Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

26 dec 2012, 19:24

op radeo 2 heb je deze week kans om een brandstofcheque te winnen van 1550 euro :o :o

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

26 dec 2012, 19:41

dat is al de moeite hè klok 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

26 dec 2012, 20:00

hé klok en Neske :D luisteren jullie soms ook naar radio nostalgie :lol: zijn allemaal classics, tof hoor :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

26 dec 2012, 20:14

Classics zijn inderdaat tof maar naar luisteren doe ik niet we hebben zelfs geen radio meer staan ( ergens in een kast weggezet) heb zelf teveel bezigheid om er naar te luisteren

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 dec 2012, 20:47

...misschien luistert 'klok' naar zichzelf...als hij het uur slaat...bing-bong=één uur... :lol: :lol: heeft geen radio meer nodig.. :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

26 dec 2012, 20:58

zonder klank...als m'n vrouw in de buurt is :roll: :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

27 dec 2012, 12:03

Is bijna zover :D we beginnen al af te tellen :D

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

27 dec 2012, 19:11

meiske , meiske , wat gaat ge toch weer kunnen feesten :wink: :lol: :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

27 dec 2012, 19:23

uitgaan ,feesten en dansen is een aangenaam tijdverdrijf maar wel duur :lol:
Gast

27 dec 2012, 23:59

élaba :lol: we hebben met kerst toch ook gevierd :lol: en als we verjaren, vieren we toch ook :lol: ik kan nog wel enkele evenementen verzinnen om te vieren zenne :lol: ni alleen tussen oud en nieuw :lol:
Gast

29 dec 2012, 12:37

zullen er maar van genieten zoveel we kunnen :lol: 't leven is soms al triestig genoeg :?
Gast

29 dec 2012, 12:59

hoor hier precies dat je een zoetekauw bent :lol: pas op hé, dat is slecht voor de tandjes :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

29 dec 2012, 14:50

tandjes heeft hij misschien niet meer 8O :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

29 dec 2012, 20:40

Koffie staat al klaar :roll: gezellig TV kijken nu :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

30 dec 2012, 16:14

..vanavond nog éénmaal slapen...want morgen zal het er niet van komen :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....