Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

10 jan 2013, 20:50

...dat "slaapje" zal nog van pas komen de komende dagen...brrrrr...maar alles op z'n tijd is niets teveel... :wink: :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

11 jan 2013, 19:30

...dokter maar eens aan een goede sterke grog...met rum van 75°...opletten als je naar boven gaat hé,na het te hebben gedronken...
Houd je haaks hé... :wink: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

11 jan 2013, 20:09

ook van mij het beste Hoshi hou je taai hè :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

11 jan 2013, 20:21

morgen misschien al iets beter het moet zijn tijd hebben soigneer je maar goed :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

11 jan 2013, 20:29

goed voor uzelf zorgen hé hoshi, jij bent hier onmisbaar :wink:
Spoedig herstel.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

11 jan 2013, 20:58

...herstel maar spoedig.. :roll: :roll: 'k heb eerder de indruk dat je een beetje gelijkt op "Kortjakje"... :roll: :lol: :lol: 't is maar om te lachen zulle...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

11 jan 2013, 23:25

"Kortjakje"? maar neen op Kong Fu :roll: :lol: :wink:

Verzorg je maar goed hoske ...doeiii
Gast

12 jan 2013, 01:19

Futiliteit is het niet :roll: de griep is in het land :roll: heb wel griepvaccin gekregen, maar 100 % garantie dat je de griep niet krijgt is er ook niet :roll:

Beterschap Hoshi :wink: lastig nu net met die verhuis... :o

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 jan 2013, 19:03

brrrrrrrrrr...'t is hier verdorie nu heel lichtjes aan 't sneeuwen... :o :o
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 jan 2013, 20:26

...vriendinnekens...é dre gie zovele dé.. :o 8O en 'tzal mo e kleentje zien wé ...want zien mo heeel kleine plussetjes dien nu en toen no beneen valn... :cry:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

12 jan 2013, 21:22

klein plussetjes dien nu en toen no beneen valn, ja, maar op mijn auto ligt al een wit laagje :lol: :wink:
Gast

13 jan 2013, 09:22

kopen en betollen, kopen en betollen......en daar geraken we nooit meer van af :evil:
mien auto stoot
binnen in z'n stol..kan nie tegen de koedde
in korea is't nie koekd é

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 jan 2013, 17:24

zé....meugen blie zien...die koejn..... :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

13 jan 2013, 19:15

:lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

15 jan 2013, 08:09

ollemolle mé sneeuwbollen goan smieten vandaage :lol: