mijn man is overleden
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
zaterdag alleen naar stad geweest voor de eerste keer voelde mij wel heel eenzaam tussen al dat volk
wou een cappuccino gaan drinken op het terras waar we altijd gingen maar kon het dan toch niet heb dan maar ééntje gemaakt toen ik thuis kwam
zondag naar mijn zus geweest we hebben samen gepraat gelachen en gehuild ,ze heeft juist hetzelfde gevoel als ik ,bij alles wat ze doet heeft ze een schuld gevoel ze is naar brugge naar het ijssculptuur geweest met haar kleinzoon en ze voelde zich schuldig dat ze dit nu kan doen en als haar zoon leefde niet dan zat ze altijd aan huis gekluisterd
die zelfde gevoelens heb ik ook als ik eens moet lachen of als ik ergens ga wat niet zoveel gebeurt , dan vraag ik mij ook af wat doe ik hier arnold is er niet meer bij
de raad die ik haar gaf is dezelfde als die ik krijg van jullie ,je hoeft je niet schuldig te voelen omdat jij leeft en dingen doet die je anders niet deed of zoals ik die ik samen deed met arnold
enfin ik ben toch blij dat ik de eerste stap heb gezet en misschien zullen er wel nog volgen ,ik kan niet blijven in mijn huis zitten huilen en wie weet met een nieuwjaar misschien ook grotere stapjes al zal ik waarschijnlijk ook nog eens struikelen
ik wens jullie alvast een heel goed oudejaar en een mooie nieuw begin voor 2013
heel veel groetjes tina
wou een cappuccino gaan drinken op het terras waar we altijd gingen maar kon het dan toch niet heb dan maar ééntje gemaakt toen ik thuis kwam
zondag naar mijn zus geweest we hebben samen gepraat gelachen en gehuild ,ze heeft juist hetzelfde gevoel als ik ,bij alles wat ze doet heeft ze een schuld gevoel ze is naar brugge naar het ijssculptuur geweest met haar kleinzoon en ze voelde zich schuldig dat ze dit nu kan doen en als haar zoon leefde niet dan zat ze altijd aan huis gekluisterd
die zelfde gevoelens heb ik ook als ik eens moet lachen of als ik ergens ga wat niet zoveel gebeurt , dan vraag ik mij ook af wat doe ik hier arnold is er niet meer bij
de raad die ik haar gaf is dezelfde als die ik krijg van jullie ,je hoeft je niet schuldig te voelen omdat jij leeft en dingen doet die je anders niet deed of zoals ik die ik samen deed met arnold
enfin ik ben toch blij dat ik de eerste stap heb gezet en misschien zullen er wel nog volgen ,ik kan niet blijven in mijn huis zitten huilen en wie weet met een nieuwjaar misschien ook grotere stapjes al zal ik waarschijnlijk ook nog eens struikelen
ik wens jullie alvast een heel goed oudejaar en een mooie nieuw begin voor 2013
heel veel groetjes tina
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Tina,
Wens je een beter jaar dan dat wat voorbij is!
Een schouder om alles wat je draagt ,kom alle dagen lezen,maar de erge pijn ken ik nog niet. Maar vind wel dat je op de goede weg bent.
Kom maar gerust alles van je afschrijven en iedereen zal je er wel door helpen.
Iedereen die iemand verloor voelt nu wel met je mee,ook ik.
Mijn man nog niet,maar wel andere personen die ik lief had.De 28 ste mijn buurjongen (34 jaar ) hij was het zwarte schaap thuis en dan kwam hij naar mij toe.
ik mis hem ook
Wens je in ieder geval een beter jaar als dat dat door is!
Wou ook al dat het februari was!
Wens je een beter jaar dan dat wat voorbij is!
Een schouder om alles wat je draagt ,kom alle dagen lezen,maar de erge pijn ken ik nog niet. Maar vind wel dat je op de goede weg bent.
Kom maar gerust alles van je afschrijven en iedereen zal je er wel door helpen.
Iedereen die iemand verloor voelt nu wel met je mee,ook ik.
Mijn man nog niet,maar wel andere personen die ik lief had.De 28 ste mijn buurjongen (34 jaar ) hij was het zwarte schaap thuis en dan kwam hij naar mij toe.
