Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

23 dec 2012, 21:04

....zulle'n we U lang moeten missen...wanneer begint je eraan... :roll: :(


hoshinkido,toch ook een zalig-vredige en rustige Kerst gewenst...en zeker een gezond 2013...dit is 't belangrijkste... :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

24 dec 2012, 09:31

belangrijkste is een goede gezondheid, iedereen een zalig kerstfeest gewenst :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

24 dec 2012, 12:13

...gewenst ook aan allen hoor...neske,tess,klok,pastoor,Isney en de vele andere die ik hier ontmoet en zeker niet te vergeten vergeet-mijnietje...is meestal,en wordt onterecht als onkruid aanzien... :roll: :o 8O :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

24 dec 2012, 13:35

8O 8O 8O
i wordt onterecht als onkruid aanzien...
:cry: :cry: :cry:

is dat echt ? :? ben ik onkruid??? het kan niet meer stuk dan:( snik snik :cry:

Op het forum zal het rustig zijn met die dagen ...

Hoshi,een goede verhuis én fijne kerstdagen aan iedereen hier :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

24 dec 2012, 15:36

...dagen er traantjes op... :roll: ge moet daarom niet wenen.... want "onkruid" vergaat niet,is het sterkst van al... weet je hoe-waarom 'vergeet-mij-nietje's' aan die naam zijn gekomen... :roll: :wink: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

24 dec 2012, 15:41

komen hier even zeggen dat ik alles onder controle heb voor de festiviteiten beginnen :roll: en ook om al mijn speelkameraadjes een fijn kersfeest te wensen :D geniet iedereen van een gezellig samenzijn met jullie dierbaren :wink:

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

24 dec 2012, 17:43

:D Nee Nietje , je moet het zo bezien :arrow: je wordt nooit vergeten!!! :lol:
trouwens ik vind een vergeet menietje een mooie bloem :wink:

Fijne feestdagen voor iedereen :)
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

24 dec 2012, 19:20

eind van het jaar is in zicht

aan allen een prettig kerstfeest

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

24 dec 2012, 21:17

Aan alle medespelers en in't bijzonder medespeelsters een zalige en fijne kerst gewenst



Afbeelding
Gast

25 dec 2012, 11:36

een zalige en fijne Kerst heb ik iedereen al gewenst, nu zeg ik nog enkel geniet ervan :lol:

troontje
Lid geworden op: 14 dec 2004, 10:03

25 dec 2012, 12:21

vandaag aan allen een Afbeelding
Gast

26 dec 2012, 13:42

een beetje rustig houden de hele week :D dan zijn we weer klaar om er nog is in te vliegen :lol:
Gast

26 dec 2012, 17:23

er in vliegen, dat zal hoshi wel doen deze week :lol:
Gast

26 dec 2012, 18:19

deze week zal Hoshi zweten :lol: zal zijn handen vol hebben met schilderen :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 dec 2012, 18:35

met schilderen en terwijl naar de top 1000 luisteren op radio 2 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf