Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

liana*
Lid geworden op: 09 aug 2011, 19:01
Locatie: aan zee

07 dec 2012, 18:37

in mijn auto heb ik geen gps toen bestond dat nog niet
het is bijna een oldtimer maar nog een echt bijouke :oops: :lol:
Goede gedachten komen altijd uit het hart

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 dec 2012, 18:59

..bij ouke wijn heeft men geen maaltijd nodig...is zo lekker... :D :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 dec 2012, 20:12

...'ge niet en' plakt alle bladzijden aaneen, zo krijg je een dikke boek... :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

07 dec 2012, 20:16

boek...toch geen kookboek want die zijn er meer dan genoeg :roll: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

07 dec 2012, 23:17

want:

als een vrouw praat dan zwijgen de heren

als een vrouw zwijgt dan zwijgen de heren om haar denken niet in de war te brengen
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

08 dec 2012, 20:07

brengen de heren ontbijt aan bed zondags :lol:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

08 dec 2012, 20:12

zondags...ontbijt op het bed.. nee dan zijn de heren te moe :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

08 dec 2012, 20:14

:lol: :lol: te moe , laat me niet lachen .....
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

08 dec 2012, 20:16

lachen..zullen ze daarmee niet :P :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

08 dec 2012, 20:28

..niet dat ik het eens ben vergeten...maar elke zondag ga ik om 6 uur warme pistolekens halen ...voor haar :wink: :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

08 dec 2012, 20:52

voor haar...maar dat is nu eens lief zie, mijn ventje doet dat ook dikwijls 8) :D
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

08 dec 2012, 20:59

dikwijls deed ik het vroeger ook :wink: :wink: :oops: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

08 dec 2012, 22:00

ook morgen zal ik met de fiets door de kou om pistolekens rijden...'k eet da ook graag... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

09 dec 2012, 17:36

.... ook graag verse fruitsla erbij ... :)
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

09 dec 2012, 17:50

bij jou kom ik is ontbijten :lol: