Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 dec 2012, 21:30

...tegenwoordig kunnen er maar weinig tippen aan "Eddy Wally"...die zal zingen(?) tot ter dood... :roll: :cry: :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

15 dec 2012, 10:06

dood gaat iedereen :?
Gast

15 dec 2012, 14:50

ip betekent op veronderstel ik :lol: je hebt gelijk, niet te veel zeuren en genieten zoveel je kan :wink:
Gast

15 dec 2012, 15:32

Tessssssssss :lol: ik geniet ook :lol: :D

Veel werk :? :evil:

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

15 dec 2012, 15:35

Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

15 dec 2012, 15:59

kerstliedjes zijn zo sfeervol :D ook op kerstmarkten rondlopen is heel gezellig :lol:
Gast

15 dec 2012, 17:18

Max :roll: zo noemde mijn hond :( was zo ne lieve :)
Gast

15 dec 2012, 17:26

shih-tzu, zijn van die lieve kleintjes hé :wink: je krijgt er zoveel vriendschap van hé van een huisdiertje :D ik hou het bij poezen nu :lol:
Gast

15 dec 2012, 17:29

poes is mysterieus hé :lol: ze zijn minder uitbundig, maar ze zien me ook graag mijn twee kapoenen :lol:
Gast

15 dec 2012, 17:36

het is inderdaad heerlijk met je hand door hun vacht te gaan :lol:

Nu buikje vullen sè, smakelijk als je nog moet eten, toedeloekes :D
Gast

15 dec 2012, 17:39

verbrand dat zelden hoor :lol: :lol: ik blaas bij elke hap :lol: :lol:

dada en thx, jij en je echtgenote ook smakelijk eten hé :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 dec 2012, 20:09

een schatteke om in de sfeer te blijven...

http://www.youtube.com/watch?v=PVi0qkgl ... layer:roll: 8) :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

16 dec 2012, 12:10

vang deze namiddag een uiltje :roll: heb slecht geslapen vannacht :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 dec 2012, 15:58

Hoor graag nog echte kerst liedjes van alhier...maar Tess* kan niet slapen...niet moeilijk toch als ge uilen gaat vangen..die vliegen meestal s'nachts... :roll: :o
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 dec 2012, 16:41

...'k vollen ok slicht in slaepe ok de schaptjes teln...kun mo teln toetan onderd...kmoeten altit were van een begun.... :roll: :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....