Wens je in ieder geval een beter jaar als dat dat door is!
Wou ook al dat het februari was!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag lieve Tina,
Mooi zoals je stap na stap vorderingen maakt
fijn te lezen...ja..het leven gaat verder en je kan een tijd stilstaan
maar het leven gaat door en je moet mee hé..mooi zoals jij
je zus kan steunen.. je hebt elkaar nodig en het komt wel goed..
je ondervindt elke dag dat het en klein beetje betert..goed zo!
Ik zie jullie morgen na de middag pas terug maar hierbij mijn wens:

Tina en al de topicvrienden ik wens jullie
een voorspoedig, gezond en liefdevol 2013..
Veel sterkte om verder te gaan ... stapje voor stapje...het lukt !!
Mooi zoals je stap na stap vorderingen maakt
fijn te lezen...ja..het leven gaat verder en je kan een tijd stilstaan
maar het leven gaat door en je moet mee hé..mooi zoals jij
je zus kan steunen.. je hebt elkaar nodig en het komt wel goed..
je ondervindt elke dag dat het en klein beetje betert..goed zo!
Ik zie jullie morgen na de middag pas terug maar hierbij mijn wens:

Tina en al de topicvrienden ik wens jullie
een voorspoedig, gezond en liefdevol 2013..
Veel sterkte om verder te gaan ... stapje voor stapje...het lukt !!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
binnen enkele minuten komen hier de kinderen op bezoek maar na het lezen van je verhaal moet ik hier toch even binnenwippen.
Procficiat Tina, dat heb je goed gedaan... je eerste stappen terug in de buiten wereld. Ik weet hoe moeilijk die zijn en het zal nog een tijdje duren voor je een beetje van de schuldgevoel gaat verlost zijn.
Bij mij was het een dubbel gevoel, me schuldig voelen en anderzijds al die (ogenschijnlijk) zorgeloze mensen zien. Dan dacht ik steeds, je moet me hier nu zien lopen... en dat dikwijls genoeg om op mijn passen terug te keren. Nee het zullen in het begin kleine pasjes worden maar je hebt ze tenminste toch gezet!!!
Het is ook fijn te horen dat je bij je zus toch even je hart hebt kunnen uitstorten. Het lukt wel beter als het iemand is die je begrijpt hé en die dezelfde gevoelens deelt. Hopelijk kan je er af en toe nog wel eens terecht... jullie zouden wel eens een steun voor elkaar kunnen betekenen!
Verder wens ik jij, maar iedereen hier op je topic een voorspoedig 2013 tegemoet gaan, en elke stap die je in dat jaar zet, weer een stapje vooruit mag zijn in een nieuwe toekomst....
Liefs,
Veertje & Rudy
binnen enkele minuten komen hier de kinderen op bezoek maar na het lezen van je verhaal moet ik hier toch even binnenwippen.
Procficiat Tina, dat heb je goed gedaan... je eerste stappen terug in de buiten wereld. Ik weet hoe moeilijk die zijn en het zal nog een tijdje duren voor je een beetje van de schuldgevoel gaat verlost zijn.
Bij mij was het een dubbel gevoel, me schuldig voelen en anderzijds al die (ogenschijnlijk) zorgeloze mensen zien. Dan dacht ik steeds, je moet me hier nu zien lopen... en dat dikwijls genoeg om op mijn passen terug te keren. Nee het zullen in het begin kleine pasjes worden maar je hebt ze tenminste toch gezet!!!
Het is ook fijn te horen dat je bij je zus toch even je hart hebt kunnen uitstorten. Het lukt wel beter als het iemand is die je begrijpt hé en die dezelfde gevoelens deelt. Hopelijk kan je er af en toe nog wel eens terecht... jullie zouden wel eens een steun voor elkaar kunnen betekenen!
Verder wens ik jij, maar iedereen hier op je topic een voorspoedig 2013 tegemoet gaan, en elke stap die je in dat jaar zet, weer een stapje vooruit mag zijn in een nieuwe toekomst....
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Tina,
Goed zo dat stapje in de wereld ,doe zo verder ,ge komt er

Kom je een beter jaar wensen dan verleden jaar ;
goede gezondheid en geluk en vriendschap en en en al wat je wensen mag
Goed zo dat stapje in de wereld ,doe zo verder ,ge komt er

Kom je een beter jaar wensen dan verleden jaar ;
goede gezondheid en geluk en vriendschap en en en al wat je wensen mag
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Voor Tina en alle forumvrienden,
Ik wens aan iedereen een gezond en beter 2013
Probeer gezond te blijven en optimistisch...het kost maar evenveel..
moeilijke dagen gaan ook voorbij ...dat hebben we al ondervonden..
De bluts met de buil nemen.. en laten overwaaien.. "nie pleujen"
("niet plooien" betekend dat) kom hier maar een troostknuffel halen
er staat altijd wel iemand klaar met een brede rug en sterke schouders
Dus gaan we dit nieuwe jaar gewoon verder
net zolang ..tot je het weer alleen kan...
Goede moed, sterkte en tot...
Ik wens aan iedereen een gezond en beter 2013
Probeer gezond te blijven en optimistisch...het kost maar evenveel..
moeilijke dagen gaan ook voorbij ...dat hebben we al ondervonden..
De bluts met de buil nemen.. en laten overwaaien.. "nie pleujen"
("niet plooien" betekend dat) kom hier maar een troostknuffel halen
er staat altijd wel iemand klaar met een brede rug en sterke schouders
net zolang ..tot je het weer alleen kan...
Goede moed, sterkte en tot...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 29 mei 2013, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey tina
vandaag kom ik je veel geluk toewensen
ik wens je ook liefde en vriendschap
en een goede gezondheid
zodat je de moed hebt om in het nieuwe jaar
verder te gaan
beste wensen voor 2013
zonnebloemetje
vandaag kom ik je veel geluk toewensen
ik wens je ook liefde en vriendschap
en een goede gezondheid
zodat je de moed hebt om in het nieuwe jaar
verder te gaan
beste wensen voor 2013
zonnebloemetje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Goede morgen Tina en iedereen..
2 januari alweer..het gaat snel..
Iedereen de sprong van oud naar nieuw goed overleefd?
dan kunnen we weer verder met de dagelijkse goede
en minder goede dingen..we maken er het beste van en dat
lukt de ene keer al beter dan de andere keer...
Met vallen en opstaan komen we er wel,
We moeten telkens één keer meer opstaan dan we vallen ...
en na een tijd gaat het vanzelf...
Maak er vandaag een goede dag van
want veel heb je zelf in de hand ...alles komt niet vanzelf...
knuffeltje en tot...
2 januari alweer..het gaat snel..
Iedereen de sprong van oud naar nieuw goed overleefd?
dan kunnen we weer verder met de dagelijkse goede
en minder goede dingen..we maken er het beste van en dat
lukt de ene keer al beter dan de andere keer...
Met vallen en opstaan komen we er wel,
We moeten telkens één keer meer opstaan dan we vallen ...
en na een tijd gaat het vanzelf...
Maak er vandaag een goede dag van
want veel heb je zelf in de hand ...alles komt niet vanzelf...
knuffeltje en tot...
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve Tina
kom jou ook sterkte wensen in het nieuwe jaar
het is hard he meisje
maar wij moeten erdoor hoe dan ook wij hebben geen keus
dikke knuffel lieverd
van riekske
ook alle lieve mensen wie hier komen dank jullie allen voor jullie steun
betekend heel erg veel en oh zo waar
kom jou ook sterkte wensen in het nieuwe jaar
het is hard he meisje
maar wij moeten erdoor hoe dan ook wij hebben geen keus
dikke knuffel lieverd
van riekske
ook alle lieve mensen wie hier komen dank jullie allen voor jullie steun
betekend heel erg veel en oh zo waar
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
tulpje 11 - Lid geworden op: 24 okt 2006, 11:58
Halloo lieve tina,
Ja tina nu zijn de feesten voorbij en ik ben ook blij dat ze achter de rug zijn.
En eigenlijk vindt ik ook dat je er op vooruit gaat tina ,nu zal het beter gaan met je verdriet.Ik praat van ondervinding was ook zo blij dat alles voorbij was.Het is nog een hele weg die je moet afleggen maar zo is het nu eenmaal.
