Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 jan 2013, 21:41

...kleiner zijn al 'd anderen hoor...3 maand -11 maand -1,5 jaar -3 jaar -5 jaar -6 jaar -7 jaar -2x9 jaar -11 en 14 jaar... en allemaal mooie en... ze gelijken treffend op mij... :oops: :wink: :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

04 jan 2013, 12:19

op mij lijken ze hopelijk niet, zou geen zicht zijn ook :P :P :roll:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 jan 2013, 20:34

...mijn haar is in staking...wil niet meer groeien...in m'n ogen ben je nog een snotneuske hoske... :lol: :lol: geluk zak...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

05 jan 2013, 13:04

zak aardappelen moet ik sevens nog gaan halen, ze zijn op :roll: :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op 05 jan 2013, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2013, 14:38

op dieet gaan Tess :lol:


amaai ik las hier van die kleinkinderen zoveel heb ik niet hoor :) :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

05 jan 2013, 15:11

Tess heeft er drie :D kleinkinderen hé geen aardappelen :lol:
Gast

05 jan 2013, 19:11

mmm... :lol: waren we niet allemaal uitgenodigd Hoshi ?? :o :lol: morgen staan we met z'n allen aan je deur :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2013, 19:30

goed van eten??? dat zullen we moeten afwachten :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2013, 19:54

of het goed is, dat zal wel, maar of er genoeg is :roll: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

05 jan 2013, 20:10

is afgesproken :lol: we nemen morgen allemaal afrit Brugge :lol: ik twijfel er niet aan zenne Neske, 't zal wel goe zijn :lol: :lol:
Gast

05 jan 2013, 20:17

meekomen zal ze :lol: ik ga haar wel halen :lol: en al de rest ook :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2013, 20:20

de rest ook..morgen meenemen dan hebben we nog eten voor de maandag :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

05 jan 2013, 20:21

balkon :o toch een beetje verwarmd hoop ik :lol: we zitten niet in putje zomer :lol:

was te laat :oops: :o :lol:
Gast

05 jan 2013, 20:23

tafel hopelijk groot genoeg :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

05 jan 2013, 20:23

zomer is het nog niet maar we willen wel muziek om een danske te doen :roll: :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf