.
Yna,
bedankt voor het werkje met de vogeltjes, zoals je zegt gezellig met de kindjes (als ze niet ziek zijn) ik ga er straks twee ophalen.
bo'ke,
fijn dat je erwas, ik wou schrijven over mijn kleindochtertje, het kwam niet en dan maar een gedichtje over de winter dat wel vlug kwam
Alter,
mooie waarden op jouw ppt'ke, voor mij is Advent:
Verlangen…. hoopvol… wachten op…..
aandacht voor:
armoede….ziekte…. honger…. een dak boven het hoofd…..
problemen aan de kaak stellen…. een kom warme soep…. een duit….
gewoon aandacht en goed zijn voor de medemens.
Neske,
je bracht een mooi plaatje mee met veel werk.
De winterprik ja dat hebben we gezien en gevoeld, maar nog weer het komende weekend hoorde ik.
aan iedereen een heel fijne dagç
winterse groetjes,
gustilpe
bedankt voor al het moois, ik geraakte nog niet bij jou, ik wil eerst komen lezen, dat gebeurt weldra.
Assa'ke,
bedankt voor het mooi werkje met de hertjes en de beterschapswensen voor Jorinde, ze heeft een zware bronchitis.
Yna,
bedankt voor het werkje met de vogeltjes, zoals je zegt gezellig met de kindjes (als ze niet ziek zijn) ik ga er straks twee ophalen.
bo'ke,
fijn dat je erwas, ik wou schrijven over mijn kleindochtertje, het kwam niet en dan maar een gedichtje over de winter dat wel vlug kwam
Alter,
mooie waarden op jouw ppt'ke, voor mij is Advent:
Verlangen…. hoopvol… wachten op…..
aandacht voor:
armoede….ziekte…. honger…. een dak boven het hoofd…..
problemen aan de kaak stellen…. een kom warme soep…. een duit….
gewoon aandacht en goed zijn voor de medemens.
Neske,
je bracht een mooi plaatje mee met veel werk.
De winterprik ja dat hebben we gezien en gevoeld, maar nog weer het komende weekend hoorde ik.
aan iedereen een heel fijne dagç
winterse groetjes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

.

.