Hewel misschien gelooft ge het niet,maar mijn man die helpt mij als het mij niet gaat.Maar toch ik mis hem ook zeer erg.
Tina ik wens je toch nog een gezond 2013 doe alles waar ge u goed mee voelt ,en laat de mensen maar praten ze weten soms niet wat ze zeggen die het niet heeft meegemaakt.Mensen kunnen vaak niet luisteren en dat vindt ik altijd zo erg.Maar nu zie ik veel meer als vroeger en ben er op vooruit gegaan.En trek mij het niet meer aan hoe ze denken overmij.en zo komt het ook nog bij jou tina dat je het leven anders gaat bekijken.
Ik wens hier voor iedereen die hier op deze site is heel veel gezondheid liefde en geluk.Lieve tina en dat wens ik ook nog eens voor jou voor 2013
Liefs van tulpje
Ja tina nu zijn de feesten voorbij en ik ben ook blij dat ze achter de rug zijn.
En eigenlijk vindt ik ook dat je er op vooruit gaat tina ,nu zal het beter gaan met je verdriet.Ik praat van ondervinding was ook zo blij dat alles voorbij was.Het is nog een hele weg die je moet afleggen maar zo is het nu eenmaal.
Hewel misschien gelooft ge het niet,maar mijn man die helpt mij als het mij niet gaat.Maar toch ik mis hem ook zeer erg.
Tina ik wens je toch nog een gezond 2013 doe alles waar ge u goed mee voelt ,en laat de mensen maar praten ze weten soms niet wat ze zeggen die het niet heeft meegemaakt.Mensen kunnen vaak niet luisteren en dat vindt ik altijd zo erg.Maar nu zie ik veel meer als vroeger en ben er op vooruit gegaan.En trek mij het niet meer aan hoe ze denken overmij.en zo komt het ook nog bij jou tina dat je het leven anders gaat bekijken.
Ik wens hier voor iedereen die hier op deze site is heel veel gezondheid liefde en geluk.Lieve tina en dat wens ik ook nog eens voor jou voor 2013
Liefs van tulpje
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
we komen je nog een fijne avond wensen.
Gelukkig kunnen we nu weer het gewone leven aanvatten...
Hopelijk ga je je nu stilaan wat beter voelen...
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen je nog een fijne avond wensen.
Gelukkig kunnen we nu weer het gewone leven aanvatten...
Hopelijk ga je je nu stilaan wat beter voelen...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik ben ook blij tulpje dat al die feestdagen voorbij zijn
en hopelijk kan ik nu verder met mijn leven al zal niets meer zijn zoals vroeger ,ik mis arnold ook heel erg maar het wenen is toch al verminderd soms heb ik het nog heel moeilijk en kan ik nog altijd niet begrijpan dat arnold niet meer bij mij is
en als ik er aan begin te denken ben ik weer verloren voor enkele dagen
daarom ban ik ook zoveel mogelijk die gedachten aan hoe het vroeger was en als ik dan naar zijn foto kijk dan doet het zo'n pijn
ik weet dat het altijd wel moeilijk zal blijven de verjaardag van arnold komt er aan de 31 ste januari zou hij 61 worden en ik weet nu al dat dit een heel moeilijke dag zal zijn
maar we moeten wel verder we kunnen niet anders
hopelijk brengt het nieuwe jaar ook betere dagen
groetjes tina
en hopelijk kan ik nu verder met mijn leven al zal niets meer zijn zoals vroeger ,ik mis arnold ook heel erg maar het wenen is toch al verminderd soms heb ik het nog heel moeilijk en kan ik nog altijd niet begrijpan dat arnold niet meer bij mij is
en als ik er aan begin te denken ben ik weer verloren voor enkele dagen
daarom ban ik ook zoveel mogelijk die gedachten aan hoe het vroeger was en als ik dan naar zijn foto kijk dan doet het zo'n pijn
ik weet dat het altijd wel moeilijk zal blijven de verjaardag van arnold komt er aan de 31 ste januari zou hij 61 worden en ik weet nu al dat dit een heel moeilijke dag zal zijn
maar we moeten wel verder we kunnen niet anders
hopelijk brengt het nieuwe jaar ook betere dagen
groetjes tina
-