Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

30 dec 2012, 18:53

de zulle za morgen were plat worden gelopen, ze kom'n allemale om teten...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

30 dec 2012, 19:02

komen allemaal om te eten, amaai , het is veel fijner als je zelf kunt gaan ,
zo doen wij dat zaterdag, maar ja, wij zij ook iets ouder mijn vrouw en ik zijn samen 158 jaar Kunnen niet meer zo hard werken :lol: :lol:
Gast

31 dec 2012, 17:33

Is bijna zover :lol: yep, ik ben al begonnen met aftellen :lol: een gezellige en knusse overgang van oud naar nieuw en een fantastisch, gezond en vreugdevol 1013 wens ik iedereen toe :D
Gast

31 dec 2012, 17:47

ik zie nu pas dat ik een één ipv een twee gezet had :lol: :lol:
Gast

31 dec 2012, 17:49

hoor is :lol: ik zit hier met een flesje water :lol: zal daardoor komen :lol: :lol:
Gast

31 dec 2012, 17:55

zeker en vast :lol: zou erg zijn als ik nu al aan het borrelen was :lol: :lol:
Gast

31 dec 2012, 18:00

kost wat kost gaan we er een toffe avond van maken :lol: lekker eten en lekker drinken :lol: :lol:

Nu trek ik terug naar mijn keuken sè :lol: byekes
Gast

31 dec 2012, 22:45

in het laatste cafeeeeeeeeeee
zaten ze nog met z'n tweeeeeeeeee
'T was al tien over vieeeeeeer
En ze waren zat van al da biiiiiiieeeeeer
Toen gingen ze naar huuuuuiiiiis
en vielen in slaap voor de buuuuuiiiiiiis
Van nieuwjaar vieren wisten ze niets meeeeeer
en plannen nu al de volgende keeeeeeeer

Beste wensen voor iedereen
:wink:


euuuuuh, oeps, me piente is weerol leeg :roll: :roll:

pablos
Lid geworden op: 01 nov 2012, 13:15
Locatie: Pajottenland

01 jan 2013, 22:38

weerol leeg :roll: mijn portefeuille ook :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

02 jan 2013, 16:04

amaai mijne frak.....kan uw adem tot hier rieken, gemoet er nogal tegen gegaan zijn :wink: :lol:
Gast

02 jan 2013, 17:32

zijn eigenlijk blij dat het gedaan is :roll: ne mens kan ni blijven feesten :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 jan 2013, 17:09

...m'n nieuwjaar gekregen van m'n oudste kleinkind...een fles 'vogelwijn'...daar ik altijd in plaats van water 'vogelwijn' vraag, heeft hij een fles met water gecamoufleerd als een fles cognac...mooi gedaan hoor...maar 't was echt water... :roll: :cry: :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 jan 2013, 18:13

de spettere dat ken ik niet
goed gevonden met die fles cognac van de kleinzoon :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 jan 2013, 18:24

...'klein'zoon is al een kop groter dan mezelf 8O :o :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 jan 2013, 19:58

zelf zijn die van mij nog veel kleiner 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf