Leuk woordspelletje, zoals tien voor taal
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
mis STAPPEN teller
trap * * * ten
trap * * * ten
-
Gast
@ Valentijn, ik denk niet dat ik van een gebouw moet springenValentijn65 schreef: Van welk hoog gebouw gaan jullie springen dan, Hollygan en Cunina? Eerst zien, dan geloven. Cunina heeft al eerder gezegd niet meer hier te verschijnen. Maar ondertussen heeft ze wel (geprobeerd) Peegie over te halen toch vooral te blijven.
om hier in 3013, niet meer te zijn,
in 2013 wil ik nog graag meespelen
@ marjo3, die 'flater' vind ik best wel grappig
trap ROE ten
vuur ° ° ° ° ° stok
-
trap pis ten
(Ik had niet gedacht dat deze in België zo lang zou duren. Of komt het misschien door woordje 2?)
Maar 'trap ROE ten' is ook goed.
vuist WAPEN wet
recepten * * * * * * steun
(Ik had niet gedacht dat deze in België zo lang zou duren. Of komt het misschien door woordje 2?)
Maar 'trap ROE ten' is ook goed.
vuist WAPEN wet
recepten * * * * * * steun
-
Gast
Valentijn, het was niet het 2de woordje, maar wat is trappis?Valentijn65 schreef:trap pis ten
recepten BOEKEN steun
groot ° ° ° ° ° ° gebrek
-
Nou, zal ik dan maar van dat gebouw springen dan? Waarom maak ik zo'n stomme fout!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
-
Kritiek krijgen vind ik niet erg. Maar meer dan 1 x is bepaald overdreven, zoniet kleinerend. 'TEN' is volgens Kramer's Nederlands woordenboek (laatste herziene uitgave --zomer 1988) een voorzetsel. En staat als zodanig zelfstandig in het woordenboek. Heb ik tegen jou al eerder gepareerd.
We gaan het wél weer leuk houden, toch?
Val.
We gaan het wél weer leuk houden, toch?
Val.
-
mens DOM toren
storm * * * * * * * verplaatsing
storm * * * * * * * verplaatsing
-
Gast
Ik denk één trappistenbiertje te veel op met oudjaarValentijn65 schreef:Waarom maak ik zo'n stomme fout!
antiek BEURS analist
kaars ° ° ° ° ° schapen
-
Zou dat ene biertje er ook de oorzaak van zijn dat ik probeerde de sterretjes hierboven te veranderen in 'n woord?cunina schreef:Ik denk één trappistenbiertje te veel op met oudjaarValentijn65 schreef:Waarom maak ik zo'n stomme fout!![]()
paarden SLEDEN tocht
zit * * * * * * vervanging